Eiku aha
Sori
Eiku aha
Taisit säikähtää
Sun piti mennä nukuksiinHassu kysymys, nyt en ymmärrä mitä haet tällä
Iltaa kaikille. Oon ihan tukossa, joku lenssuntapainen taas liikkeellä.
Munko? Ei kai nyt vielä. Ois perjantai-ilta ja lupa valvoa ainakin kympin uutisiin astiSun piti mennä nukuksiin
Halaus. Mulla on jatkuva nuha.Hassu kysymys, nyt en ymmärrä mitä haet tällä
Iltaa kaikille. Oon ihan tukossa, joku lenssuntapainen taas liikkeellä.
Anteeksi kauhian palijon, mie sekoitin viestit se nukkumaan menossa ollut olikin tibis eikä sie.Munko? Ei kai nyt vielä. Ois perjantai-ilta ja lupa valvoa ainakin kympin uutisiin asti
Kyl mä nyt niin mieleni pahoitin Mutta yritetään sitten roikkua tässä hetki mukana.Anteeksi kauhian palijon, mie sekoitin viestit se nukkumaan menossa ollut olikin tibis eikä sie.
Valvo vaan ja pijä hauskaa
Koti-ikävä yllätti tänään, lapset tänä vkl äidillään niin tyhjä koti jne. Siis koti-ikävä, ajattelin sitä helpottaa poronkäristyksellä. Itellä ei ole kuin poronjauhelihaa sen jätän johonkin sienipiiraaseen. Joten ajattelin että ostan poronkäristyslihat kaupasta. JUUJOO! 30e/kilo, ei oikeesti!. En tehe poronkäristystä tuolla hinnalla.Siideriä ja maissi-juustosydän naksuja uusi Skyr iltapalana.
Pöh. Öitä sittenEn mä jaksakaan valvoa. Öitä!
Halaus sinne. Oi hyvää ruokaa sulla. Mä herkuttelen pitkästä aikaa noilla naksuilla ja siiderillä.Koti-ikävä yllätti tänään, lapset tänä vkl äidillään niin tyhjä koti jne. Siis koti-ikävä, ajattelin sitä helpottaa poronkäristyksellä. Itellä ei ole kuin poronjauhelihaa sen jätän johonkin sienipiiraaseen. Joten ajattelin että ostan poronkäristyslihat kaupasta. JUUJOO! 30e/kilo, ei oikeesti!. En tehe poronkäristystä tuolla hinnalla.
Siis saa sisäfileen alkupäätä tuolla hinnalla. Naudalta siis.
Poronkäristys on mieli safkaani mutta samalla se on arkiruokaa minulle. Kyllä mieluummin vetelen naudan sisäfile pihvin hieman verisenä kuin saman painoisen verran poronkäristystä.
Joku roti pittää olla.
No vieressä oli naudan sisäpaistia karvan verran alle kympin niin ostin sitä 1,5kg ja valmistin sen niinkuin käristyksen +pari pakettia pekonia löin sinne kanssa.
Nam.
siun piti mennä nukkumaanOikeasti härskin kalliita noi käristyslihat täällä.
Mä toivo yhä, että pääsisi nukkumaan. Ainakin tunti pitänee hä sinnitellä. Alkoholittoman oluen kera...
Mikä pitää sinnitellä ylhäällä ? Toivottavasti pääset pian nukkumaan.Oikeasti härskin kalliita noi käristyslihat täällä.
Mä toivo yhä, että pääsisi nukkumaan. Ainakin tunti pitänee hä sinnitellä. Alkoholittoman oluen kera...
Millä maksuilla?Halaus sinne. Oi hyvää ruokaa sulla. Mä herkuttelen pitkästä aikaa noilla maksuilla ja siiderillä.
Siinä piti lukee naksuilla ei maksuilla. Uus LG Nexus teki temput.Millä maksuilla?
No en mä voi ennenko lapset ovat edes iltapalan popsineet.siun piti mennä nukkumaan
Tännekkin kelpaisi joku joka tekisi "temput"Siinä piti lukee naksuilla ei maksuilla. Uus LG Nexus teki temput.