IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Onneksi olkoon vielä Salamalle(y) Mie jo arvasinkin että jotain siellä tapahtuu kun sait jo viivanpaikan tos aiemmin. Oliko sulle lääkäri suositellut lugejen jatkoa vai? Tässä tuntuu olevan paljon vaihtelua näis käytännöissä. Vaikka itse varmaan pyytäisin kans kun luotto tän kehon toimintaan on niiiin heikko.

Miten sulla Domi alkaa seuraava hoito? Mulla harmittaa kun en saanut tänään puhelintunnilla mun lääkäriä kiinni että se osais sanoa mulle mitä tehdään. Meillä olisi yksi olki vielä pakkasessa, jossa 2 ja 3 luokan alkiot. Eli jos nyt kun sais vuodon alkamaan niin vois suunnitella sen Viimeisen pas hoidon. Haluan tämän asian saada jollain tapaa jo päätökseen. Tällainen epävarmuus ja jatkuva odotusvaiheessa eläminen on minusta kuluttavaa. Muistelen että kunnon vuoto mulla on alkanut parin päivän kuluttua viimeisestä lugesta, jonka viel tänään pp 12 tuikkasin, eli lauantaiksi odotan vuotoa. Ja jos lääkäri on myötämielinen niin mulle saa tammikuussa päivittää 1.icsi 4.pas. Eteenpäin sano mummo lumessa!

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: SalamaT
Sain sieltä gynenpolin kautta yhden "lapsettomuus-hoitajan" luuriin. Sanoi että ollut varmaan ns. biokemiallinen (en oikeen hiffaa mitä meinaa mut), eli yrittänyt kiinnittyä, mutta ei jostain syystä kuitenkaan jaksanut tarrata kunnolla. Ja että jos olisi kohdun ulkoinen niin silloin testi näyttäisi kyllä yhä plussaa. Eli ihan järkeen käypää, mutta piti kuulla se joltain ammattilaiselta. Sanoi se että voi laittaa verikokeeseen, mutta et jos kotitesti nega, niin se on ihan luotettava.. sanoin et hänen sanat riittää kyllä rauhoittamaan vainoharhat. Hänkin mainitsi et tämä oli kuitenkin hyvä asia että jotain yritysyä edes ollut. Seuraavista menkoista sit soitto seuraavan pas:sin tiimoilta..
By the way.. pitäskös siis plussanneet (pysyvästi, toivotaan et kaikilla pysyy) poistaa tosta listasta sit kokonaan vai kuin.. siis ei tietenkään plussanneista vaan "osallistuja" listasta.. osaako kuka sanoa..
Tuota minusta olis ainakin lista siistimpi jos varman plussan saaneet poistaisi osallistujalistalta. Kuitenkin ovat siirtyneet keskusteleen plussanneiden puolel. Mut mitäs mieltä muut on?

Onnea Salama hailurasta ja nyt toivotaan vahvistumista!!:love:

Täällä puolella kun olin, niin hoitolistalta tosiaan poistettiin aina samalla kun lisättiin plussanneisiin. Jos käykin sit tosi huonosti ja joutuu palaamaan hoitoketjuun, tiedot voi päivittää listalle uudelleen. Mukavampaa kun lista pysty simppelinä.
Samoin, radikaalisti jossain vaiheessa siivosin osan plussanneisen listauksesta, syksyllä siivosin niin et näkyi vain vuosi 2015. Et ihan rohkeesti vaan muokatkaa omannäköiseksi, siis teidän jotka aktiivisesti täällä keskustelette.

Klassisia plussatuulia puhaltelen, tsemiä kaikille!:)
-ex-hoitolainen rv7+6

• Tykkää
Kiitos Domi listalle lisäyksestä, oikein meni. Ja Toiveikkaalle kiitos teidän tarinasta ja tsempistä. Onhan se niin että pitäähän tässä uskoa jo tuohon ensimmäiseen hoitoon, ei kai sinne muuten kannata mennäkään :) ja ihanan paljonhan onnistuneita listalla on. Muillekin kiitos tervetulotoivotuksista. Ja vielä Salamalle hurjasti onnea plussasta!!
Mun mielipide on myös että plussanneet pois hoitolistalta, kun löytyvät plussalistalta.
Mä odotan nyt tosi malttamattomana että kp1 saapuis :) oon kyllä joissain aiemmissakin kierroissa odottanut aika paljon, mutta en varmaan näin paljon kuitenkaan koskaan. Tekisi mieli jo käydä apteekissakin, mutta pitää nyt ainakin vuodenvaihteen yli odottaa, ja varmaan kannattaa menkkojen alkuun asti, jos tässä nyt jotain esteitä tulee vielä kuitenkin. Kaikki kun tuntuu ainakin töissä olevan niin intoa täynnä tammikuussa että eihän sitä vielä tiedä mitä mun pään menoks vielä suunnitellaan. En siis ole töissä tästä projektista kertonut, lääkärissäkäynnitkin hoitanut ihan vaan töiden lomassa, mutta punktiopäivänähän se ei taida enää onnistua..

Kiitos onnitteluista! Hirmu epäileväinen olo, jännittää verikokeen tulos. Kun voihan se olla vaan hipsu (no, toki siitäkin oon jo iloinen aikaisempaan historiaan nähden). Tuloksen pitäis tulla tänään, soitin aamulla lisää lugeja ja hoitaja lupasi kytätä sitä tulosta, labrakin sanoi että ehtii tänään. Virvatulia täällä jatketaan luget varhaisultraan asti, määrä vaan vähenee 3x200 --> 2x200 per pvä. Eilen juili oikealle munasarjan tienoille (kohdunulkoinen!) ja nyt juilii vasemmalle mutta kohdun tienoille (menkat!) huoh...

mar80 ja Darni, tsemppiä piikittelyihin! mar80 ehdottomasti odotat 2016 puolelle lääkekaton vuoksi jos ei tänään tartte aloittaa. Mä en oo muuten kertonut töissä ollenkaan -esimies eri kaupungissa ja homma tosi vapaata, pystyn tekemään kotikonttorilla jne. Saikkulapun olen pyytänyt ilman koodia -näkyyhän siinä leimassa lääkärin ala ja tuo lapsettomuusklinikka, mutta ei mun pomo oo mitään kysellyt.

Onnea SalamaT! Kuulostaa oikein lupaavalta sun tilanne, ja nyt vaan peukut pystyyn, että verikoe toivotun tuloksen. Olispa sulla sitten hieno lähtötilanne uuteen vuoteen!

Mulla alkoi Synarelan sumuttelut tiistaina eli kolmatta päivää mennään. Vielä ei ole sivuoireita, kai. Vähän päänsärkyä ja menkkajuilimisia, että kai ne sieltä kohta tulee. Ultra on 13.1., ennen sitä toivottavasti että päästään aloittamaan piikittelyt.

Mulla on tammikuu tosi haastava töissä, isoja projekteja menossa ja mulla sitten samaan aikaan nämä hoidot... En oikein voi täällä kertoa, joten yritän vaan peippailla kaiken maailman tekosyillä ultrakäynnit ja sitten olla "vatsataudissa" punktiopäivän + sairasloman. Oon huono valehtelemaan, mutta nyt on parempi näin. Asemasta johtuen mulla ei periaatteessa ole työaikaa eikä menemisiä kytätä mitenkään, mutta taas työn luonne on sellainen, että töitä riittää eikä mulla ole täysin samalla toimenkuvalla/osaamisella varustettua tuuraajaa...

AInakin näin ensikertalaisena kaikki vielä jännittää tosi paljon...

Tsemppiä kaikille tasaisesti. Virvatulialle ja Domille erityisenergiat :)

• Tykkää
Nempula, nimenomaan :)

Mä en pysty keskittymään mihinkään!! Oon tehny jo kaikki aivot narikkaan-hommat ja kotiin en voi mennä kun hermostuksissani huudan vaan miehen lapsille. Joten vanun töissä.

