Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Joo sama tyyppi. Minulle kävi niin onnekkaasti että plussasin ja sain vielä vauvan syliin asti <3

Vauva on nyt 3kk ja mitään ehkäisyä ei olla otettu käyttöön, kuukautiset alkoivat vauvan ollessa 2kk. Olen ajatellut toiveissani, että nyt toisen kohdalla tämä raskautuminen kävisi helposti, kun edellisestä raskaudesta niin vähän aikaa. Tiedä sitten voiko niin tapahtua?

Tätäkin palstaa silloin lukeneena, täällä näyttää olevan vieläkin samoja ihmisiä kirjoittelemassa. Olen pahoillani kaikkien teidän puolesta, ketkä vieläkin odottelette sitä plussaa. Voimia yritykseen, kyllä se sieltä vielä tulee (y)
Ihana kuulla, paljon onnea <3

Plaah. Taas yksi raskausuutinen lähipiirissä. Se kyllä heille suotakoon, yrittivät tätä esikoista melkeen 2vuotta :)
Täällä on dpo 7. Pientä vihlontaa välillä tuntuu, mut en usko sen merkkaavan mitään. Ajattelin ens ke testata ekan kerran vasta, sillon tai to pitäis menkkojen alkaa. Mulla on siis pelkkiä digejä kaapissa ni en viitti niitä aikasemmin tuhlata :whistle:

Tiuhti:cry: Iso hali! <3 Epäreilua kun ensin annetaan ja heti otetaan.

Empuska, mä näen kyllä ekassa viivasen! Selkeän! Ja toi vetinen vv, mulla oli sitä odotusaikana.:sneaky:
Wolt, naureskelin kanssa tolle hahaha! Joku tekee viel hyvät rahat kun me hölmöt ollaan epätoivosia.

Kp 35 menossa.. Tänään testasin one stepillä ja haamua sekin näyttelee, en vaan saanu siitä kuvaa, kun joka kuva valottui niin, ettei viivoja näy :( En tiedä enteileekö tää mun jatkuva ketutus menkkoja vai mikä on? :confused: Mä vaan tiuskin ja hermostun joka asiasta ukolle, joka sit on ihan pihalla, et mikä mua vaivaa.. mut vaikee se on itekään selittää, et mikä vaivaa, kun en tiedä.. :eek:

Äh, kävin ihan apteekissa asti hakemassa apteekin oman rtestin ja pidättelin reilu neljä tuntia juomatta ja ihan negaa näytti. Tuohan testi on vielä se herkkä 10, joten olis siinä varmaan jotain pitänyt jo näkyä (tänään dpo 12 tai 13).. Ja tänään pitäis menkatkin viimeistään alkaa (kierto 29-31) ja eiköhän ne sieltä kohta ala kuulumaan. Uunissa on parhaillaan paistumassa lohdutuspannukakku :D

Äh, kävin ihan apteekissa asti hakemassa apteekin oman rtestin ja pidättelin reilu neljä tuntia juomatta ja ihan negaa näytti. Tuohan testi on vielä se herkkä 10, joten olis siinä varmaan jotain pitänyt jo näkyä (tänään dpo 12 tai 13).. Ja tänään pitäis menkatkin viimeistään alkaa (kierto 29-31) ja eiköhän ne sieltä kohta ala kuulumaan. Uunissa on parhaillaan paistumassa lohdutuspannukakku :D
Pannukakku kuulostaa hyvältä! Apteekin oma testi on 25 herkkyydeltä ☺

http://www.firstresponse.com/Products/Pregnancy/Pregnancy-PRO#

himotestaajaan uutuus..
http://www.iltalehti.fi/fiidifi/201601070114731_fd.shtml suomeksi :D
Raskaustestin voi nyt ladata älypuhelimeen. First Response toi markkinoille sovelluksen, joka kertoo jos olet raskaana. Sovellus ei tosin ole niin upea kuin kuulostaa, joudut edelleen pissamaan tikkuun.

Tikut saa esimerkiksi netistä tilaamalla. Ne ovat kuitenkin yhteydessä älypuhelimeesi Bluetoothin avulla ja sovellus analysoi näytteen tikusta. Sovellus laskee itse kolme minuuttia, jonka jälkeen tulokset tulevat ruudulle. Sovellus ilmoittaa, oletko vai etkö ole raskaana. Jos tilanne stressaa, voit myös valita kohdan "rauhoittele", "kouluta" tai "viihdytä", jolloin sovellus joko opettaa odottamisesta tai näyttää koiranpentuvideoita.

Kylläpäs pissitään silmään kuluttajaa! Maksaa hirveät määrät siitä että ostaa Appin jota ilman tuo testi toimii kuitenkin plus ne hauskat videot jne voi itse katsella youtubesta odotellessa :D varmaan repivät jokaisesta uudesta testistä tupla hinnan ihan vaan sen bluetoothin takia.

Voisin hommata mikäli sen testipuikon vois jotenkin käyttää uudelleen ja uudelleen tolla hinnalla.

Empuska ootko tännään testannu? Mie niin piän peukkuja että saatte plussan (y):love:

Mie tässä tiputtelen menkkojen viimesiä pisaroita ja mullon joko kp7 tai kp5. Hitto ko piti alakaa nuin tuhrulla ko en nyt uskalla nuihin kiertopäiviin luottaa varmalla. Mutta ovistikut on ostettu valamiiksi niin eihän tässä tarvi ko malttaa oottaa.

Empuska ootko tännään testannu? Mie niin piän peukkuja että saatte plussan (y):love:

Mie tässä tiputtelen menkkojen viimesiä pisaroita ja mullon joko kp7 tai kp5. Hitto ko piti alakaa nuin tuhrulla ko en nyt uskalla nuihin kiertopäiviin luottaa varmalla. Mutta ovistikut on ostettu valamiiksi niin eihän tässä tarvi ko malttaa oottaa.

En oo testannut, kun ei ole testejä ja on niin aikaistakin vielä. :"D eilen tilasin testejä, tulevat varmaan maanantaina vasta :/ pitänee varmaan vkonlopun aikana käydä ostamassa joku tikku, jos olen oikein malttamaton ;p

Tiuhtille halaus <3 ja voimia. Iän puolesta sulla ei ole vielä mitään hätää, hyvin ehtii kolmonen tulla vielä ja tuleekin. Itse olen jotenkin vaan yrittänyt ajatella km:jen yhteydessä, että näin piti käydä, kaikki ei ollut hyvin ja pieni alku ei ollut valmis kasvamaan kasvamaan. Ja juuri se oikea vauva joka on tarkoitettu teille on tulossa kun on hänen aika <3

Yhteistyössä