The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
@Asiankannattaja , @Kais , @famipala , @Mettäkylässätuulee ...kaikille teille rakkaille ruttanoille<3....kiitos. Pussaan teijet halkipuhki ja rutistan läjään...ensalkuun näin virtuaalisesti kun nyt jos oisitte tässä niin vois mennä itkijäeukkohommiksi...:barefoot:

..menis se varmaan muutenkin :)

Kyllä mä...meinasin laittaa että pärjään mutta. Sanonpa kuitenkin että hengitän. Se on jonkinlainen alku.

:)
Veikkaan että noin voisi käydä :sick:
Päivä kerrallaan eteenpäin jne..
 
Meikäläinenkin tässä alkaa valmistautua reissua varten.
Pakkasin jo pyyhkeen. Muuta en sit tarttekaan, et sinänsä valmistautumisessa pääsi helpolla.
Vielä pitää pakata kaks oluttölkkiä matkaevääksi, koska matka on pitkä ja vaarallinen, melkein 30 km joten olis gauheeta kuolla janoon ennen kuin ehtii saunaan.
Mukavaa saunottelu, höpöttely yms päivää :)
 
Meikäläinenkin tässä alkaa valmistautua reissua varten.
Pakkasin jo pyyhkeen. Muuta en sit tarttekaan, et sinänsä valmistautumisessa pääsi helpolla.
Vielä pitää pakata kaks oluttölkkiä matkaevääksi, koska matka on pitkä ja vaarallinen, melkein 30 km joten olis gauheeta kuolla janoon ennen kuin ehtii saunaan.
Mukavaa päivää / iltaa. Pitäähän sitä varautua, ettei jano yllätä. Nauti äijänköriläiden seurasta .
 
Tattis.
Ei ton porukan kans kyl erityisiä toivotuksia tartte.
Ollaan tunnettu vuodesta -74, nii illan käsikirjoitus on kaikille jokseenkin selvä (selvä... HAH?)
Pari tyyppiä tosin liittyi seuraan vasta lukiossa. Ne on niit tuoreita tuttavuuksia mut ovat tainneet sopeutua?
Käsikirjoitus on varmaan kaikille selvä, päivänkulku noin muuten ei :D
Eikä sen tarvitsekaan olla.
Kivaahan tuollainen on :)
 
Ei olekaan,

Mut noin yleensä mies tietää olevansa naimisissa tai sen kaltaisessa olotilassa jos kylppärikaapissa on tarvikkeita joiden käyttötarkoitusta mies ei tiedä ja jos lakanat on edes joskus hieman rypyssä.

Koska näin ei ole, niin olen melko varma siitä, että olen poikamies.
Kun tarkistin oman kylppärin kaapin, siellä on purkkeja joiden sisältöä minäkään en tiedä. Saatat siis olla oikeassa.
 
IhQ
Mie käväsin parilla kirppiksellä, todella laiha saalis, jälleen kerran. Melko pikaseen piti joutua mut silti. Yhen mekon löysin itelle, toisen esikolle.
Kotiin ku pääsin nii mies kysyi että haluanko alkaa ruuanlaittoon...itellään on niin todella ybertärkeä tietokonepeli menossa...sanoin että höh höh, herra on hyvä ja painuu ite vaan, kun kerta oli jo sitä suunnnitellukin jo joskus aamulla..
Ny se tekee makaronilaatikkoa tuol.
Oon mie ilkeä vaimo. Melkein hävettää..
 
Örp. Naapurissa kylässä syömässä lasagnea ja herkkuja. Sit kotiin ruokkimaan koiria; nyt tuo toinen makaa mun sängyn vieressä maha kellellään. Näyttää söpöltä mutta pieree ku porsas :LOL: siis koira en minä :cautious:
 
Pulled porkkia, jouluksi hommasin lihalämpömittarin niin jos kerrankin paistelisi että sisälämmöt ois n.91 astetta. Yöllä laitoin uuniin ja 100 astetta, ottaisin pois jo mutta kun mittari näyttää vaan 81.
Nostin lämpöjä 150 kun en nyt niin tiijä pitääkö uunin termari paikkaansa ja no, pari tuntia ainakin vielä menee. Näläkä!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä