Eilen otettiin verikoe ja huomenna uusiksi. Tulokset sitten kerralla... Nyt on kyllä toivo mennyt jo, mutta huomenna sitten verikokeeseen illalla ja katsotaa
Eikä.. olen pahoillani...Mä poistun kanssa lokakuisista Oikein iloista ja onnellista odotusta kaikille <3
Täällä oli ja samoin yksi reipas säännöllinen syke <3ultrassa käyty, syke näkyi kenelläs muulla oli tänään ultra, miten meni?
Pahoitteluni!Mä poistun kanssa lokakuisista Oikein iloista ja onnellista odotusta kaikille <3
Mäkin mietin koko ajan perumista kun on niin kallista mut tosiaan sais mielenrauhan. Alkuun ollaan saatu clomifeneillä niin siksi haluisin tietää voiko olla mahdollista että siellä nyt on joku vai onko siellä kaksi tai kolme. Niin ikävät raskausoireet onMä mietin et peruutanko sen varhaisultran.. Emmää tiiä. Se on vaan niin pirun kallis. Mielenrauhan siitä ehkä sais, tai sit ei saa. Plaah. Jos vaan yritän puhua itelleni sitä neuvolasta.. Kauheeta ku ajatukset sinkoo edestakas, välillä on niin varmaa ja sit ei olekkaan. Ihan kauheeta! Sais nää ekat viikot nyt vilistä äkkiä ohi
Catharin ja tyyppi 5+1
Tossa tapauksessa tietysti ymmärrän kun on isompi mahdollisuus saada kaksoset/kolmoset kun on lääkkeillä avustettu, et haluaa tarkistaa. Mä enemmän sen tuulimunan takia haluaisin mennä, mutta mutta.. En mä silti tiedä. Pitäiskö vaan yrittää odottaa sinne np-ultraan asti? Ja olenhan mä molemmista lapsistakin käynyt, eka vaan meni polin kautta kun epäiltiin kohdunulkoista.Mäkin mietin koko ajan perumista kun on niin kallista mut tosiaan sais mielenrauhan. Alkuun ollaan saatu clomifeneillä niin siksi haluisin tietää voiko olla mahdollista että siellä nyt on joku vai onko siellä kaksi tai kolme. Niin ikävät raskausoireet on
Mulla alkoi oireet muutama pv ennen menkkoja menkkakivuilla, mitä ei siis normaalisti ole ollut muuta ku sinä päivänä kun menkat alkaa. Nyt ne on vähän jo mennyt ohi. Sit oli nännit kipeet viikko sitten, enää ei kauheesti oo. Nyt on lähinnä väsymystä ja huimausta välillä, verensokeri laskee nopeemmin ja sit tulee huono olo. Hajuaisti on vähän parempi mitä normisti, toki se tupakanpolttokin voi vaikuttaa.Milloin teillä on alkanut ekat oireet jos ovat alkaneet? Mulla on nyt koko ajan, siis ihan jatkuvasti nälkä, vaikka panostan proteiiniin, kuituun ja vedenjuontiin. On kuitenkin niin alussa etten tiedä liittyykö tämä tähän
Olen pahoillani menetyksen kohdanneiden puolesta, ihan todella :/
Voisin luoda fb-ryhmän milloin vain ihan omalla profiilillani, mutta ehkä parempi että joku teistä kauemmin täällä pyörineistä tekee eikä tällainen "morppa liityin kaks päivää sitten mukaan, nyt teen meille ryhmän"- tyyppi
Näinhän se on. Mä pyörin facessa aika paljon ni olis helpompaa puhella. Mut siinä mielessä ymmärrän et kaikki ei vielä halua liittyä faceen omalla naamalla jos meneekin kesken, siitäkin kokemusta on.Enpä minäkään kovin aktiivinen ole ollut aikasemmin täällä, profiilin loin että pääsin edellisessä raskaudessa ryhmään mukaan, esikoisen aikaan en tällasista vielä mitään ees tiennyt Mutta melko moni siitä tuntuisi olevan kiinnostunut nyt jo. Ja siellä kommentointi olisi omasta mielestäni jotenkin selkeämpää kun tiettyyn keskusteluun pystyy kommentoimaan suoraan alle, eikä ne ole kaikki sekasin yhdessä pötkössä
Pahoittelut kaikille menetyksen kohdanneilleMilloin teillä on alkanut ekat oireet jos ovat alkaneet? Mulla on nyt koko ajan, siis ihan jatkuvasti nälkä, vaikka panostan proteiiniin, kuituun ja vedenjuontiin. On kuitenkin niin alussa etten tiedä liittyykö tämä tähän
Olen pahoillani menetyksen kohdanneiden puolesta, ihan todella :/
Voisin luoda fb-ryhmän milloin vain ihan omalla profiilillani, mutta ehkä parempi että joku teistä kauemmin täällä pyörineistä tekee eikä tällainen "morppa liityin kaks päivää sitten mukaan, nyt teen meille ryhmän"- tyyppi
Etkös sä tällä viikolla tehnyt sen 2-3? Vaikka tuplaantuu ihan ok niin eihän se vielä olisi ehtinyt jos karkeasti ajattelee että alkuviikosta oli hcg about 200? Jos 3+ raja on 2000.Pitäiskö mun huolestua? Digi sanoo vieläkin 2-3 ja nyt rv 5+2. Tuulimunas näytti 5+0 sen 3+. Avasin sen digin ja katoin niitä viivoja ni ei se yks kovin tumma ollu, aika haalee oli..
Tein sen tiistaina joo sen 2-3Etkös sä tällä viikolla tehnyt sen 2-3? Vaikka tuplaantuu ihan ok niin eihän se vielä olisi ehtinyt jos karkeasti ajattelee että alkuviikosta oli hcg about 200? Jos 3+ raja on 2000.