V
vierailija
Vieras
Mistä tietää, onko oikeasti kysymyksessä narsistinen ihminen vai muuten vain "outo"? Kertokaa, please, lyhyesti kokemuksia.
Entä, jos on narsistinen henkilö tavallaan paljastuu narsistiksi, miten hän käyttäytyy. Tiedän, ei ole yhtä yleistä käytösmallia mutta kuitekin olisin kiitollinen vastauksista.
Entä, jos on narsistinen henkilö tavallaan paljastuu narsistiksi, miten hän käyttäytyy. Tiedän, ei ole yhtä yleistä käytösmallia mutta kuitekin olisin kiitollinen vastauksista.