Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Helou!
Uusi piinailija esittäytyy
Mulla on ennestään lapset -04 ja -06. Nyt sitten yhteistuumin nykyisen avokin kanssa päätettiin, että pillerit heitetään huitsin nevadaan. Heti pongattiin ovulaatiokin ja kova yritys päälle En osaa näitä hienoja lyhenteitä ym. mutta menkkojen olisi pitänyt to-pe akselilla alkaa. Kiertoni norm. 28 päivää. Nyt on alavatsaa juilinut 2 päivää ( ei menkkamaista kipua) ja tisseihin ei oo mitään asiaa koskea . Normisti ri tälläsiä menkkaoireita oo ollu...nooh...luulotautia varmaan Se oliskin kun ekasta kerrasta tärppäis.
No, kiva lukea teidän postauksia. Onnea kaikille matkaan!
Meinaatko millon testata?? =)

• Tykkää
Reactions: Theran
Mikä tilanne teillä on?
Meidän tilanne ei sinällään ole muuttunut mihinkään suuntaan, tänään kp5. VASTA. Letrojen syönti aloitettu ja isommalla annostuksella mennään kun viime kierrossa, josko saataisiin se ovis vaikka aikaiseksi ;) Huomenna soitan ensineuvoon ja varaan gynelle soittoajan, sitten sovitaan folliultra. Kohta aloitettava taas tiukan linjan seksileiri! Jahhuuuuu!

• Tykkää
Reactions: pessiy ja Theran
Äääääää!!!! Theran!! :love::love: Ihanaa!! Nyt vaan vahvistumisia!
Kauheesti tullut plussia kun pari päivää on pois täältä, onnea siis kaikille hurjasti :love:
Mä en ees muista enää mikä kp tänään on, ovis vasta tuloillaan. Mä päätin, et yritän nyt todella olla ajattelematta koko raskaus-juttua, en aio edes testata ovista vaikka testejä olis vielä jäljellä. Totesin et kyl se plussa sit tulee ku keskityn johonkin muuhun, niinhän siinä kävi viimeksikin :D seurailen kyllä sivusta teitä muita, olette siis ajatuksissa :love:

Sen siitä sain ku himotestailen.. Auttakaa kokeneemmat testailijat ! :confused:

Plussasin haamun paria päivää vajaa 2 viikkoa sitten. Viikko sitten sain selvän positiivisen illalla ja aamulla. Ensimmäiset testit olivat apteekin omia, nuo kaksi selvää plussaa olivat pregchekin testejä (herkkyys 25)

Oireet ovat olleet todella vähäiset, vatsa on turvoksissa, kahvia ei tee mieli, rintoja varsinkin nännejä aristaa, juostessa sattuu rinoihin (ei tavallista minulla pienirintaisella), mieliala vaihtelee todella suuresti itkusta nauruun saman päivän aikana monta kertaa, aamuisin on ihan vähän etova olo, mutta muuten olo on suhteellisen hyvä. Teinkin sitten testin km :n pelossa ja sain pregchekillä heti kaksi viivaa niin että testiviivakin piirtyi heti näkyviin ja on vahvemi kuin kontrolliviiva. Tein sitten samasta kiposta mielenkiinnosta RFSU n testin (herkkyys 25) ja siihenkin piirtyi heti kaksi viivaa mutta testi-viiva jäi haaleammaksi kuin kontorilli :eek:
Pitäiskikö tästä nyt osata pelätä jotain? Jännittää niin hirvesäti kun varhaisultrakin on vasta 3.2. ja kyseessä ensimmäinen raskaus :(

Laitan puhelimella linkin testeistä tuohon alle, kun ei nyt koneella jostain syystä aukea.

Toivottavasti kaikki olisi hyvin :love:

Je perään vielä pahoittelut kun en ole kerinnyt seurata ketjua :unsure:

Yhteistyössä