Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Theran, okei mut siis antaahan se o.tikku kuitenkin ihan selkeää viivaa? Haluan vaan luottaa et viime hoidossa uskoin oikein ku r.tikku oli olevinaan joku viivanpaikka mut o.tikku ihan lähes blankko. Ajattelin että testit on todella negaa kaikki ;)
 
Theran, okei mut siis antaahan se o.tikku kuitenkin ihan selkeää viivaa? Haluan vaan luottaa et viime hoidossa uskoin oikein ku r.tikku oli olevinaan joku viivanpaikka mut o.tikku ihan lähes blankko. Ajattelin että testit on todella negaa kaikki ;)
Haaleaa mutta selvää viivaa näytti vielä tänään. Testaan huomenna uudestaan kiinnostaa itseänikin. :D
 
Heippa kaikille! Jonkun aikaa sivusta seuranneena päätin että liityn mukaan joukkoon. Meillä ollaan haaveilemassa pikkukakkosta ja ennestään jo 06/14 syntynyt tyttö ☺ Ehkäisy jätetty jo pois heinäkuussa mutta vieläkään ei ole kuulunut.. Piinaavaa odottelua ja jatkuvaa pettymystä :( tässä kuussa tikuttelin ovista, mutta plussaa en testiin saanut. Joko aloitin sen liian myöhään tai sitä ei tule lainkaan. Nyt menossa kp21.

Kuinka pian voisi varata aikaa lääkärille tarkistukseen että onko kaikki ok?

Ja paljon onnea teille plussanneille
 
Mä sillon aikoinani kun kovasti kuumeilin kun hoidoissa oltiin ja ovistakin tikutin niin..sillon kun ovistestiin tuli selvä plussa näytti myös r-testi haamua ja sitten kun plussasin haamun r-testillä oli ovistestissä kunnon plussa:D
 
Theran,wolt ja dand3lion, kiitos tsempeistä(y) vielä ei oo mitään näkynyt tulevan ja toivotaan että pysyykin poissa:) enkä oo vielä tänä aamuna tohtinut testata... nyt oon alkanut pelkäämään että kun tätä nyt niin paljon mietin aivan koko ajan, niin sen takia menkat myöhästyy:unsure:

Jos/joku on lähtenyt tutkituttamaan itseään niin pitäiskö ensin varailla aikaa terkkariin omalle lääkärille ja ne sieltä kenties laittaa lähetettä jonnekin? Vai miten se menee?
 
Viimeksi muokattu:
Tyty onnea :)!!

Puppis onnea :) no toi tukee sitä mitä uskoinkin. Mäki olen aikaisemmin saanu aina about tolasta selvää viivaa ovistikkuun ku r testi haamuaa . Nyt aloin jo epäilemään että ne on jotenkin muuttanu ovistikkuja ku ne pysyi aina vaan lähes blankkiona. :rolleyes: Mut ei, en vaan ollu raskaana. Jep, tsemppejä ja toivottavasti kaikki menee hyvin :)
 
Theran,wolt ja dand3lion, kiitos tsempeistä(y) vielä ei oo mitään näkynyt tulevan ja toivotaan että pysyykin poissa:) enkä oo vielä tänä aamuna tohtinut testata... nyt oon alkanut pelkäämään että kun tätä nyt niin paljon mietin aivan koko ajan, niin sen takia menkat myöhästyy:unsure:

Jos/joku on lähtenyt tutkituttamaan itseään niin pitäiskö ensin varailla aikaa terkkariin omalle lääkärille ja ne sieltä kenties laittaa lähetettä jonnekin? Vai miten se menee?

Mä varasin muistaakseni vain gynelle ajan, joka sitten määräsi tahdin mitä tehtiin seuraavaksi. Ensin tietty gynelle tutkittiin miun lapsentekovälineet ja sitten tutkittiin mies ja miehen tavara. Kaikki ok. Verikokeissa on käyty, milloin tutkimassa mitäkin. Gyne laittoi lähetteen naistentautien polille, siellä käytiinkin kerran. Nyt ollut viime aikoina soittoaikoja gynelle jolloin on määrätty lääkitystä ja tulkittu verikokeiden tuloksia. Meillä kaikki on tapahtunut suhteellisen nopeasti... Mutta saas nyt nähdä sitten jos inssejä yms joudutaan tekemään niin varmaan hidastuu tämä prosessi.

Mutta varaa gynelle aika, hän tietää enemmän näistä asioista varmaan :)
 
WAU täällähä on tapahtunut sitten viime käynnin. Onnea kaikille plussanneille! :love:

Tyty aika makee viiva ...ettei ois kaksoset tulossa.. :whistle: Mun esikoinen lähti kehittymään kaksoseksi ja näkyi testissä ajoissa ja vahvalla viivalla.

