The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
@Asiankannattaja , @Kais , @famipala , @Mettäkylässätuulee ...kaikille teille rakkaille ruttanoille<3....kiitos. Pussaan teijet halkipuhki ja rutistan läjään...ensalkuun näin virtuaalisesti kun nyt jos oisitte tässä niin vois mennä itkijäeukkohommiksi...:barefoot:

..menis se varmaan muutenkin :)

Kyllä mä...meinasin laittaa että pärjään mutta. Sanonpa kuitenkin että hengitän. Se on jonkinlainen alku.

:)
 
Gallup:

Kun pesee pyykkiä niin kannattaako jättää housuntaskuun pari paperinenäliinaa?
a) kannattaa
b) ei kannata
Kannattaa(y)...koskapa silloin kirvahtaa ilmoille sarjana aivan uusia sanontoja ja kielikuvia, jotta moni suuremman luokan kirjailijakin sais just siinä tilanteessa rannetuppitulehduksen kun kirjottelis/näpyttelis niitä kukkasia itellensä ylös....:D

Muutoinhan tuossa b- vaihtoehdossa käsillä olis tylsääkin tylsempi pyykinpesutapahtuma. Jännakakkamomenttia sitä pitää arkisiin askareihin välistä saada :)
 
Sori mie oon taas katellu tämmösiä videoita :)
Toi ois niiiiin ihana kokemus :)!..tai siis jos ihan alottelis kesymmällä ajoreittipituudella ens alkuun :D...sikäli mikäli sitä ikinä ahkion kyytiin pääsiskään, kun nuita hauveleita pitää eka huokailla ja ällistyspällistellä ja ihastella ja sitten, jos hyvä tuuri käy, niin rapsutellakin...

Tässä muutama selväjärkinen viikko takaperin sain jälleen uuden koirakaverin :)...talon isäntäväki varotteli mua ulko- ovella, jotta niiten koira on sitten kuulema semmonen äkäsensorttinen, että ei pidä säikähtää... Mä siihen että jaa....ja kun me kaksi toisemme näimme, niin...

Karvasempi meni heti katolleen ja kattella napitteli mua tummilla silmillään, jotta "Alas rapsuttaa siitä!" :D...ihana, ihana hauveli - ja isäntäväen ilmeet ois taas niin pitäny saada kameralla ikuistetuksi :D
 
Mäkihyppääjät olleet tapetilla kun ne ei saa tulosta millään ja Ahonenkin joutui oikeisiin töihin
Onneksi on Matti, maailman paras mäkihyppääjä tässä universumissa :)
Fiilistellään sillä
 
Toi ois niiiiin ihana kokemus :)!..tai siis jos ihan alottelis kesymmällä ajoreittipituudella ens alkuun :D...sikäli mikäli sitä ikinä ahkion kyytiin pääsiskään, kun nuita hauveleita pitää eka huokailla ja ällistyspällistellä ja ihastella ja sitten, jos hyvä tuuri käy, niin rapsutellakin...

Tässä muutama selväjärkinen viikko takaperin sain jälleen uuden koirakaverin :)...talon isäntäväki varotteli mua ulko- ovella, jotta niiten koira on sitten kuulema semmonen äkäsensorttinen, että ei pidä säikähtää... Mä siihen että jaa....ja kun me kaksi toisemme näimme, niin...

Karvasempi meni heti katolleen ja kattella napitteli mua tummilla silmillään, jotta "Alas rapsuttaa siitä!" :D...ihana, ihana hauveli - ja isäntäväen ilmeet ois taas niin pitäny saada kameralla ikuistetuksi :D
Yksi on nyt, kesällä toinen. Varmaan tulee enempikin sitten kun oikiasti innostun.
Tämmönen narttu nyt, seuraava ehkä kans ns. täysikäinen mutta sitten viimeistään tulee omia pentuja

*Tässä oli kuva kauniista koiruudesta*
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Yksi on nyt, kesällä toinen. Varmaan tulee enempikin sitten kun oikiasti innostun.
Tämmönen narttu nyt, seuraava ehkä kans ns. täysikäinen mutta sitten viimeistään tulee omia pentuja

....äääääyyyyhh - mie en kestä sun kanssa :)! Vallan heittäydyt rohmuksi :D - ei vais, ihanaahan se on että tuo yks nappisilmä saa sinne nelijalkaista kaveriakin :)...ja vielä pentujakin:love:

Jep. Tämmöne jutustelu tekkee oikein höpöä orastavalle kuumeilulle (y):D
 
No aina ei voi kaikkii miellyttää :) voinha mää alkaa kirijoottamahan murtehellaki..toki sekin ois sekootus pohojammaata ja etelän pään murretta ;):LOL:
Anna palaa vaan, peijpe :)!

Musta ainakin on vaan tosi mahtavaa rikkautta, kun kukin täällä laittelee menemään sillä omalla tyylillänsä :). Hyvin tässä harjavoituu erilaisiin tapoihin, saa ihastella värikästä ilmaisua ja kielen käyttöä :)
 

<3

Elämä on ihanaa. Kaikesta huolimatta. Tai ehkä just sen takia. Kipeimmilläänkin se mokoma koskettaa...kuitenkin kauniilla tavallaan, vaikka ei sitä ihan siinä tuskan kärjessä huomaakaan...eikä sitä silloin tarviikaan.

Mutta kaiken sen jälkeen tulee se hetki, kun...on pikkiriikkisesti helpompaa. Ja siitä se alkaa.

Elämästä kiinni pitäminen ja siitä nauttiminen :)
 
Mul on alkanu vissihi kriisi..on nyt viime päivinä tullu mietittyy et mitä helvettiä mää sit teen ku nuorimmainenki ilmotetaa nyt eskariin o_O
Vanhin mopoilee kavereidensa kans ja tää 13v poika höpisee yhen tytön kanssa paaaaljon..yritä ny siin sit toppuutella poikaa(n) 9v likka kiertelee kerhois ja sit ku tuo nuorinki alkaa kulkee kavereillaan enempi nii... (n) apua! :Do_O:oops:
 
Mul on alkanu vissihi kriisi..on nyt viime päivinä tullu mietittyy et mitä helvettiä mää sit teen ku nuorimmainenki ilmotetaa nyt eskariin o_O
Vanhin mopoilee kavereidensa kans ja tää 13v poika höpisee yhen tytön kanssa paaaaljon..yritä ny siin sit toppuutella poikaa(n) 9v likka kiertelee kerhois ja sit ku tuo nuorinki alkaa kulkee kavereillaan enempi nii... (n) apua! :Do_O:oops:
Ihastelet katrastasi ja röyhistelet ylpeänä heistä eturintamustasi :)! Ja - nautit omasta elämästäsi :)

...ja oot huolesta tärviöllä, kun eivät mokomat peijoonit kuitenkaan vastaile kännyköihinsä ja kotiintuloajat viruu ja kotiavaimetkin on jossain jemma- nimisessä paikassa jajajaja :D....


...vaan...:sneaky:..sie oot vielä nuori...jos ja kun oikein pahasti pukkaa ahdistusta ja tekemättömyyttä, niin:whistle:...kaitpa tuota kahteelleen jotain saattaisitte keksiäkin tekemisiksi....;)
 
Mul on alkanu vissihi kriisi..on nyt viime päivinä tullu mietittyy et mitä helvettiä mää sit teen ku nuorimmainenki ilmotetaa nyt eskariin o_O
Vanhin mopoilee kavereidensa kans ja tää 13v poika höpisee yhen tytön kanssa paaaaljon..yritä ny siin sit toppuutella poikaa(n) 9v likka kiertelee kerhois ja sit ku tuo nuorinki alkaa kulkee kavereillaan enempi nii... (n) apua! :Do_O:oops:
Lisää vauvvoi :geek:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä