Disinformaatiota annoit sit aikaisemminNo en mä voi ennenko lapset ovat edes iltapalan popsineet.
Disinformaatiota annoit sit aikaisemminNo en mä voi ennenko lapset ovat edes iltapalan popsineet.
Kirjoitin kummasti kun niin unetti.Disinformaatiota annoit sit aikaisemmin
Paheksun tuollaista.. eiku major paheksuu mitäs miun pitäis sitten tehä?Kirjoitin kummasti kun niin unetti.
OletOlenko jo linkannut tämän tänään:
Disinformaatiota annoit sit aikaisemmin [/QUOTE
Ootko itse tehny noi kaikki safkat, vai vaan linkannu hyviä reseptiejä? Katsoin vaan että saattaisi olla kaikki ihan sun omia?
Iltaa kamu!iltaa luna.
Miten saa tehtyä tyhjän viestin?
klikkaat viestilaatikossa sitä mustetippaa ja valikoit värittömän ruudun. sen jälkeen laitat vaikka pisteen merkiksi ja lähetät.Miten saa tehtyä tyhjän viestin?
Avaa ketju omaan välilehteensä jota päivität välillä? Ihmetellytkin noita tyhjiä viestejäklikkaat viestilaatikossa sitä mustetippaa ja valikoit värittömän ruudun. sen jälkeen laitat vaikka pisteen merkiksi ja lähetät.
täytyy laittaa välillä tyhjiä viestejä kun ketju ei näy mulle tuolla etusivulla vieläkään. tai missään muuallakaan.
löytyy sitte omista viesteistä.
emmääviitti.Avaa ketju omaan välilehteensä jota päivität välillä? Ihmetellytkin noita tyhjiä viestejä
Omituista kuitenkin kun noin katoaa näkyvistä.emmääviitti.
mä ainaki.onk tääl kettää. Perkeleen kone jumii ni ei tierä.