Olen vain perinteisesti ajatteleva uskova. Fundamentalisti.
No sitä mä juuri naurankin, kun pidät julki-imetystä jonain "uudismielisten" ihmisten nykyhömpötyksenä, vaikka se ei sitä ole.
En tajua, miksi uskon "sateenvarjon" alle pitää laittaa asioita, jotka eivät sinne kuulu?
"Perinteisesti" ajatteleva uskova on pitkälti tulkintakysymys.
USA:ssa on paljon sunmielisiä ihmisiä, käsittääkseni Suomessa ei niinkään (ainakaan näkyvästi).
Mä kasvoin äärikonservatiivien keskellä kristillisessä lahkossa ja näin imetystä jatkuvasti jossain.
Sain ensimmäistä kertaa elämässäni tietää, että imetys ylipäätään jakaa mielipiteitä ja on olemassa jokin JULKI-IMETYS, kun tulin palstalle 2011.
Myös perhepeti oli ihan uusi termi ja olin vaan, että häh, kun jengi taisteli onko se okei vai ei.
Imetys on mun tuntemien uskovien keskuudessa lähinnä kauniiksi mielletty asia, sellainen "oooi ihanaa voooi".
Jo vuosisatojen takaisissa maalauksissa imetys kuvataan rinta paljaana ja kauniisti.
Tavallisista, arkisista ja jopa kauniistakin asioista tuli isoja, hämmentäviä ja mielipiteet jakavia siinä vaiheessa, kun kaikesta tuli SEKSIÄ (Kiitos, jenkit).