Monet suvaitsevaiset ja uudistusmieliset menevät rajapinnoilla

vierailija
Ei tästä auta vääntää Echon kanssa, kun hänen lähtökohtansa kaikelle ajattelulle on jo sairas.
Kaikki tulkitaan jonkin sairaan Raamatun ja uskontulkinnan mukaan, se vaikuttaa ihan kaikkeen.
Echo on häpeäksi kaikille uskoville.
Olen erimieltä. Echo on vielä edes yksi niistä ihmisitä, jotka todella yrittävät noudattaa näitä raamatullisiakin "moraali" sääntöjä. Vai miten sen sanoisin.

Jos näissä oltaisiin pysytty jo kauan aikaa sitten, ei lipsuttaisin tällaisiin aatoksiin ja huorintekoihin.

Ihmisen pitäisi tajuta kuinka heikko mielinen ihminen on, ja alkaa kasvattamaan juurikin sitä moraalista pohjaa itsensä vahvistamiseen ja viisauteen ajatella.

Se juurikin meidät eläimistä erottaa.
Liha on heikkoa mutta ihmisellä on voima vastustaa sitä niin halutessaan.
 
vierailija
Ei ole yhtään mitään imettämistä vastaan. Mutta sen tiedän, että julki-imettäminen tullaan vielä kieltämään, koska muslimithan siitä eivät hyvää tykkää.
 
Kyllä mä vähän mietin tässä tissikohun keskellä sitä, että miksi meidän naapurin ukko saa rötvätä tissit paljaana tuolla grillikatoksella eikä siitä nouse mitään kohua? Että mihinköhän tämmöinen sitten johtaa...

No mutta, aika näyttää. Sillä välin sanon, että mun mielestä on räävitöntä miten lapsenruokkimisvälineistä tehdään niin hirveä juttu. Se niihin liittyvä seksi kun nimittäin on ihan siellä katsojan omien korvien välissä eikä missään muualla.

Sitäpaitsi näin tästä kohun aiheena olleesta tissiposkesta (jonka nimeä en nyt muista) jossain kuvankin, jossa hän itse kyllä täysin yllättäen ja pyytämättä esitteli omaa rintamustaan minulle. Minun selaimessa, minun keittiön pöydän ääressä. Miettikääs sitä.
 
  • Tykkää
Reactions: Ciervo
vierailija
Echo on oikeassa sikäli, ettei kehitys mitenkään automaattisesti vie eteenpäin. Ajatelkaa vaikka 30-luvun Saksassa: kehitys vei kohti holocaustia ja osa ihmisistä varmasti näki sen, mutta suurimman osa mielestä kansallissosialismi oli vain edistystä, koska Hitler kykeni luomaan työpaikkoja suurtyöttömyyden riivaamaan maahan.
 

Yhteistyössä