H
Hoitoon
Vieras
Olen työtön ja haluaisin kovasti työelämään mukaan mutta sosiaalisten tilanteiden pelko on niin kova etten tiedä pystynkö.. olen kyllä ollut töissä ja eräässäkin lyhytaikaisessa työpaikassa istuin varastossa piilossa aina kun voin ettei tarvitsisi nähdä ketään. Roskien vieminenkin on vaikeaa koska pelkään että pihalla on muita ihmisiä. Haluaisin parantua tästä ja mennä töihin niin kuin normaalit ihmiset. Minulla on myös pakko-oireinen häiriö ja kaikki sähkölaitteet, hella, lukitus, onko tarvittavat tavarat mukana laukussa on tarkistettava niin monta kertaa että monesti myöhästyn ja kotoa lähteminen ahdistaa. Puhelimeen vastaaminen hermostuttaa ja usein jätän vastaamatta.. kirjoittelen tekstiviestejä mielummin. Jokaisen tavaran on kotona oltava tietyllä paikalla ja rukoilen iltaisin koska pelkään mitä tapahtuu jos en tee niin.. Tässä lyhykäisyydessään ongelmani. Kävin 5 vuotta sitten psykologilla mutta hän vaihtoi työpaikkaa yksityiselle kesken kaiken ja minulle ei ilmoitettu mitään enkä saanut uutta psykologia tilalle ja näin ollen hoitoni jäi kesken..