Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

En oikee tiedä mitä ajatella. Taitaa olla mulla joko kemiallinen raskaus tai sit se dpo 10 vasta menossa. Tos aamuset testit (ylin prekchekin herkkä ja noi liuskat (ylin tältä päivältä ja alempi eilisen) mitä mieltä ootte? Liuska vahvistunu eiliseltä mut toho tikkuu en saanu ees haamua :(

Anteeksi omanapasuus
ainahan noi ns herkät ei ole niitä herkimpiä. Tsemppiä. Musta ainakin näyttää hyvältä kun toi liuska kuitenkin vahvistunut <3
 
ei hitto tässä sekoo pää, kun pyörittelee kiertoa ja toivoo sitä plussaa niin kovasti :/
vkl:n aikana ja etenkin eilen tuikkinut munasarjoihin kipeästi etenkin vasemmalle. Eilen oli semmonen olo, että menkat alkaa tuli vähän semmosta ihme limaa. Aloin jo miettimään voisiko kuitenkin olla ovulaatio :eek: oon tässä kuussa ekaa kertaa laitta lämpöjä tonne fertility friendiin ja kovasti se ainakin näyttäisi oviksen jo menneen. Onko noi lämmöt kuinka luotettavia sen suhteen?
http://aijaa.com/XVZxEW
toki toivoisin ennemmin, että se plussa vielä tulisi. Eilen ja toissapäivänä tikkuun tuli kuivuttuaan "viivanpaikka" jota ei mulle oo ennen tullut. Tänään en ole testiä tehnyt, kun ne loppui :D pitää hakea lisää jos ei se täti nyt yllätä...
 
ei hitto tässä sekoo pää, kun pyörittelee kiertoa ja toivoo sitä plussaa niin kovasti :/
vkl:n aikana ja etenkin eilen tuikkinut munasarjoihin kipeästi etenkin vasemmalle. Eilen oli semmonen olo, että menkat alkaa tuli vähän semmosta ihme limaa. Aloin jo miettimään voisiko kuitenkin olla ovulaatio :eek: oon tässä kuussa ekaa kertaa laitta lämpöjä tonne fertility friendiin ja kovasti se ainakin näyttäisi oviksen jo menneen. Onko noi lämmöt kuinka luotettavia sen suhteen?
http://aijaa.com/XVZxEW
toki toivoisin ennemmin, että se plussa vielä tulisi. Eilen ja toissapäivänä tikkuun tuli kuivuttuaan "viivanpaikka" jota ei mulle oo ennen tullut. Tänään en ole testiä tehnyt, kun ne loppui :D pitää hakea lisää jos ei se täti nyt yllätä...
pakko kai hakea ovistestejä ensi kiertoon... Ja lisättäköön vielä, että mulla ollut aina säännöllinen kierto eli jos eilen oli ovia niin outo ajankohta kyllä! Toki syksyisen km jälkeen ollut kierto vähän lyhyempi ja sen yhteydessä todettiin myooma jossain tuolla oikealla.
 
  • Tykkää
Reactions: Piupula
Aikahan tuon näyttää. Vois yrittää sen 4pv olla testaamatta ja kattoo tuleeko täti paikalle. Oishan se ollu ylitsepääsemättömän hienoo jos ekasta olis tärpännyt :D

Ihania testejä täällä ja kiitos ihan kamalasti tsempeistä ❤

Ovulaatio ja tarrasukkapuhalluksia
 
Theran,wolt ja dand3lion, kiitos tsempeistä(y) vielä ei oo mitään näkynyt tulevan ja toivotaan että pysyykin poissa:) enkä oo vielä tänä aamuna tohtinut testata... nyt oon alkanut pelkäämään että kun tätä nyt niin paljon mietin aivan koko ajan, niin sen takia menkat myöhästyy:unsure:

Jos/joku on lähtenyt tutkituttamaan itseään niin pitäiskö ensin varailla aikaa terkkariin omalle lääkärille ja ne sieltä kenties laittaa lähetettä jonnekin? Vai miten se menee?
Voi varata ajan vaikka ihan terkkariinkin, laittaa sieltä sitten lähetettä eteenpäin. Itse silloin aikoinaan, kun tutkimuksiin hakeuduttiin varasin ajan yksityiseltä joka laittoi lähettee. Oli jotenkin helpompi ajatuksena kertoa asioistaan gynelle, kun tk-lääkärille vaikka molempaa kautta asia olisi varmaan hoitunut.
 
ei hitto tässä sekoo pää, kun pyörittelee kiertoa ja toivoo sitä plussaa niin kovasti :/
vkl:n aikana ja etenkin eilen tuikkinut munasarjoihin kipeästi etenkin vasemmalle. Eilen oli semmonen olo, että menkat alkaa tuli vähän semmosta ihme limaa. Aloin jo miettimään voisiko kuitenkin olla ovulaatio :eek: oon tässä kuussa ekaa kertaa laitta lämpöjä tonne fertility friendiin ja kovasti se ainakin näyttäisi oviksen jo menneen. Onko noi lämmöt kuinka luotettavia sen suhteen?
http://aijaa.com/XVZxEW
toki toivoisin ennemmin, että se plussa vielä tulisi. Eilen ja toissapäivänä tikkuun tuli kuivuttuaan "viivanpaikka" jota ei mulle oo ennen tullut. Tänään en ole testiä tehnyt, kun ne loppui :D pitää hakea lisää jos ei se täti nyt yllätä...

Ne samat oireet sopii sinänsä molempiin. :) Ovikseen ja raskauteen. Mulla on kanssa tuota polttelua aina ennen plussaa. Tiedä sitten, vaikuttavatko myoomat asiaan (mullakin on niitä kuulemma).
 
  • Tykkää
Reactions: pessiy ja Piupula
No just
Ne samat oireet sopii sinänsä molempiin. :) Ovikseen ja raskauteen. Mulla on kanssa tuota polttelua aina ennen plussaa. Tiedä sitten, vaikuttavatko myoomat asiaan (mullakin on niitä kuulemma).
n juuri näin tän itsekin ajattelin :) eipä se auta, kun odotella, niin helppoa kun se onkin :D kiitos sinulle, en meinaan muista aikaisemmista raskauksista tommoista olleen ja siihen haluan uskoa kunnes toisin todistetaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Täällä keskenmeno-vuodot ohi. Vuoto alkoi viime maanantaina ja loppui sunnuntaina.
Viime perjantaina hcg-arvo oli jo 5,3 ja tänä maanantaina 1,6 eli hormoni-määrä ei ole missään vaiheessa ollutkaan kovin korkea, mikä selittää kyllä senkin, ettei testit vahvistuneet ollenkaan.
Fiilis alkaa pikkuhiljaa olemaan ok, tosin kyllä mä koko viime viikon itkinkin. Asiasta on vielä tutuillu vaikea puhua ilman itkua.

Sunnuntaina pupultiin ukon kanssa ekan kerran, eikä odotella uusia kuukautisia ennen uudelleen yrittämistä. :love:
 
kärppä miehen puolelta on tuplia aika paljon:eek: mulla siis kaksi aiempaa lasta toisesta liitosta. IVF hoidoilla saatuja..siksi tää luomuplussa oli aikamoinen ylläri!
Tänään tein digin ja se näytti "raskaana 1-2" teitkö itte digiä tuplista? Mulla alkanu pahoinvointi aiemmista lapsista siinnä rv5-6 välillä ja nyt alko jo eileno_O:sick: eli sika äkkiä..hajut tökkii:cautious::poop:
 
  • Tykkää
Reactions: Piupula
Kokeile Piupula tosissaan sitä Pregcheckiä! Laitan taas mun tämänaamuiset testiajalta, vaikka ne on kyllä ihan samanlaiset kuin eilen. :D Mutta se ero Sofin ja pc:n välillä on huima!