Sphinx, mulla työkuvio hyvin saman tyyppinen. Tammikuulle heti vkosta 2 alkaen buukattu 2-3 reissupäivää per vko, joten sitä pahoinvointia odotellessa... Ei vaan, olisin tosi mielelläni siitä yhdestä syystä pahoinvoiva, hiiteen työt :D

• Tykkää
Reactions: Sphinx
SalamaT niin mäkin olen ajatellut, että oon kyllä viimeiset vuodet paiskinut töitä ihan riittävästi ja antanut kaikkeni, joten tän asian eteen voin nyt vähän valehdella ja jäädä muutamasta projektipalaverista pois :cool:

Odotan jännityksellä kaikkia lääkkeiden sivuoireita, esim. Synarelan tuoteselosteessa mainittuja: painon nousu, mielialan ailahtelu, sukupuolivietin heikkeneminen, päänsärky, kuumat aallot, nuha, akne, ihon liiallinen talineritys, lihaskipu, rintojen pienentyminen, turvotus, emättimen ja ulkosynnyttimien kuivuus. Sanoinkin miehelleni, että tammikuussa oon varmaan ihan upeeta seuraa :LOL:

Moi kaikille pitkästä aikaa, en nyt lue teidän kuulumisianne sen kummemmin tässä vaiheessa, luen ne sit ajan kanssa. Plussia on varmasti tullut sitten viime näkemän, onnea niistä ja pahoittelut neganneille ja muita vastoinkäymisiä kokeneille.

Täällä vastatuuli jatkuu- niinkuin 12-vuotiaasta alkaen, kun menkat alkoivat. Mulla oli siis se keskenmeno marraskuussa ja sen jälkeen on ollut yhdet menkat, alkoivat kaksi viikkoa sitten. Vuoto oli aluksi niukkaa, sitten luulin vuodon jo olevan ohi kunnes vuoto yltyi niin, että kesti normaalin neljä päivää ja vuoto oli ihan normaalia kuukautisvuotoa. Huomenna on siis kp 15 ja pitäisi aloittaa Primolut Norit, mutta HEI, eilen alkoi vuoto! Ihan sama meininki kun silloin lapsena, kun kierrot olivat parin viikon mittaisia. Mitä helvettiä?? Ikä ei ole korjannut tilannetta, ei synnytys, ei mikään.
Olen niin masentunut tämän kroppani kanssa, että soitin hoitajalle ja kysyin, mitä nyt teen, aloitanko primolutit huomenna vai mitä ihmettä.. Hänen mielestään aloitan primot huomenna ja käytän sen kymmenen päivää, mutta tuon puhelun soittaessani, ei ollut oiekastaan kunnon vuotoa vielä tullutkaan ja sen perusteella hoitaja päätti, että aloitan ne huomenna. Nyt kumminkin vuodan kuin seula, ihan kuin kuukautisissa. Jos aloittaisin primot huomenna, seuraava kierto ajoittuisi niin, että aloittaisin Zumenonit tammikuun pas:a varten juuri kun olisin menossa jälkitarkistukseen sairaalaan. Mitä te tekisitte? Aloittaisitteko primot? Tää kroppa sekoilee ihan huolella ja primoilla saisin vähän järkeä tähän toimintaan.
Ja sit vielä kyssäri noista Zumenoneista, miten ootte niihin reagoineet? Mulla 2mg 3xpäivässä. pelottaa taas tulevat päänsäryt ja muut. Nyt on ollut niin ihanan rentoa, lukuunottamatta tätä kropan sekoilua.

Äh, hoitaja soitti ettei se verikokeen tulos ole tullut vieläkään ja hän on lähdössä just kohta kotiin. Maanantaina sitten siis :alien::eek: Ja montakohan tikkua siihen mennessä uitetaan... Monta!

Sphinx, tein saman mokan ja luin noi... Fyysiset oireet ei niin pahoina tulleet, mutta se mieliala... :confused:

Hipsunpöpsy, voi kun osais auttaa... niin kuin näissä hommissa ei muutenkin olis jo tarpeeksi ressiä

Onnittelut Salamalle (y) Varmaan muutama testi tulee tehtyä ;) Tasavahvan viivan metsästin kaks päivää testipäivän jälkeen.

