Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

En oo vielä :( vois ehkä ostaa viel mut en tiiä. Pieninmillää dpo9 et katon nyt 3-4pv miten käy. Vähä kyl alkaa epätoivo nostaa päätä
Käy hakemassa kaupasta PregCheck-liuskoja! :) Jospa ne antais sulle jo vahvempia viivoja. Joskus noi viivat vahvistuu hitaasti ja dpokin on ehkä niin vähän, ettei tarvis näkyä vielä mitään. Ei heitetä vielä kirvestä kaivoon! <3

• Tykkää
Reactions: Piupula ja Theran
Kiitos kanssasisaret...:love:on hieman pää pyörällä koska ei oo näin nopeasti tärpännyt. Olin varautunut siihen vuoden tahkoamiseen. :eek:
Ja toivotaan että se meidän tuuri kääntyis nyt :p
Ihan hirveästi toivon teille muillekin sitä pysyvää plussaa.:love:

p.s. en mä varmaan vielä osaa lopettaa testaamista..:geek: Ja varhaisultraan pakko mennä ettei oo toinenkin tuuba tukossa ja räjähdä:ROFLMAO: Jos tähtäis sairaalaan vasta synnyttämään.:barefoot:

Noista testeistä tosiaan suosittelen sitä pregcheck vaikka sekin niitä viivanpaikkoja joillekin jakelee niin kyllä se haamutkin aikaiseen näyttää. Eikä ole testi hinnalla pilattu. :)

Heippa! Sivusta seuranneena lukenut teidän ilouutisia:love: ja suuri toive päästä samaan plussatuulijoukkoon:)
Joudun nut teiltä viisaammilta kysymään että onko toivo menetetty ja uuteen kiertoon meno; tänään dpo 11-12 ja r-testi selvä nega tänä aamuna(samoin la-iltana),voiko vielä muuttua plussaksi?
Niin ja kierto 28-33 päivää,nyt menossa 32/33.

Heippa! Sivusta seuranneena lukenut teidän ilouutisia:love: ja suuri toive päästä samaan plussatuulijoukkoon:)
Joudun nut teiltä viisaammilta kysymään että onko toivo menetetty ja uuteen kiertoon meno; tänään dpo 11-12 ja r-testi selvä nega tänä aamuna(samoin la-iltana),voiko vielä muuttua plussaksi?
Teretulemast messiin :)

Niin kauan kun ei ole vuotoa on toivoa :) Onhan niitä jotka on plussannu vasta myöhemmin kun viikon tai kaksi myöhässä :) ( jos ovulaatio onkin ollut myöhemmin )

Niin kuin wolt sanoi että jos on ollut myöhäisempi ovis niin ei näy. Joillakin ei näy ollenkaan pissatesteissä. Verikokeessa vasta näkynyt. Kun ei oo vuotoa niin on toivoa. :)

• Tykkää
Reactions: Piupula
Uusi palstalainen täällä moikka! Pikkukakkonen toiveissa ja pillerit jätetty nyt tammikuussa muutama viikko sitten pois. Tyhjennysvuoto tuli ajallaan ja nyt on kasa oireita. Mä oon jo hätäpäissäni testannut pari negaa, varmaan aivan liian aikaisin eli jos nyt kärsivällisesti odottaisin edes tämän viikon loppuun. Kierrosta ei mitään tietoa, ennen pillereitä ollut ihan säännöllinen mutta voihan se olla nyt mitä vaan. Jännittävää odotella, että oisko heti käynyt tärppi... :)

Voisin tähän vielä pinota omia tuntemuksia, kun kierrosta ei tosiaan mitään hajua. Ovistakaan en ole bongannut mutta terkkari vakuutteli, että se voi tulla jo viikon sisällä pillereiden lopettamisesta ja tyhjennysvuodosta huolimatta.

11.1 Pillerit jätetty pois
12.1 Pupuilua

Sitten olikin muutama päivä hiljaista ja ihan normaalia.

15.1 Pupuilua ja todella liukkaat kelit :whistle: kova päänsärky
16.1 Tyhjennysvuoto alkoi ("kp1"). Päänsärky jatkuu

Tyhjennysvuoto jatkui...

20.1 Tyhjennysvuoto loppui kuin seinään ("kp5")
21.1 Pikkareihin valahti limainen möykky (anteeksi herkät),
vähän verestävä ja ikäänkuin "egg white".
22.1 Todella niukkaa verestävää vuotoa pyyhittäessä. Pupuilua.
23.1 Pupilua, taas. Liukkaat kelit jälleen. Verestävä vuoto pyyhittäessä pupuilun jälkeen. Myöhemmin nipistelyä alavatsalla. Testi nega.
24.1 Mahaa nippailee, viiltävää kipua toisessa rinnassa. Etova olo,
jatkuva nälkä ja vaikeuksia nukahtaa.
25.1 Nipistelee, aivastuttaa ja nälkä. ("kp10")

• Tykkää
Reactions: Mariani
  • Tykkää
Reactions: Piupula ja tyty86
Mulla alla nega DPO10 ja samaa toivon, eli plussaksi muuttumista :) On mahdollista saada nega viel oletettuna kp1, kaverilla esim. oli juuri noin, sen varaan lasketaan(y)

Mulla alla nega DPO10 ja samaa toivon, eli plussaksi muuttumista :) On mahdollista saada nega viel oletettuna kp1, kaverilla esim. oli juuri noin, sen varaan lasketaan(y)
Täällä ehkä jo dpo 13 ja nega testattu aamulla. Kuivuttua testissä näkyy joku viiva, mutta taitaa olla vaan se surullisen kuuluisa viivapaikka :( Kovasti vielä toivoisin sen plussaksi muuttuvan. Onhan se mahdollista!

• Tykkää
Reactions: Theran
Theran WAU!!!!!! :love: Mones kierto sulla nyt muuten? Voi että vahvistumisia, aivan selkeä:love:(y)
Syyskuun puolessa välissä kkm. Sen jälkeen oli hiljaista viikkoja makkarissa kun piti toipua siitä leikkauksesta. Ja sitten kun siitä olin toipunut joten kuten niin jouduin siihen toiseen leikkaukseen. Huomasin pari kiertoa että ovis on alkanut tulee vähän aikasemmin. Olisko parempi laatuisia munasoluja.. Ei oo enää nuori niin nekin taitaa olla kakkoslaatua. :/

Theran ihanaa!!! :love: Mie piän nyt niin peukkuja että tullee pysyvä plussa (n) Ja sitte lähetään lokakuisiin :)

Mie sain kans ihan oikean plussan tännään, ehkä oli inan haaleampi ko tuo Theranin viiva. No, mies meinas että eihän tuo vielä ole viiva... Ei usko vissin ennenkö uitan digin, sen ostin huomisaamuksi.

• Tykkää
Reactions: Piupula ja empuska
Onnee Theran ja Puppis! Sithän se meni niinku piti :)!! Hei uittakaas joku ovistikku samaan, mä haluan tietää mille muilla näyttää ku r.testi haamuaa :D! Siis mulla ei haamua mutta aikaisemmin ku on haamu tullu nii ovistikku ollu tumma :)

Yhteistyössä