The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...hempeetä ja hellivää helmikuun jatkoa itsekullekin säädylle :)*huiskuttaa vilkuttaa ja viskoo sen tuhat miljuunaa lentosuukkosta *

Ja torjantaita hei :) - viikonloppu kuikuilee ihan hilkulla(y)

Kelitkin kohdallaan vaihteeksi, vesisateet vaihtuneet lumisateiksi ja pikkupakkasiksi - ihanaa. Ja eilettäin meitä kaikkia siunattiin jumalaisen kauniilla auringonlaskulla, taivaan kansi värjäytyi uskomattoman hienoksi <3

Meitä hemmotellaan ihan kaikilla aisteilla :).

..ja jos et oo vielä ehtinyt tekemään lumienkuleita, niin nyt on jo korkea aika. Se on oikeesti tosi kivaa puuhaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
...

..ja jos et oo vielä ehtinyt tekemään lumienkuleita, niin nyt on jo korkea aika. Se on oikeesti tosi kivaa puuhaa :)
Just eilisehtoolla lämmitin saunan. Siellä ihmisten pitäjässä. Hakkasin kirveksellä 40- senttiseen jäähän ämpärin (anteeksi kiraffi) mentävän reiän.
Kun pääsin saunaan, nii ei tullu mieleenkään pompata lumihankeen. Käytin lämmöt ja löylyt hyväkseni.

Kyl koskemattomaan hankeen olis muutama lumienkeli mahtunu ja sopinu, mutta mitäs et ollu niitä siellä tekemässä.

Oma vika. Niih.
 
Mä olen viime päivinä miettinyt, miltä se tuntuu, kun saa syödä ihan mitä haluaa. Mun leikkaus on ensi kuun lopussa viimeisten tietojen mukaan. En valita, koska saan kuitenkin syödä paitsi niinä päivinä, kun sappi oireilee ja yritän vaan sinnitellä Panadol forten avulla. Lasken tunteja ja kun alkaa näyttää siltä, että kipukohtaus kestää yli kaksi päivää, olen valmis ilmoittelemaan itsestäni, koska ennen leikkausta saa olla kipupäiviä max kolme.
 
Just eilisehtoolla lämmitin saunan. Siellä ihmisten pitäjässä. Hakkasin kirveksellä 40- senttiseen jäähän ämpärin (anteeksi kiraffi) mentävän reiän.
Kun pääsin saunaan, nii ei tullu mieleenkään pompata lumihankeen. Käytin lämmöt ja löylyt hyväkseni.

Kyl koskemattomaan hankeen olis muutama lumienkeli mahtunu ja sopinu, mutta mitäs et ollu niitä siellä tekemässä.

Oma vika. Niih.
:barefoot::notworthy:..turskatti, pukkas sitten pahaa logistiikkapulmatusta...mutta onneksipa toi lumienkuleitten tekeminen ei nyt ole tämmösestä katinraaskusta kiinni(y)

Mutta synti ja häpeä sentään oli se, ettet saunasta vilahtanut siihen ihanaan hankeen enkuloimaan, sillä sitähän se siinä suorastaan huuti..."..kieritä pyöritä AaKoo mua!...anna selkäfileesi muhun painautua!!.."....:alien::D
..ja siitä sitten vikkeläkinttusena hilpastelua saunanlauteille lämmittelemään :)....oijoijoi sentään!
 
Mä olen viime päivinä miettinyt, miltä se tuntuu, kun saa syödä ihan mitä haluaa. Mun leikkaus on ensi kuun lopussa viimeisten tietojen mukaan. En valita, koska saan kuitenkin syödä paitsi niinä päivinä, kun sappi oireilee ja yritän vaan sinnitellä Panadol forten avulla. Lasken tunteja ja kun alkaa näyttää siltä, että kipukohtaus kestää yli kaksi päivää, olen valmis ilmoittelemaan itsestäni, koska ennen leikkausta saa olla kipupäiviä max kolme.
Kuulostaapa näin äkkisiltään todella mittavalta operaatiolta, ei muuta kuin tsemppiä - toivottavasti kipuilusi jäävät leikkauspöydälle :)
 
Kumpaakin ja vielä ja vaikka mitä:giggle:
Hmmmm... täst ei o gauheen kauaa kun eräs nimeltä mainitsematon tinkuliini valivalitti melkis kaikesta ja ainaskin siitä, että sopivat miehet on kuollu sukupuuttoon tai ovat ainaskin aina muualla ja että vanhampiian kohtaloa odotelee. Niinkus karrikoiden ja rivinvälit lukien.

Yks nimeltämainitsematon aakoo silloin sanoi jotain sen suuntaista, et on vain hyvin lyhyen ajan kysymys milloin joku kelpo mies hoksaa tinkun kaltaisen neidon olevan vapaa ja pussaa tämän puhki. Tai jotain sinnepäin.

Monasti mua suuresti vituttaa olla aina oikeassa.
Nyt ei lainkaan.
Sen vuoksi, että kaltaisesi neito ansaitsee kaiken sen onnen mitä porstuan ovesta sisään mahtuu.
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä