Alkoi nyt kp2Välli näin se on tehtävä Mikä sulla on muuten tilanne, alkoiko kunnon menkat vai tuhrutteleeko vielä? Aattelin kun Ihan kuin olisin ollut näkevinäni sun maanantain testeissä viivanpoikasta..
Tuollaisilla viivoilla mulla on aiemmissa raskauksissa alkanut plussaaminen, pikkuhiljaa vahvistuivat Mutta en kyllä kuollaksenikaan muista mitä testejä käytin silloin..Tuossa vielä kuva jos viitsisitte sanoa mielipiteen. En tiedä tuliko siihen näkymään sitäkään vähää mitä silmällä näkee.
http://aijaa.com/Kr1U1w
Kiitos vastauksistanne!
Vähän jo ehdin innostumaan viivasesta mutta luulenpa että kysymyksessä ei ole raskaus
Tuossa vielä kuva jos viitsisitte sanoa mielipiteen. En tiedä tuliko siihen näkymään sitäkään vähää mitä silmällä näkee.
http://aijaa.com/Kr1U1w
Siltä alkaa ja tuntua..voisi nakata loput vesilintuun ja viikon päästä kokeilla apteekin omalla jos ei vuoto ala. Viimeksi plussasin vasta oliko Kp 48 ja se meni kesken marraskuun alussa. Yksi kunnon kierto välissä ollut sen jälkeen ja nyt vaikea sanoa onko hormonit vain sekasin vielä tms. Odotellaan..Mariani, nuo testit on kyllä surkeita.
ps. Olen alkanut valua, ihan sellasta vesivalkkaria.
Tuo odottaminen just on kaikista ikävin juttu tässä hommassa.. Miksi kropan pitää valmistella kuukausi! Eikö vko riittäisi, ovis ja pum raskaaksi.Siltä alkaa ja tuntua..voisi nakata loput vesilintuun ja viikon päästä kokeilla apteekin omalla jos ei vuoto ala. Viimeksi plussasin vasta oliko Kp 48 ja se meni kesken marraskuun alussa. Yksi kunnon kierto välissä ollut sen jälkeen ja nyt vaikea sanoa onko hormonit vain sekasin vielä tms. Odotellaan..
Sinulla tuo v valuminen taasen kuulostaa lupaavalta
Samaa olen valittanut minäkin ja miksei kaikki voi olla hedelmällisiä ja tulla kertalaakista raskaaksi!Tuo odottaminen just on kaikista ikävin juttu tässä hommassa.. Miksi kropan pitää valmistella kuukausi! Eikö vko riittäisi, ovis ja pum raskaaksi.
No niinpä, kuka ihme tämä on keksinyt niin pitkäjänteiseksi hommaksiSamaa olen valittanut minäkin ja miksei kaikki voi olla hedelmällisiä ja tulla kertalaakista raskaaksi!
Voi ei. Iso hali sinne! Elä vaivu epätoivoon. Eihän tuo ole ikä eikä mikään saada lapsia! Varmasti ottaa koville jos menee kesken, mutta ei se tarkoita että ei vielä lasta tulisiHeippa kaikki! Nuolin hetken haavojani ja tulin kertomaan, että kesken meni tämäkin raskaus :'( Kaippa se ikä sitten tekee tepposensa, kun nyt mittarissa 32v ja kaksi lasta (kohta 10 ja 3v) ja kaksi keskenmenoa/kemiallista nyt perättäisinä kuukausina...vetää vähän mielen matalaks ja turhautunut olo on Nyt olin jotenki varma, et tää pysyy matkassa, ku viivat vahveni kivasti, mut sit haalenikin ja seuraavana päivänä olikin jo ihan nega ja seuraavana päivänä alko vuoto! Viime kierrossa alko vuoto, mut testit näytti melkeen viikon sen jälkeen vielä haalenevaa plussaa!! Kaiken lisäksi taisin onnistua näkemään meidän alkion, kun pyyhin, niin paperiin jäi C-kirjaimen muotoinen, kiinteä, tummanpunainen, sileä "köntti" oli joku 2-3mm. pitkä, mut selkeesti erillainen, kun muut limat ja rämmelit mitä veren mukana tuli...anteeksi ällö tieto!! Siinä sit tirautin itkut pöntöllä, keräsin itseni ja jatkoin uuden vuoden vieraiden kanssa iltaa :'( Pystyisköhän sitä lopettaa ton himo testailun, ku en haluis sitä plussaa, jos en saa sitä pitää!!
Anteeksi omanapaisuus!! Tsempit kaikille täältä ja plussa tuulia ja tarrasukkia <3
Otan osaa ethän sinä vielä vanha ole. <3Toivotaan että seuraava pysyy kyydissä.Heippa kaikki! Nuolin hetken haavojani ja tulin kertomaan, että kesken meni tämäkin raskaus :'( Kaippa se ikä sitten tekee tepposensa, kun nyt mittarissa 32v ja kaksi lasta (kohta 10 ja 3v) ja kaksi keskenmenoa/kemiallista nyt perättäisinä kuukausina...vetää vähän mielen matalaks ja turhautunut olo on Nyt olin jotenki varma, et tää pysyy matkassa, ku viivat vahveni kivasti, mut sit haalenikin ja seuraavana päivänä olikin jo ihan nega ja seuraavana päivänä alko vuoto! Viime kierrossa alko vuoto, mut testit näytti melkeen viikon sen jälkeen vielä haalenevaa plussaa!! Kaiken lisäksi taisin onnistua näkemään meidän alkion, kun pyyhin, niin paperiin jäi C-kirjaimen muotoinen, kiinteä, tummanpunainen, sileä "köntti" oli joku 2-3mm. pitkä, mut selkeesti erillainen, kun muut limat ja rämmelit mitä veren mukana tuli...anteeksi ällö tieto!! Siinä sit tirautin itkut pöntöllä, keräsin itseni ja jatkoin uuden vuoden vieraiden kanssa iltaa :'( Pystyisköhän sitä lopettaa ton himo testailun, ku en haluis sitä plussaa, jos en saa sitä pitää!!
Anteeksi omanapaisuus!! Tsempit kaikille täältä ja plussa tuulia ja tarrasukkia <3
Valitettavasti tulee tosi tyhmää! Hei olitkos se sinä joka kirjoitteli aikaisemmin lapsettomuuspuolellakin ja plussasit?Hei arvon testaamisen asiantuntijat!
Kuinka yleistä nykypäivänä on haamu/viivanpaikka pc:n testeihin vaikka ei olis raskaana?
Joo sama tyyppi. Minulle kävi niin onnekkaasti että plussasin ja sain vielä vauvan syliin asti <3Valitettavasti tulee tosi tyhmää! Hei olitkos se sinä joka kirjoitteli aikaisemmin lapsettomuuspuolellakin ja plussasit?
En kestä :""""Dhttp://www.firstresponse.com/Products/Pregnancy/Pregnancy-PRO#
himotestaajaan uutuus..
http://www.iltalehti.fi/fiidifi/201601070114731_fd.shtml suomeksi
Raskaustestin voi nyt ladata älypuhelimeen. First Response toi markkinoille sovelluksen, joka kertoo jos olet raskaana. Sovellus ei tosin ole niin upea kuin kuulostaa, joudut edelleen pissamaan tikkuun.
Tikut saa esimerkiksi netistä tilaamalla. Ne ovat kuitenkin yhteydessä älypuhelimeesi Bluetoothin avulla ja sovellus analysoi näytteen tikusta. Sovellus laskee itse kolme minuuttia, jonka jälkeen tulokset tulevat ruudulle. Sovellus ilmoittaa, oletko vai etkö ole raskaana. Jos tilanne stressaa, voit myös valita kohdan "rauhoittele", "kouluta" tai "viihdytä", jolloin sovellus joko opettaa odottamisesta tai näyttää koiranpentuvideoita.