The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Piti oikeen googlata rössypottu, kun niin erikoiselta kuulosti. Mulla on jäänyt suomalaiset makuelämykset vähän vähiin. Koskaan en ole saanut tilaisuutta maistaa esim. verilettuja tai sitä paljon puhuttua maksalaatikkoa.
 
Ny on telkkari uudessa osoitteessaan.

Tulkitsin urakan neljän oluen arvoiseksi. Eli en kovin kummoista tuntipalkkaa itselleni maksa.

Mut ny kun kalustus on sillai kun olen miettinyt, niin ihan kuin nukkumaluukkuun olis tullut pari neliötä lisää. Tää olis pitäny tehdä jo viis vuotta sitten, mut muuttaessa mulla ei ollu telkkaria ja 12m antennipiuhan vetäminen kalustetussa kämpässä ei o koskaan kuulostanut kivalta, vaan hommalta jonka voi tehdä joskus.

Tänään oli "joskus".
 
Ny on telkkari uudessa osoitteessaan.

Tulkitsin urakan neljän oluen arvoiseksi. Eli en kovin kummoista tuntipalkkaa itselleni maksa.

Mut ny kun kalustus on sillai kun olen miettinyt, niin ihan kuin nukkumaluukkuun olis tullut pari neliötä lisää. Tää olis pitäny tehdä jo viis vuotta sitten, mut muuttaessa mulla ei ollu telkkaria ja 12m antennipiuhan vetäminen kalustetussa kämpässä ei o koskaan kuulostanut kivalta, vaan hommalta jonka voi tehdä joskus.

Tänään oli "joskus".
...eli nyt on myös tilaa muutamalle ohimennen napattavalle kirjallekin :)

Niitä kun ei ikinäkoskaanmilloinkaan ole liikaa(y). Kaikkea muuta ryön...tavaraa kyllä:barefoot:
 
IhQ
Iltoja..
Myttikselle onnittelut, tänäänkö se päivä on?

AK, se on hyvä että se "joskus" oikeesti on joskus :)
Itellä useampikin juttu mitä pitäs tehdä joskus...pelkään vaan ettei sitä joskusta koskaan tule..
 
  • Tykkää
Reactions: Mythago
...mitä sulla siinä on mukana :)?

Mä sain ipanat ruokituksi mutta tää oma ruokailu on nyt:notworthy:..enemmän kuin vaiheessa...mieluusti siis kalastelisin tässä ruokahalunpoikasta:barefoot:
Vastaan kuvilla:


Couscous, siinä seassa noita tossa, liha on possun kassleria, hyvin ylikypsää -samaa siis mitä tein pulled porkiksi.


Sitten lisänä mausteista ja tomaattista kastiketta jauhelihan kanssa.


edit. nyt vasta huomasin että olin lainannut väärää viestiä :D
 
Viimeksi muokattu:
Kämppis on kyl ihan mahdoton! Se leipoi syksyllä kolme pellillistä pullaa, ja pakkasessa on vieläkin ainakin kymmenen jäljellä. Mä olisin hotkinu noi alle viikossa! Sentään se vihdoin söi sen puolikkaan suklaalevyn, mikä lojui keittiön pöydällä pari kuukautta :LOL:
 
Pahus. Joku päivä mä vielä opettelen kokkaamaan. Nyt syön härkäpapukaalilaatikkoa. Keksin sotkea tähän soijakastiketta, niin on ihan hyvääkin näin.
Mulla toi kokkaus on viittimisestä kiinni.
Varmaan jotain osaisin jos viittisin. Yleensä pyrin pääsemään kokkaushommista nopeasti ja vähällä vaivalla. Kun sotkee hyviä aineksia keskenään, niin ei siit koskaan kauheen huonoa voi tulla?

Olen tän vissiin ennenkin laittanut, mut laitetaan ny uusiksi jos ette tykkää matalaa.


Ei päätään pidä mäntyyn lyödä.
Pitäis muistaa myöskin syödä.
Mut on kovin vaikeaa
yhtaikaa kahta asiaa
tuumia tai ajatella
Siis jääkaappi, vai hella?

En mä viihdy lieden luona,
ei synny multa muona.
Mut en tunne estettä
noutaa lisää nestettä
kaapistani viileästä
uuden korkkaan tämän tästä.

Kas tupakalla, oluella
elää viikon vaikka
kylmäksi saa jäädä hella
on uuden kaljan paikka.
Syöminen siis jäädä saa,
vain juominen mua kiinnostaa.

Pitäis myöskin pyykit pestä.
Asiaa ei mikään estä.
Pesutuvan käyttöluvan
varaamalla aina saa,
jos jaksaa nimen kirjoittaa.
Mut jääkaappi mua houkuttaa.

Se koukuttaa, se loukuttaa,
aina minut ansaan saa.
Olen jääkaappini vanki,
ei auta rautakanki
jos meidät aikoo erottaa
tai oluitani verottaa.

Myös tupakan mä orja oon
näin savuverhon kainaloon
juuri tässä vetelin
mä viidensadan setelin
ilmaan savuna, se siitä
ei vuoden mittaan yksi riitä.

Niin, pitäis tiskit tiskata
ja roskat ulos viskata.
Mut en viitsi, enkä jaksa
töitä nyt saa tehdä maksa.
Lähden tästä tupakalle
parvekkeeni jakkaralle.

Joo, pitäis myöskin imuroida
pölykoirillekin jotain voida.
Mut jos ne ei oo jääkaapissa
saa koira olla vaikka kissa.
Olutta näin imuroiden
pärjään kyllä kanssa noiden.

Ihme keksintö on tää
kaappi jossa pysyy jää
Siel olutta voi säilyttää
kylmää sekä viileää
Nyt jakkaralle parvekkeen
kanssa oluen mä meen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä