The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta!

Meille tulossa joku pirskutin johtaja, kesän duuneja pitää suunnitella... Leipoa siis pitäisi. Mikähän siinäkin on, että leipominen on kivaa kunhan ei tarvitse leipoa. Sit se muuttuu pakkopullaksi.
 
vierailija
Tuosta vittuilussasi aakoolle niin kuullostit melko tylyltä, korjaan typerältä itsekeskeiseltä ihmiseltä.
Ymmärräthän että kaikki eronneet naiset eivät silmittömästi exäänsä vihaa. Ymmärrän aakoon puolen tässä asiassa.
Onnea sinun tappeluusi ämpäriä vastaan, siihen löytyy sulle myötätuntoa täältäkin, paljon.
Älä kuitenkaan yleistä teidän tilannetta kaikille.
Ja mitä sä aina vittuilet tsuferaffille!? Kattoisit peiliin sinäkin välillä.
 
Sori vaan, mut en mäkään alkais jemmaamaan kenenkään, varsinkaan eksäni, tavaroita vuositolkulla. Ihan sama, vaikka se olis jättänyt sekä rahallisesti ja tunnearvollisesti arvokkaimmat kamppeensa mun nurkkiini, ja ihan sama miten paljon tilaa mun kämpässäni olis, niin sen tavarat lentäis ihan suoraan myymättä roskikseen mikäli ei ite tulis noutamaan, kyselis perään tai pyytäisi säilyttämään. Minä olen entinen kumppani, en ilmainen varasto.
Ja jos et itse ole pyytänyt säilyttämään tavaroita x ja y, tai edes kysynyt lapsilta mitä ne sun kamoista haluaa, niin wtf - mistä rouva vois tietää sun niitä kaipaavan, jos et ole perään kysellyt muuttosi jälkeen? Hae tärkeät tavarasi pois sieltä niin ei tartte harmitella.


nimim. vitte mite paskea

Meen muuten huomenna oikeusaputoimistoon.
Hmmm...

Jos mä tänään muutan sun luo, niin mulle melko varmasti tulee äkkilähtö ennen pääsiäistä. Jolloin mä pystyn keräämään vähät kamani ja jättämään jälkeeni vain hajun. Jos unohdan hammasharjan niin heitä roskiin.

Mut ”mun” rahat ja kamat lakkasivat olemasta ”mun” jo 80- luvulla. Kamat oli ”meidän” riippumatta siitä kumpi ne hankki. Paljon saatiin jomman kumman suvuilta joko lahjana tai perintönä. Kun kototönö hankittiin, niin kaikki kama mitä sinne raahattiin ja myöhemmin hankittiin oli ”meidän”.

Ositussopimuksessa irtaimiston osalta lukee vain, että irtaimisto on jaettu suullisella sopimuksella. Yksityiskohtainen sulle - mulle- jako olis ollut ihan järjetön ja raamattua paksumpi nivaska. Toisekseen, mitä mä yksiössä tekisin 12h astiastolla tai vaikkapa moottorisahalla vaikka ne kuinka olis ”mun”? Tai kolmemetrisellä stereotasolla joka taatusti on ”mun” koska olen sen itse tehnyt.

Suuri osa irtaimistosta on semmoista joka kuuluu lasten kotiin, enkä mä semmoista voi sieltä ottaa vaikka mulla olis tilaakin.

Eikä ex- rouvakulta minusta pääse eroon paitti myymällä kototönön ja muuttamalla kokonaan muualle, missä ei joka paikka ole täynnä mun kätteni jälkiä vesijohdosta alkaen.

Ei ole mun mielestäni kauheen kohtuuton pyyntö, että jos rouvakulta ullakkoa siivotessaan törmää tavaraan jossa lukee vaik: ”AaKoolle rippilahjana -82” niin edes kysyy minulta ennen kuin hävittää tai myy?
 
Nettiasiat oli turhankin helppoja tossa taannoin. Täs nimittäin oli vapaa langaton verkko, enkä mä tiedä kenen se oli, jonkun naapurin vai lähibaarin? Koneeni vaan aina pyrki ottamaan siihen yhteyden, niin mä lakkasin ihmettelemästä ja käytin sitä. Mutta nyt se on kadonnut ja olen taas nettitikun varassa ja tää on yhtä tuskaa, kun toi tikku pätkii yhteyttä ihan oman mielensä mukaan.

Kännykkään sit tuli tänään mainosviesti langattomasta wifi- tukiasemasta omalla prepaid- simkortilla hintaan 60,- ja siitä eteenpäin 20,- /kk. Taidan viikonloppuna kipaista ärrällä hakemassa tommoisen ja sanon nettitikun irti ja heitän sen lumihankeen.
 
Nettiasiat oli turhankin helppoja tossa taannoin. Täs nimittäin oli vapaa langaton verkko, enkä mä tiedä kenen se oli, jonkun naapurin vai lähibaarin? Koneeni vaan aina pyrki ottamaan siihen yhteyden, niin mä lakkasin ihmettelemästä ja käytin sitä. Mutta nyt se on kadonnut ja olen taas nettitikun varassa ja tää on yhtä tuskaa, kun toi tikku pätkii yhteyttä ihan oman mielensä mukaan.

Kännykkään sit tuli tänään mainosviesti langattomasta wifi- tukiasemasta omalla prepaid- simkortilla hintaan 60,- ja siitä eteenpäin 20,- /kk. Taidan viikonloppuna kipaista ärrällä hakemassa tommoisen ja sanon nettitikun irti ja heitän sen lumihankeen.
Kallista. Etkö saa taloyhtiön laajakaistaa tms ? Niissäkin on kyllä kai rajoituksia, jos on luottotiedot menny tai vastaavaa.
 
Kala on kyllä ihan älyttömän hyvää :)! Mä oon oppinu sitä syömään kunnolla vasta ns. aikuisikäisenä - mikä hirvitys sanaksi:alien:!, sama kun sanois heti että kääkkänä:notworthy::D - koska pitäähän sitä nyt jokaisessa suvussa nyt jonkin sortin musta bääkkönen olla *vilkuttaa huiskuttaa*(y):D...ja mä oon ihan pienenpienenä meinannu tukehtua kalanruotoon. Se oli tosi lähellä, oikein hienosti jo sinersin mutta mummi oli sitkeenä ja ronklaamalla ronklas sen halavatun ruodonperkuleen kurkustani ulos..!

Meillä uunissa tulossa kiusattua nakki- kasvis- hässäkkää:barefoot:...synnillinen olo tuosta nakista mutta ei meillä sitä useesti onneksi ole, nyt iski vain laiskuus ja jonkin asteinen toimimattomuus...

Keskiviikkoa kaikille :)! Tosin mä oon ollut jo perjantaissa ja sitten ehdin olla jo tiistaissakin - :ninja:mä aikamatkailen nyt sujuvasti.....:D
 
Kala on oikeasti niiiiiiin hyvä. Sitä vaan en ymmärrä, että kun on kuussa asti onnistuttu käymään, niin miten eivät oo keksineet mikroaaltouunin tapaista vempainta joka sulattaisi ruodot syötävään muotoon.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä