http://aijaa.com/6RDwrC tänään siis ois pitäny menkkojen alkaa,nyt siis dpo14 ja ei näy menkkoja
ylemmät testit tehty tänään ja digi eilen. Ylin testi tehty äsken päiväpissasta ja sen alla oleva nyt aamulla.
Onnea plussasta, on kyllä vahva!
Just eilen kävin läpi tämän ketjun kirjotuksia, joita kirjotin viime lokakuussa, kun viimeksi plussasin. Ihan siksi, että koitin etsiä tietoa siitä, mitä oireita mulla oli milloinkin ja milloin se näkyi testissä mitenkin. Kun nyt en tiedä tuota oviksen tarkkaa ajankohtaa, en oikein tiedä, mikä ois järkevä testiaika (ja toisaalta ehkä sen testin avulla voisin päätellä, missä mennään, jos mennään missään). Mut tulin sitten siinä sivussa katselleeksi plussatestieni kuvia, jotka löytyy tuolta sivujen kätköistä yhä. Ja niihin verrattuna pakko yhä todeta, että on sulla makiat viivat.
Kerrohan sitten, onko tuplat.
Minmar jos sulla ei plussaa ilmesty testiin, seuraa tilannetta, mutta mä ehkä menisin kyllä käväsemään lääkärissä. Ok, myönnettäköön, mulla on mastopatia ja siksi olen oppinut himpun vainoharhaiseksikin noiden rintojen kanssa. Mut ajatukseni on, että parempi katsoa kuin katua. Periaatteessa tisseistä ei muuten vain huvikseen kuuluisi nesteitä tihkua. Raskausaika ja imetyksen jälkeen on eri juttu. Enkä koita pelotella mitenkään silti. Toivotaan, että se syy on niinkin selvä kuin se vauvanalku.
Odontites onnea ovisplussasta!
Mulla jatkuu nippailut kohdunseudulla. En tiedä.. Katsoin just noita aiempia tietoja ja niidenkin mukaan aikaisin järkevä testintekoaika olisi ehkä huomenna, mutta testin kantsisi olla tota PC:tä herkempi. Eli käyn varmaan tänään kotimatkalla kipasemassa apteekista parit ultra-versiot. Sit jos ei näy, odottelen reippaasti useamman päivän, koska tämä mun mahdollinen hedelmöittymisajankohta on nyt näin hämärä. Jotenkin luulen, et huomenna ois vielä liian aikaista. Muistelen, et olin olon puolesta viimeksi kyllä paljon, paljon vakuuttuneempi siitä, että raskaana ollaan. Nyt on periaatteessa VAIN näitä nippailuja. Silloi oli huimausta, pahoinvointia, rintojen aristusta (tai tosta sivulta), alamahatuntemuksia. Jotta jos olis raskaus alkanut, ei ainakaan riittävän pitkällä ois vielä testiin näkymiseen..
Jos edes on alkanut. Enhän mä tiedä, voi se olla, ettei koko ovulaatiota ollut ja siksi nippailee nyt tässä kierrossa ees taas.