Mulla ilmeisesti oli sittenkin ovis vasta viime to-pe-la-akselilla. Oisko pe ollut lh-huippu. Oli niin pienet limat, että mä luulin sen olevan edelleen vasta vahvistumassa. :unsure: No kävi sitten niin, että kun tähdättiin enemmän siihen laskennallsesti oikeeseen ajankohtaan, joka oli jo viikkoa aikaisemmin, et nyt en tiedä, riittikö simpoissa virtaa enää to-pe-ajalle. Yleensä en raskaudu, jos simpat on yli 2 vrk vanhoja (taustalla vuosien kokemus asiasta). No lauantai-aamusta ehdittiin leikkiin mukaan, kun tajusin, että vahvistumisen sijaan nämä limat on pois päin jo menossa. Joten yhtään en tiedä, saapi nähdä, mitä tuleman pitää. Siirrän nyt omaa testiäni kuitenkin viikkoa aiempaa eteenpäin, koska olen melkosen varma, et ovis oli vasta viikkoa myöhemmin. Alunperin ajattelin, et menkat ois pitäneet olla myöhässä jo viikon päästä. Ei sitten. Joulukuuun km selvästi sotkee vielä kiertoa.
 
ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE ❤
Testi tehty ja negahan sieltä tulla tupsahti Oireet senkun jatkuu, nyt on uutena ilmestynyt nämä "nystyrät" tisseihin ja edelleen nännit todella arat. Alavatsaa juilii lähes koko ajan, ummettaa ja alaselkääkin vihloo. Taidan vaan olla luulosairas Menkkojen olisi pitänyt viikonlopun aikana alkaa, mikäli kierto ei pillerien pois jätön takia ole seonnut. Yksi testi on vielä kaapissa, josko loppuviikkoon odottaisi...
 
  • Tykkää
Reactions: Piupula
En oikee tiedä mitä ajatella. Taitaa olla mulla joko kemiallinen raskaus tai sit se dpo 10 vasta menossa. Tos aamuset testit (ylin prekchekin herkkä ja noi liuskat (ylin tältä päivältä ja alempi eilisen) mitä mieltä ootte? Liuska vahvistunu eiliseltä mut toho tikkuu en saanu ees haamua :(

Anteeksi omanapasuus
 
N
En oikee tiedä mitä ajatella. Taitaa olla mulla joko kemiallinen raskaus tai sit se dpo 10 vasta menossa. Tos aamuset testit (ylin prekchekin herkkä ja noi liuskat (ylin tältä päivältä ja alempi eilisen) mitä mieltä ootte? Liuska vahvistunu eiliseltä mut toho tikkuu en saanu ees haamua :(

Anteeksi omanapasuus
Niin ja se kuva :D

http://aijaa.com/rnx4XV

Ja mielettömän paljon onnea kaikille plussanneille ❤❤❤❤❤
 
N

Niin ja se kuva :D

http://aijaa.com/rnx4XV

Ja mielettömän paljon onnea kaikille plussanneille ❤❤❤❤❤
Jospa se vaan on alkanut myöhemmin kuin luulet. Onko toi ylin Apteekin oma? Mulla kävi sen kanssa kuopuksen raskaudessa just niin, et hädintuskin sain siihen viivaa silloinkaan, kun menkkojen piti alkaa. Eikä se siitä lähtenyt juuri vahvistumaan, kun tein uuden testin pari päivää myöhemmin (menkkojen ollessa jo myöhässä). Mut raskaana olin ja raskaus oli alkanutkin ihan ajallaan eli silloin, kun luulin. Ainakin myöhempien ultrien mukaan (ekassa ultrassa eli varhaisultrassa se oli myöhässä useita päiviä. Piti olla 7+2 ja vastasi vaan jotain 6+4 tai 6+5 ..en muista ulkoa, pitäs tarkistaa).

Tein sillä apteekin ultra-raskaustestillä kyllä nyt viime raskaudessa, en tolla koittanutkaan. Se ultra näytti kyllä paremmin, mut sekin heikemmin minusta kuin PC.
 
Piupula Sofit ei kyllä taida niitä parhaimpia olla.. :unsure: PC on kyllä mulla näyttänyt aika aikaisin. Tosin nyt on näyttänyt vahvempaa viivaa aikasemmin kuin viimeksi joka meni kesken. Jospa tosiaan dpo:t vähemmän?(y)

Puppis aivan ihanaa! Onnea!:love: ootkos käynyt kurkkaa jo LA? :rolleyes: Toivotaan että pysyy nyytti kyydissä.:love:

Tänä aamuna olin ihan varma että negaa näyttää että oli eilen vaan joku härö tikussa tai pikaraskaus. Tammis eilen tosiaan alkoi tummuu enemmän ovistikku ja tänään taitaa olla plussa. Mut ei sellainen kirkuvan tumma mikä mulla oviksesta tulee. Tässä ovistesti http://aijaa.com/xAivUY
Tai ei ihan plussa.. nyt kun aijaan kautta katsoo..o_O Luonnossa se näytti yhtä vahvalta.

Anyways ei ne r-testit olleet negoja :love:DPO 12 http://aijaa.com/jHyyiy
Ja pc oli pakko katsoo oliko tummunut yhtään. :X3:
http://aijaa.com/8OJSy7
 

Yhteistyössä