Päivä huorana

  • Viestiketjun aloittaja hieman irstas
  • Ensimmäinen viesti
Ei jää pahaa makua. Ottaa korvauksen vaan vastaan kylmästi. Tietenkin asenne pitää olla jo valmiiksi semmoinen, että pientä bisnestä tehdään. Ja ap kirjoitti aloituksessaan vaan päivästä. Kyllä se sujuu.
Kukin tyylillään. Ei vain ole minun juttuni. Itselleni jäisi paha maku aika pitkäksi aikaa, ehkä loppuelämäksi. Ei sellaista riskiä kannata ottaa :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis
En mistään hinnasta. Väkisin jäisi vähän halpa ja ällöttävä olo, vaikka olisi kuinka hauskaa ja kuinka kuuma partneri.

Vähän sama, kun etsisi peliseuraa tenniskentälle, peli luistaisi ja olisi hauskaa, mutta sitten hyvän matsin päätteeksi velottaisi toiselta pari sataa. Jotenkin se mitätöisi koko kokemuksen ja hauskuuden. Tai jotain. En osaa selittää.
Mä taas (tuohon hulmuhelman eriävään ielipiteeseen viitaten) olen kanssasi samaa mieltä. Ei! Liikaa riskejä että jotain menisi vikaan ja huvista tulisi työ tai likaista tai jotain.

Mä tykkään seksistä niin etten riskeeraa.
 
vierailija
On siis hyväksytympää juoda 50 euron kuoharit ...
Nainen ja naisen kunnia on mielikuva, joka on joskus ristiriidassa todellisuuden kanssa.

Mies haluaa naisen kanssa seksiä tarjoamalla raikasta arvokasta kuplivaa juomaa, tehdäkseen vaikutuksen...

Missä muodossa raha esiintyy?

Lahja ei ole paha - puhdas raha on ongelmallinen.
Kumpi on moraalisesti pahempi - hyväksytympi?
 
lankeileva
On siis hyväksytympää juoda 50 euron kuoharit ...
Nainen ja naisen kunnia on mielikuva, joka on joskus ristiriidassa todellisuuden kanssa.

Mies haluaa naisen kanssa seksiä tarjoamalla raikasta arvokasta kuplivaa juomaa, tehdäkseen vaikutuksen...

Missä muodossa raha esiintyy?

Lahja ei ole paha - puhdas raha on ongelmallinen.
Kumpi on moraalisesti pahempi - hyväksytympi?
Lahja, -kuplivakin on makuasia. Raha on tarpeellinen.
 
frizzy
Kyllä houkuttaisi. Kyllä se yksi päivä menisi. Luulen, että ei tarvitse edes paljoa itseään kaupata, sen verran herkässä äijien tarjoukset on. Jopa duunissa (ravintola).
 
vierailija
Oon 38-vuotias perheellinen mies. Ja oon käynyt neljän eri maksullisen naisen luona. Huoriks en niitä nimittäis.
Jokainen nainen ollut todella kiva ja hommat hoidettu erittäin hyvin.
Joidenkin luona oon käynyt useastikin. Paneskeltu joka kerta ja hinta heilunut 40-120€ välillä. 40€ kuulemma hyvä raha 19-vuotiaalle opiskelijalle.
Ja kotonakin seksi kivaa. Joten ei oo valittamista.
 

Yhteistyössä