The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ummetus on kyllä paha juttu. Se paska voi lähtee liikkumaan väärään suuntaan. Mitäs toi ruskee muuten on, mitä sun suusta tulee? Ettei vaan ois...?
Joo, on ummetus paha juttu, saa vierailijan huonolle tuulelle. Mun suusta ei tule mitään ruskeeta. Mulla tulee paska perseestä, sulla taas vissiin suun kautta.:D:(
 
Jumalantähren sentään tota keliä! Ei siinä, tässä torpassa on heilunut luokattoman huono talonmiehetär - piiskaa sietäis saada ja runsaasti! - kun ulko- ovelta on semmosta persmäkiläislähtöä että etelän immeiset vois jopa olla melkoisen kateellisia tuosta käsien viuhtomisesta yläilmoissa tyylistä...tosin niistä turhankin kovaäänisesti artikuloiduista "kehusanoista" sepelin säästäjälle ei niinkään:oops::notworthy:...

Mutta että - sitä sain olla tuon reinon kans useammin kuin kerran vain pelkkänä matkustajana:confused:..nää hiivanan sivutiet on ihan hokkarikunnossa ja tienvarsipuustokin on sangen kaunista....aina siihen saakka kun huomaa, että ajolinjat suuntautuvat väistämättä kohti mettäsuunnistusta....

Että sydämentykytyksiä urakalla tälle päivälle ja tuskanhikeä sekä helpotuksien huokailuja.

Nyt en villasukkieni kanssa viipottele sisätiloista niin mihinkään, vaan "ilahdutan" tätä pientä seurakuntaani läsnäolollani ja "...no just, tarviitko äiti muuten ollenkaan yhtään tota jesaria?..mie niin voisin nyt suositella"- luokkaisilla jutuillani (esikoisen rakkaanruttanani suusta)....:alien::D
 
Saamattomuus kostautuu.
Siis aikaansaamattomuus.

Päätin, että tänään vihdoin siirrän töllöttimen aikomalleni paikalle. Antennipiuha on ollu hankittuna jo pitkään. Mut koska en ole vieläkään saanut aikaiseksi kirjahyllyjä, niin joudun johtovedon tieltä siirtämään kirjapinot tulevalle telkkarin paikalle. Sit vetämään piuhan ja siirtämään vähän sohvaa ja unilaatikkoakin. Sit pesemään lattiaa noilta kohdilta kun lattiaa on vaihteeksi näkyvissäkin. Sit siirtämään kirjapinot takaisin tolle seinustalle johon kirjahyllyä olen kaavaillut.
Sit viime silauksena on minuutin homma tyrkätä telkkari loppusijoituspaikalleen ja pistää piuhat kiinni.

Mut toi kirjapinojen siirtely... mä en ole tajunnutkaan miten hemmetinmoisen määrän mä olen onnistunut kirjoja tänne nukkumaluukkuun kantamaan. Tänään reissulta onneksi matkaan tarttui vain neljä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä