The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sekarotusia ovat, pienempi on vajaa 20-kilonen ja isompi noin 30. Mitähän kaikkee nuissa nyt olis :D Isommassa on ainaki mastiffia niin sillä se onkin niin jykevä, pienemmässä taas staffia ja jotain lammaskoiraa.
Sileäkarvaisia ovat kumpikin, mutta imuroidessa oon kyllä joskus tuumannu et ihme että koirissa on yhtään karvaa jälellä ku kerta lattialleki riittää niin paljo :cautious:
Hei, toi on muuten niin totta, että sileäkarvaset oikeesti jotenkin runsaammin varisuttaa joka paikkaan niitä karvojansa - imuri on kovalla koetuksella ja ei muuten löydy vaatteen vaatetta missä ei ois mukana niitä myös....ihanat muistot tuleekin mieleen omasta vöyhkänästä ja vallankin tuosta kerran vuoteen tapahtuvasta karvanlähtöajasta - alkaa ensimmäinen tammikuuta ja loppuu joulukuun viimeisenä :D
 
..vaan nyt on kyllä vain mentävä yön syliin ja vastaanottaa ne möröt. Onneksi uusi aamu on lähempänä.

Hyvää yötä, näe kauniita unia ja nuku hyvin :)*pus*

...paitti Myttiselle oikein ihanaa päivän alkua :)

 
..vaan nyt on kyllä vain mentävä yön syliin ja vastaanottaa ne möröt. Onneksi uusi aamu on lähempänä.

Hyvää yötä, näe kauniita unia ja nuku hyvin :)*pus*

...paitti Myttiselle oikein ihanaa päivän alkua :)

Hyvää yötä kattinen :sleep: *halii ja hätistää mörköjä kauemmas*

Mää vissiin nostan sievän pepukkeeni penkistä ja vien karvakorvat lenkille.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Mies valvoi ja joi eilen. Nyt vieläkin nukkuu. Mä menin ajoissa nukkumaan mutta en ole yhtään pirteämpi. :cautious:
Vituttaa tää ainainen väsymys. :devil:
Mulla tohon uneen vaikuttaa viina ja hyvin huonolla tavalla.
Juomakuurin aikana uni ei ole minkään arvoista, vaan uni ja valve on ihan samaa horrosta.
Juomakuurin jälkeen saa olla kuukauden ilman pisaraakaan, että uni on taas unta, siis semmoista normaalia.

Ja meikäläisellä toi "normaalikin" on sitä, että olen hemmetin huono nukahtamaan ja vielä huonompi heräämään.

Mut jos uni on laillani surkeaa muutenkin, niin tippakin viinaa kyllä pilaa sen ihan kokonaan.
 
Boobabe
Mulla tohon uneen vaikuttaa viina ja hyvin huonolla tavalla.
Juomakuurin aikana uni ei ole minkään arvoista, vaan uni ja valve on ihan samaa horrosta.
Juomakuurin jälkeen saa olla kuukauden ilman pisaraakaan, että uni on taas unta, siis semmoista normaalia.

Ja meikäläisellä toi "normaalikin" on sitä, että olen hemmetin huono nukahtamaan ja vielä huonompi heräämään.

Mut jos uni on laillani surkeaa muutenkin, niin tippakin viinaa kyllä pilaa sen ihan kokonaan.
Mä nukahdan aika helposti ja herään yöllä monta kertaa. Joskus valvon kun en nukahda heti uudelleen. Aamulla väsyttää helevtisti. Arkisin on vaikeaa väsymyksen takia.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä