The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No täytyy ymmärtää, tää ketju voi olla ensiarvoisen tärkeä uuuu-uuuubeijbebeijbe henkilölle purkaa patoumiaan ja näin vielä säilyttää työkykynsä ja ylipäätänsä purkaa paineita ilman että niitä tarvitsisi "kadulle" mennä purkamaan.
Kuulin melkein tänne asti sihinää kun paine päässänsä laski ja koko keho ja mieli rentoutui.
 
  • Tykkää
Reactions: papumössö
No täytyy ymmärtää, tää ketju voi olla ensiarvoisen tärkeä uuuu-uuuubeijbebeijbe henkilölle purkaa patoumiaan ja näin vielä säilyttää työkykynsä ja ylipäätänsä purkaa paineita ilman että niitä tarvitsisi "kadulle" mennä purkamaan.
Kuulin melkein tänne asti sihinää kun paine päässänsä laski ja koko keho ja mieli rentoutui.
Kummassa päässä? :cautious:
 
Iltapalana menossa AaKoospesiaali, eli grillimakkaratäytteinen lihis.
Lihis ja grillimakkara halkaistaan, laitetaan pohja- ja kansipalan päälle juustoviipaleet ja sit käytät grillimakkaran puolikkaat pohjapalan päälle. Kun ovat lämminneet ja juusto sulanut, niin makkaranpuolikkaiden väli täytetään kurkkusalaatilla ja halutessaan voi laittaa vaik muutaman chiliviipaleen. Sit lyödään puoliskot yhteen ja toivotaan, että ei tule ihan hirveesti sotkua.
Lie sanomattakin selvää, että kyytipoikana on olut.

Pitäiskö mun joskus haastaa Rättiväsynyt?
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Iltapalana menossa AaKoospesiaali, eli grillimakkaratäytteinen lihis.
Lihis ja grillimakkara halkaistaan, laitetaan pohja- ja kansipalan päälle juustoviipaleet ja sit käytät grillimakkaran puolikkaat pohjapalan päälle. Kun ovat lämminneet ja juusto sulanut, niin makkaranpuolikkaiden väli täytetään kurkkusalaatilla ja halutessaan voi laittaa vaik muutaman chiliviipaleen. Sit lyödään puoliskot yhteen ja toivotaan, että ei tule ihan hirveesti sotkua.
Lie sanomattakin selvää, että kyytipoikana on olut.

Pitäiskö mun joskus haastaa Rättiväsynyt?
Nälkä tuli :cautious:
 
Iltapalana menossa AaKoospesiaali, eli grillimakkaratäytteinen lihis.
Lihis ja grillimakkara halkaistaan, laitetaan pohja- ja kansipalan päälle juustoviipaleet ja sit käytät grillimakkaran puolikkaat pohjapalan päälle. Kun ovat lämminneet ja juusto sulanut, niin makkaranpuolikkaiden väli täytetään kurkkusalaatilla ja halutessaan voi laittaa vaik muutaman chiliviipaleen. Sit lyödään puoliskot yhteen ja toivotaan, että ei tule ihan hirveesti sotkua.
Lie sanomattakin selvää, että kyytipoikana on olut.

Pitäiskö mun joskus haastaa Rättiväsynyt?
Kiitos vinkistä, täytynee testata mitä shakaalilauma tykkää (y)
 
Niistä minen tiiä mittää, en oo ikinä syöny :whistle:
Aikanaan keksittiin "naisten viakra".
Mies sit hankki semmoisia ja iltapuuron seassa salaa syötti vaimolleen. Mies sit siinä tuumi, että ei kait haittaa jos otan pari pilleria ittekin?
Keskellä yötä vaimo ponkaisi ylös sängystä ja huusi- "minun tekee mieleni miestä"!
Mies nousi myös ja sanoi: "Niin minunkin!"
 
Aikanaan keksittiin "naisten viakra".
Mies sit hankki semmoisia ja iltapuuron seassa salaa syötti vaimolleen. Mies sit siinä tuumi, että ei kait haittaa jos otan pari pilleria ittekin?
Keskellä yötä vaimo ponkaisi ylös sängystä ja huusi- "minun tekee mieleni miestä"!
Mies nousi myös ja sanoi: "Niin minunkin!"
Suattaapa jiähä kokkeilemata vastahii.
 
vierailija
tiedättekö mikä on lastenkodeissa ja nuorisokodeissa yks paskimmista asioista. ette varmaan.. sulle tuntemattomat ottaa sut huostaa, pistää asuu paikkaa jota et oo enne nähny, ihmiste kanssa joita et tunne, joille et oo mitää sukua, poikien ja tyttöjen kanssa samassa paikassa ja sulle sanotaan että "tytöt ovat sulle kuin sun siskoja. ei saa olla haluja". aika julmaa. koko lapsuuden 18 vuotiaaks asti viettäny lukkojen takana asuen itselle mitään sukua olemattomien naisten kans saman katon alla muttei saanu tuntea kaveruutta suurempaa ja jos näin kävi, siitä rangaistiin. miten julmaa kieltää nuorilta ensimmäiset ihastumiset sekä normaali nuorille kuuluva kanssakäyti niin seksuaallisesti kuin muutenkin sosiaallisesti. 18 vuotiaaksi asti metsän keskellä lukkojen takana ilman kontaktia ulkomaailmaan.. ja sitten ihmetellää minkä takia oon syrjäytyny ja päihderiippuvainen.. tai no ei sitä kukaan enää ihmettele kun olen jo niin monta vuotta ollut seinien sisällä omassa kodissa omassa rauhassa. miksi? minut kasvatettiin niin, istumaan neljän seinän sisällä eikä saanut vieraita naisia kohtaan tuntea muuta kuin kaveruutta. yksi mamutaustainen, vanhempi poika jopa raiskasi minut eikä ketään kiinnostanut. laitostyöntekijät hakkas minuu eikä ketää kiinnostanu. sain ekan puhelimen vasta kun olin 18 enkä oikeen osaa sitäkään käyttää soittaakseni jollukulle että hengailisi kanssani, en vain osaa. koko lapsuuteni astuin vain huoneestani ulos ja koputin vastapäätä olevaan oveen. nyt en voi tehdä niin, muuten naapurit pitäisivät mua pimeenä, sairaana, mitä varmaan olenkin. nyt olen yksin ja tulen aina olemaan sillä en kykene normaaliin suhteeseen ihmisen kanssa enkä oikeastaan normaaliin elämään, sellaiseen mitä te elätte. en luota enää kehenkään, en vain voi vaikka ehkä haluaisnkin. jokainen on satuttanut. jopa äitini ja isäni ennen kuin olin edes syntynyt, olin vasta kohdussa mutta minua hakattiin. hakattiin syntymäni jälkeen. nöyryytettiin. mutta ei enää. olen syrjäytynyt. en kestänyt enää ihmisiä. ihmisten tarinoita ihanista, lämpimistä jouluista rakastavan perheen parissa. en kestä niitä tarinoita. en kestä kun kaikilla on juuret ja lapsuudenkaverit. omat juureni ovat levällään rikki revitty ja ne vähäiset lapsuudenkaverit päihderiippuvaisia, vankilassa, psykoosissa tai kuolleita mitä nyt heistä kuullut. rakastakaa lapsianne, älkää laittako laitokseen, ei tuu hyvää siitä.. kokemuksella.
 
IhQ
Huomenta!

No jopas on taas.:confused:

Mie en jaksas yhtään noita hemmetin pakkasia, ärsyttää niin paljon, taas on -30. Toisen tytön pystyn viemään kouluun samaan aikaan ku ite meen töihin mut toinen, toi pienempi joutuu kävelemään kun miehen auto ei ehdi lämmitä siihen mennessä kun tytön pitäs mennä.
 
Huomenta!

No jopas on taas.:confused:

Mie en jaksas yhtään noita hemmetin pakkasia, ärsyttää niin paljon, taas on -30. Toisen tytön pystyn viemään kouluun samaan aikaan ku ite meen töihin mut toinen, toi pienempi joutuu kävelemään kun miehen auto ei ehdi lämmitä siihen mennessä kun tytön pitäs mennä.
Voi kökkö, onpas kova pakkanen. Täällä -10 eli ihan ok. Mutta nyt on kahvi juotu, joten menoksi. Hauskaa päivää kaikille!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä