vierailija
Oon erimieltä.
Huoranakin voi tavata ihmisen jonka kanssa kemiat kohtaa, ja seksi on kiihkeää, jopa todella hyvää.
Voisin helposti huorata päivän, ei siinä mtn ihmeellistä ole.
Oon erimieltä.
Huoranakin voi tavata ihmisen jonka kanssa kemiat kohtaa, ja seksi on kiihkeää, jopa todella hyvää.
Voisin helposti huorata päivän, ei siinä mtn ihmeellistä ole.
No joo, voi, mutta se on epätodennäköistä. En usko et kovin usein tulisi niitä joiden kanssa synkkaisi. Itse taas en ole mikään lutka, mua ei halvalla ainakaan saisi.
Minä valitsen seksisuhteeni hyvin tarkasti netin kautta. Suurimman osan kanssa seksi on ollut upeaa ja kemiat toimineet hyvin. Vetovoima ja himo ovat olleet molemminpuolisia. Ei se asiaa miksikään muuttaisi, vaikka mies illan päätteeksi jättäisi pari seteliä yöpöydälle.No joo, voi, mutta se on epätodennäköistä. En usko et kovin usein tulisi niitä joiden kanssa synkkaisi. Itse taas en ole mikään lutka, mua ei halvalla ainakaan saisi.
Mulla ei ole ollut ikinä minkäänmoista suhdetta netin kautta. Toki olen vissiin vaan vanha. Mut joo, hienoa jos sulla ovat kemiat toiminneet pelkän nettivalinnan kautta.Minä valitsen seksisuhteeni hyvin tarkasti netin kautta. Suurimman osan kanssa seksi on ollut upeaa ja kemiat toimineet hyvin. Vetovoima ja himo ovat olleet molemminpuolisia. Ei se asiaa miksikään muuttaisi, vaikka mies illan päätteeksi jättäisi pari seteliä yöpöydälle.
Mikä sun all inclusive -hinta on?Sehän on ihan sama kuin irtosuhteiden kanssa. Yhtälainen todennäköisyys saada kemiat kohtaamaan.
En minäkään halvalla irtois.
Totta kai voi olla. Kaikkien ihmisten välillä on vetovoimaa. Tietysti ilkeät ja negatiiviset ajatukset voivat nopeasti torpata kokemuksen.Kyllä seksissä tarttee olla molemminpuolista vetovoimaa, mitä huoraamisessa ei koskaan voisi olla.
Olen tässä miettinyt, että ei kovinkaan monta irtosuhdetta ole tarvinnut katua. Hyvin on skulannut. Jotenkin riettaammin, kun ei aina ole nimestäkään niin varma ollut. Ja miksi ei pieni tippikin ole joskus ollut tervetullut.Sehän on ihan sama kuin irtosuhteiden kanssa. Yhtälainen todennäköisyys saada kemiat kohtaamaan.
En minäkään halvalla irtois.
Käviskö 50€?Olen tässä miettinyt, että ei kovinkaan monta irtosuhdetta ole tarvinnut katua. Hyvin on skulannut. Jotenkin riettaammin, kun ei aina ole nimestäkään niin varma ollut. Ja miksi ei pieni tippikin ole joskus ollut tervetullut.
Mutta jos niin kuin oikeasti rahasta, niin en nyt mitään taivaallista pyytäisi. Olisin halpa ja huolimaton. Satkulla 1/2 tuntia. Yö viis hunttia ja silloin saa melkein mitä vaan.
Nämä oli nyt sitten aatoksia vaan. Mutta, jos...
Miten sinuun saisi yhteyden?Kokeiltu on, pariinkin kertaan. Eikä omatunto rassannut lainkaan.
Rupesin oikein miettimään asiaa ja täytyy sanoa, että enemmän on tullut vastaan serustelusuhteita, jotka olisi saanut jäädä kokonaan väliin kuin yhdenyön juttuja.Olen tässä miettinyt, että ei kovinkaan monta irtosuhdetta ole tarvinnut katua. Hyvin on skulannut. Jotenkin riettaammin, kun ei aina ole nimestäkään niin varma ollut. Ja miksi ei pieni tippikin ole joskus ollut tervetullut.
Mutta jos niin kuin oikeasti rahasta, niin en nyt mitään taivaallista pyytäisi. Olisin halpa ja huolimaton. Satkulla 1/2 tuntia. Yö viis hunttia ja silloin saa melkein mitä vaan.
Nämä oli nyt sitten aatoksia vaan. Mutta, jos...
Rekisteröidy ja pistä "Nukelle" yksityisviesti. Jos vaikka nappaisi.Miten sinuun saisi yhteyden?
En halua "ammattilaista", mutta fantasia "amatööristä" on elänyt mielessä jo vuosia
Itselläni on vastakkainen tilanne. Haluaisin kokeilla "huoraa", mutta en missään nimessä kokenutta ammattilaista.Kuinkahan moni meistä voisi, tai uskaltaisi olla päivän huorana? Minä voisin kokeilla..
Sain huomiseksi kutsun illalliselle ja pieneen seurustelusessioon, jossa on joitain norjalaisia öljyukkoja meidän firman voideltavana. Pääsin mukaan kai siksi, että osaan norjaa ja tanskaa. Ihan varmasti olisi mahkuja johonkin seksitouhuihin. Olen kuullut, että semmoinen on usein näiden herrojen toivelistalla. Eikä ylimääräinen pahaa tekisi, sillä sitä näillä on.Muutaman kerran olen lähtenyt meidän toimarin asiakkaiden kanssa illan viettoon ja tienannut ulkomaiselta vieraalta pari tonnia. Kannatti ja oli ihan jännää.
Ja jos vaan perse kestäisi...vaikka joka päivä mutta tulis sillä menekillä konkurssi aika pian.
Ei jää pahaa makua. Ottaa korvauksen vaan vastaan kylmästi. Tietenkin asenne pitää olla jo valmiiksi semmoinen, että pientä bisnestä tehdään. Ja ap kirjoitti aloituksessaan vaan päivästä. Kyllä se sujuu.En mistään hinnasta. Väkisin jäisi vähän halpa ja ällöttävä olo, vaikka olisi kuinka hauskaa ja kuinka kuuma partneri.
Vähän sama, kun etsisi peliseuraa tenniskentälle, peli luistaisi ja olisi hauskaa, mutta sitten hyvän matsin päätteeksi velottaisi toiselta pari sataa. Jotenkin se mitätöisi koko kokemuksen ja hauskuuden. Tai jotain. En osaa selittää.