The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mun pää kelasi pikaisesti ; jotain porosta, kalakukkoa, ööööö, mustaamakkaraa ja Turun eineksen lihapiirakoita.

Oiskohan nlkä?

Mut mitä Jyväskylässä syödään?
...ryököö:barefoot:..öökkösistä pöötellen:X3::whistle::D

Jyväskylässä nautitaan kaikessa rauhassa kulinaristisista herkuista kanssaruokailijan kanssa kauniisti artikuloiden *tonttuhympäää....missä sie lurkit*...(y):D
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja -tibis
Ei sinun ummetuksesi muuten kiinnosta, mutta kun sitä väärästä päästä tulevaa paskaa roiskuu pitkin palstaa.
Ei mulla mitään ongelmaa ole, ei ummetusta eikä muuta. sulla nuo ajatukset pyörii kakan ympärillä niin paljon, että jotain sulla nyt on siellä päässä. :D Sua taitaa kakkajutut kiinostaa kuitenkin aika paljon jutuistasi päällen. Sinähän noilla kakkaviesteillä aloitit.:DEi siinä pahaa, saat sinä kakkaleikeistä tykätä. :ROFLMAO:
 
Otin päikkärit. Peruuntuikin vierailu äidille, kun on niin tööt olo. No ehtiihän sitä toki parin päivän päästä. Ei kyl just nyt jaksais pomon vittuilusävytteisiä viestejä siitä, kuinka kaikki on ihan miten sattuu. Kaikkeni oon yrittäny, mutta kun ei se työn jälki ole täydellistä kun laitetaan keikkatyöntekijöitä tekemään lähes puolet vuoroista ilman ohjeistusta.
 
Otin päikkärit. Peruuntuikin vierailu äidille, kun on niin tööt olo. No ehtiihän sitä toki parin päivän päästä. Ei kyl just nyt jaksais pomon vittuilusävytteisiä viestejä siitä, kuinka kaikki on ihan miten sattuu. Kaikkeni oon yrittäny, mutta kun ei se työn jälki ole täydellistä kun laitetaan keikkatyöntekijöitä tekemään lähes puolet vuoroista ilman ohjeistusta.
Nakkaa pomon moiset viestit mappi ööhön, parhaasi teet joka vuoro ja se riittää :)

...toki jos menee viestit aivan altarimaiseksi, niin voit suositella pomollesi opintomatkaa kentälle keikkatyöntekijän pariksi(y)
 
Erakkous sopii mulle.

Mut poikamiesäijänä oleminen näköjään ei.

Voi hittolainen mihin kuntoon nukkumaluukku pääsee kun ei tartte muuta kuin pystyä mahduttamaan ittensä sohvalle, unilaatikkoon ja pitää reittiä selvänä jääkaapille.

Vaik ei tän siivoamisessa edes voi mennä kauaa. Vaikka jynssäisin jokaista neliötä tunnin, niin vuorokaudessa selviää.
Kovapäinen, pahasisuinen ja nalkutustaitoinen naisystävä joka tulee yllättäen sisään omilla avaimilla olis näköjään asia jota mä tarttisin. En tiedä tahtoisinko, mutta näköjään tosiaan tarttisin perseellepotkijan.
 
Otin päikkärit. Peruuntuikin vierailu äidille, kun on niin tööt olo. No ehtiihän sitä toki parin päivän päästä. Ei kyl just nyt jaksais pomon vittuilusävytteisiä viestejä siitä, kuinka kaikki on ihan miten sattuu. Kaikkeni oon yrittäny, mutta kun ei se työn jälki ole täydellistä kun laitetaan keikkatyöntekijöitä tekemään lähes puolet vuoroista ilman ohjeistusta.
Sie oot tehny parhaasi, ei sua voi syyttää muiden mokista tai työnjäljestä.
 
Huh sentään, tuskanhiki - tmi antenni vaan:notworthy: - se vaan kuulkaas tulee, kun kiukkustakin kiukkusempaa hyeenalaumaa erehyttää himppasen vertaakaan odotuttamaan:barefoot:...

..vaan nyt on murisijat hiljaisina :). Päivän hyvä työ tehtynä(y)
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis
Huh sentään, tuskanhiki - tmi antenni vaan:notworthy: - se vaan kuulkaas tulee, kun kiukkustakin kiukkusempaa hyeenalaumaa erehyttää himppasen vertaakaan odotuttamaan:barefoot:...

..vaan nyt on murisijat hiljaisina :). Päivän hyvä työ tehtynä(y)
..ja halavattu sentään, näemmä pyydän vielä ajatustenilukutaitoakin loihtimaan kehiin:alien:...itekään niistä selkoa saa, niin saati sitten - vaikka työ kyllä venyttekin semmoisiin ihmetekoihin kyllä :)...eli syyyööömäääännnn käsky torpassa annettu :

Mainosslogan pitää kyllä kutinsa - "hyvä ruoka, parempi mieli"*nyökyttelee*
 
vierailija
[QUOT
E="Asiankannattaja, post: 31180359, member: 128950"]Erakkous sopii mulle.

Mut poikamiesäijänä oleminen näköjään ei.

Voi hittolainen mihin kuntoon nukkumaluukku pääsee kun ei tartte muuta kuin pystyä mahduttamaan ittensä sohvalle, unilaatikkoon ja pitää reittiä selvänä jääkaapille.

Vaik ei tän siivoamisessa edes voi mennä kauaa. Vaikka jynssäisin jokaista neliötä tunnin, niin vuorokaudessa selviää.
Kovapäinen, pahasisuinen ja nalkutustaitoinen naisystävä joka tulee yllättäen sisään omilla avaimilla olis näköjään asia jota mä tarttisin. En tiedä tahtoisinko, mutta näköjään tosiaan tarttisin perseellepotkijan.[/QUOTE]
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä