suomeksi=vittumainen
Eittämättä.suomeksi=vittumainen
suomeksi=vittumainen
Eittämättä.suomeksi=vittumainen
Sytostaatithan on hirveitä myrkkyjä, mun ei tarvii syödä niitä, mutta syön muita mömmöjä, jotka heikentävät elimistön puolustuskykyäMäkin tiedän, että mun lääkkeet parantavat, mutta enöää ei auta. Oksu tunkee kurkkuun. Toki pahoinvointi on yksi sytostaattien haittavaikutuksia...
Huomasithan muokkaukseni joka ikävästi jäi juuri edelliselle sivulle?Eittämättä.
No en huomannut, mutta vitumainen kuvaa silti enemmän kuin hyvinHuomasithan muokkaukseni joka ikävästi jäi juuri edelliselle sivulle?
mää kyllä scannaisin jokaikisen kiitoradan hoitotilanteenMiullakaan ei oo tapana kytätä toisten naisten etupyllyjen karvoituksia, eikä vahdata kuinka syviä kyykkyvatkauksia suihkun puolella harrastetaan .
mää kyllä scannaisin jokaikisen kiitoradan hoitotilanteen
no sen puutteessa voidaan scannata myös lepakonhiat-ei oo kiitorataa, ei karvanhaiventa!
Ja tarvittaessa varmasti ojentaisit auttavan käden jos olisi tarvetta hoitaamää kyllä scannaisin jokaikisen kiitoradan hoitotilanteen
äärimmäisessä hädässä ehkäJa tarvittaessa varmasti ojentaisit auttavan käden jos olisi tarvetta hoitaa
Puhuin Jennifer Anistonistajoku neropatti poissaollessani kertoi, et Anu on ny eronnut Risto-- Matista ja olis ny vapaana. Kauheeta. Ja olis mulle sopiva saalis?
Mut mun maailman Anut saa olla ja mennä miten tykkäävät. Kunhan eivät häiritse mun rauhaani. Mun Peppini ei noiden Anujen seasta löydy.
Joten mun puolestani epekki saa käydä pokaamassa Anun eikä asia häiritte mua tippaakaan.
En mie kyllä uskaltais kenenkään toisen ees antaa trimmaillaäärimmäisessä hädässä ehkä
jokainen trimmatkoon kiitoratansa itse
Uusi parisuhdeleikki?En mie kyllä uskaltais kenenkään toisen ees antaa trimmailla
mimmoseen formaattiin muuten ruukaat trimmailla?En mie kyllä uskaltais kenenkään toisen ees antaa trimmailla
Uusi parisuhdeleikki?
Liikaa informaatiota sisältäviä pyyntöjämimmoseen formaattiin muuten ruukaat trimmailla?
kuva olis kiva
ei olluLiikaa informaatiota sisältäviä pyyntöjä
päätit olla laittamatta pyydetttyä lisäinformaatiota ruutiksen yyvee-boksiinalapeukku
Sama!Mussa on varmaan jotain vikaa, mutta kyllä mä voin viehättyä naisista saunassa/suihkussa. En mä tarkoituksella tiiraile ja tutkiskele, mutta väkisinhän siellä kauniit yksilöt erottuu.