Nämä siis dpo 11.
http://aijaa.com/MlovjB

Tässä kaikki dpo 9-11 kuivana.
http://aijaa.com/z4UGJI

Katsoin, että edellisessä raskaudessa olen tehny Pregceckit dpo 13 ja 15. Ne on haaleampia kuin nuo mitä nyt tulee?! :eek: Tai ehkä ne on jo ajan haalistamia. Pitäis etsiä kuvat mitä olen ottanu silloin tuoreeltaan...

Mut Tytyllä on kyllä ihan hurja viiva! :D
 
kärppä miehen puolelta on tuplia aika paljon:eek: mulla siis kaksi aiempaa lasta toisesta liitosta. IVF hoidoilla saatuja..siksi tää luomuplussa oli aikamoinen ylläri!
Tänään tein digin ja se näytti "raskaana 1-2" teitkö itte digiä tuplista? Mulla alkanu pahoinvointi aiemmista lapsista siinnä rv5-6 välillä ja nyt alko jo eileno_O:sick: eli sika äkkiä..hajut tökkii:cautious::poop:

En tehnyt ...olikohan niitä markkinoillakaan silloin vielä. :D Olin vaan tyytyväinen, kun viivat näkyi niin hyvin ja selvästi. Sitä ennen kun oli näet tuulimuna. Ja meillä se toisen kehitys päättyi sitten myös jo ihan alkumetreillä, en koskaan raskausaikana tiennyt asiasta mitään. Homma paljastui vasta synnytyksessä.

Mut tuplathan kulkee suvuittain. Meillä niitä on myös. :)
 
Kuulkaas ihan pakko sanoa ääneen, et mulla elää nyt pieni toivo plussasta itselläkin. :D Katsotaan. Siis mulla tapahtuu jotain tuolla kohdun seudulla, mutta enpä tiedä mitä. Minähän en nyt tästä kierrosta poikkeuksellisesti osaa sanoa lainkaan, milloin se mun ovis ihan oikeasti oli. Sanoisin, että 17.-23.1 väliltä kaikki päivät on periaatteessa mahdollisia.

Mut äsken lenkillä totesin, että kylläpä nyt kohdunsuulla ja tuolla seudulla aristaa taas. Semmosia tuikkeita. Valkkaria tuntuu tulevan melko reippaasti ottaen huomioon, et nyt ei kyllä enää mikään ovis pitäs olla. Varsinkin, kun lumitöitä tein ja ponnistelin. Ihan kuin lokakuussakin, kun viimeksi plussasin, mutta ei kyllä vielä ihan yhtä vahvasti. Ja oikeastaan eilisestä asti olen kuulostellut kohdussa tuntemuksia. Koitan toppuutella ja sanoa itselleni, että varmaan kakka se suolessa vaan kummittelee. :D

Mutta milloinkohan sitä viittis nyt sitten testata? Muut oireet kyllä loistaa poissaolollaan. Tisseissä ei tunnu mitään. Jos jotain oiretta pitäs miettiä, pms-oireet tuntuu olevan taas samaa luokkaa kuin plussakierrossa. Pinna palaa ihan ääriherkästi (kun toi ukko ja muut nyt vaan on tällä hetkellä aika sikaärsyttäviä vähän väliä. Ei oo mun vika..). Samasta viasta kärsin samassa määrin lokakuussa, en normaalisti ole ihan näin kärttynen akka. Mut hitsi, vaikka näin vähän aikaa on edellisestä plussasta, silti mietin, mikä ois järkevä testin tekoaika. Tänään en testaa mitään enkä huomenna, kun ei oo testejä. Mut josko kurvais huomenna hakee paketin. Tai paketteja. :D
 

Yhteistyössä