Terve kaikille ! Mä änkeen nyt tänne mukaan kun olen ilmeisesti hävittänyt ketjun johon olen urakalla kommentoinut.
Lyhyesti kerrottuna, yritystä miehen kanssa aika tarkalleen 3 vuotta takana ja mulla tämä lapsettomuus on sekundaarinen. 1 tytär löytyy edellisestä suhteesta ja miehelle tämä olisi ensimmäinen.
Mulla on siis vasen tuuba todennäköisesti tukossa (aukiolotutkimus 3/15) ja muuta selkeää syytä ei lapsettomuuteen ole, joten laittovat meidät yrittämään vielä luomusti vuoden, eli nyt maaliskuussa pitäisi soitella aikaa hoitosuunnitteluihin mikäli en raskaudu ennen sitä.
Täällä kp:t paukkuu yli, sillä tänään on jo kp 31/27-28.
Olin aivan varma, että tässä kierrossa ei ainakaan raskauduta, sillä ovulaatio tapahtui kp 12 vasemmalta, eli todennäköisesti tukossa olevalta puolelta, mutta nyt on siis menkat myöhässä. Kp 28 alkoi ruskea valkovuoden sekainen vuoto, eilen ei tullut juuri yhtään ja tänäänkään ei ole juurikaan tullut. Normaalisti kun menkat alkaa, niin ne myös alkaa ihan kunnolla kirkkaan punaisella vuodolla. Tällaista ruskeaa tiputtelua on yleensä menkkojen 2-3 viimeistä päivää.
Rinnat turvoksissa ihan niinkuin aina ennen menkkojen alkua ja lämmöt koholla, 37,2 mitattu tänään (normi 36,2-36,5).
Raskaustestiä en ole vielä uskaltanut tehdä, sillä kun yritystä on ollut jo 3-vuotta niin siinä ajassa on kerennyt monta pettymystä tulemaan.
Tänään kuitenkin uskaltauduin pyytämään miestä töistä tullessaan käymään apteekin kautta eli huomenaamulla jos uskaltaisi testin tehdä.
Tästä kierrosta raskautuminen olisi kyllä aika onnen kantamoinen, mutta onhan noita ihmeitä ennenkin tapahtunut.