Sphinx
, mä jännitin Synarela-oireita etukäteen aika lailla, mut ei sit tullukkaan mitään.

Plussatoivotuksia vuodelle 2016!

• Tykkää
Onko sulla Hipsunpöpsy tarkistettu ultralla että kohtu on kokonaan tyhjentyny km:n jälkeen? Mulla jatkui kkm+tyhjennyksen jälkeen runsaammat kuukautisvuodot ja vähän väliä tuli niukempia välivuotojakin. Sit aiotun pas-kierron folliultrassa kohdussa näky joku ylimääränen möykky ja raskausmateriaaliahan sekin vielä oli, ja taas jatkot siirty 3kk eteenpäin kun joutu jonottaan kohdun huuhteluun, taas välikierto sen jälkeen, joulutauko eli klinikka kii jne.. mut toivottavasti sulla ois paikat täysin puhdistunu, kierrot tasaantuu ja pääset nyt asioissa eteenpäin!
Tuosta lääkekuurin alotuksesta en valitettavasti osaa sanoa, ootko tikuttanu ovulaatioo, onko sitä tullu?

Mulla kävi mielessä myös, että onko Hipsun kohdusta varmasti kaikki raskausmateriaali tyhjentynyt keskenmenon jäljiltä jos alkoi uudestaan vuotamaan noin nopeasti ja kovin? Toivottavasti tilanne selviää pian!

Kylmiä hermoja Salamalle, että jaksat vlopun yli tuloksia odottaa!
Tosin oletko julkisella vai yksityisellä? Jospa tulokset menisi omakantaan julkisella? Tai niinku mulla tulokset meni heti labrasta valmistuttua oman klinikan vastaavaan tietokanta palveluun. Kävinkin siellä aina testipäivänä päivittämässä sivua sata kertaa ennenku ne sinne aina ilmesty :oops::D

Siis ei ole ultrattu muutakuin silloin sairaalasta lähtiessäni, katsottiin että kaikki poistunut. Gyne sanoi, että vähän on limakalvoa jäljellä, mutta se vuotelee pois. Se nyt vielä puuttuis, että siellä jotain olis.. mutta ainakin tosiaan hcg oli nollassa jo ajat sitten, laskisko se jos jotain matskua olis? En ole tikutellut, olen pyrkinyt unohtamaan koko asian. Mä alan ihan vakavissani kallistua siihen suuntaan, että unohdan koko "projekti lapsi nro 2" ja anon jotain kohdunpoistoa, ihan vaan etten ikinä enää muuttaisi mieltäni. mä alan olla niin hajalla tän takia.

Mulla ei ollu mitään hcg-arvon verikoetarkistusta sen jälkeen että en tiä oisko siinä näkyny jotain mutta testit meni ihan normaalisti negoiks 3-4 viikon kuluessa tyhjennyksestä.. ja silti siellä se istukan pala vaan sitkeesti oli ja pysy. Mulla tuli tyhjennyksen jälkeen vielä joku tulehduskin ja taas jouduin gynen polille missä sain kuurin 2 antibioottiin ja tarkistettiin että (muka) kaikki ylimääränen ois läheny, toki limakalvoa vieläkin näkyi ja vuoti runsaasti edelleen.
Tiedän Hipsunpöpsy miten toivottoman synkältä kaikki voi tuntua raskauden menetyksen jälkeen, mutta kyllä se elämä taas voittaa ja aurinko alkaa paistaa, kunhan nyt pääsette uuden hoidon alkuun! Voimia sulle tulevaan ja kaikille muillekin täällä ensivuoden haasteisiin! <3

Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

Darni # 9/12 # eka yhteinen # simpat # 1.icsi
Domi
# 2012 # ensimmäinen # selittämätön # 2.IVF/ICSI, 1. PAS
epätoivoista yritystä
# 10/07 # ensimmäinen # selittämätön/autoimmuunisairaudet/ikä # 3.icsi 5.pas (7.siirto)
Hilippa
# 2.ICSI 1.PAS
Hipsunpöpsy
# 11/11 # toinen # helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
ilo2010
# 2012 # 2. # pco,ei muuta löytynyttä vikaa kummasakaan # 2.IVF
Jasmina20
# 12/2013 # ensimmäinen # siittiöt # 1.ICSI 1.PAS
JONPA77
# 2004 # ensimmäinen (2 sijaislasta on) # selittämätön # 1.IVF
Kielon-kukka # 2013 # ? # endo,pco # 4.IVF/ICSI (tulossa 3/4-16)

kiia-s # 11/2011 # ensimmäinen # pcos # 1.IVF
Mamido # n 1,5v # toinen # siittiöt # 1.ICSI
Mar80 # 2012 # ensimmäinen # selittämätön # 1.IVF/ICSI

Mari32 # ensimmäinen # siittiöt &endo # 5.ICSI
Nempula
# 11/2015 # ensimmäinen # steri # 1.IVF
Nenna81
# 3/2013 # tuhoutuneet johtimet # 3.(1.yhteinen) # 2.IVF 1.PAS
Pupuska81 # 2013 # ensimmäinen lapsi # pco+heikot siittiöt # 1.ICSI
Pussipiru
# 2012 # ensimmäinen # azoospermia + endo # 2.ICSI
Reuna
# 2013 # ensimmäinen # pco,ovuloimattomuus ja simpat?# 1.IVF
ronja81
# 2007 # toinen # selittämätön # 3.IVF 3 PAS
Saaga76# 7/2012 # ensimmäinen # toinen johdin tukossa, selittämätön #1.IVF/3.PAS
SalamaT
# 5/2014 # eka yhteinen # endo/ikä # 2.IVF
Sphinx # 06/2013 # ensimmäinen yhteinen # selittämätön+endo # 1.IVF 12/2015
Tiituli
# 2014 # ensimmäinen # selittämättömiä/ikä # 2.IVF
virvatulia # ? # toinen # siittiöt + pco # 1.ICSI / 3.PAS
Wawwi
# 05/2015 # ensimmäinen # alhainen Amh,korkea Fsh # 1.IVF
Yrittäjä J
# 01/2013 # ensimmäinen yhteinen # endo ja selittämätön # 1.IVF/ICSI 01/2016

"eläköityneet"::unsure:
Tammityttö# kolmas # soluissa vikaa #hoitojakso: yht.14v jonka aikana 2 hoidoilla saatua

Piinailijat::whistle:

Plussanneet 2015::love:

Tammikuu 2015
Deja1.IVF 2.PAS (kkm rv15)
Helmikuu 2015
EukkoI1.ICSI 1.PAS (ei tuoresiirtoa, 2 alkion PAS)
Hedelmiina1.IVF
RiiMini5.ICSI (kemiallinen)
Hertta20151.ÍVF 1.PAS
Tuutunen802.IVF
Maaliskuu 2015
Zoona2.IVF
Viiva842.IVF
Fibbis3.IVF 1.PAS (kemiallinen raskaus)
Henrietta2.ICSI (km/kkm?)
Havina2.ICSI
Läiti1.IVF 3.PAS km
Huhtikuu 2015
Saga761.IVF 2.PAS (km)
Riimini5.ICSI/1.PAS
Toukokuu 2015
-es-1.ICSI
Kesäkuu 2015
Sofi123.ICSI
Bonniemoi
Lauriska

Heinäkuu 2015
Läiti -luomu
Elokuu 2015
Mandala2.IVF (kem)
Viljonkka_1.IVF 2. PAS (km)
Syyskuu 2015
iinukka_2.IVF
kop kop1.IVF/ICSI /2.PAS
Kesäheinä-78(kem)
Mandala2.IVF / 1.PAS (yht 7 PAS)
Aanis1.IVF
Lokakuu 2015
Henrietta2.ICSI / 2. PAS
nans1.IVF
Lia 2.ICSI
hannuliini keskeytynyt 1.IVF
bridge 2.IVF (tm)
Hipsunpöpsy 1.IVF (kkm)
Marraskuu 2015
flow 2.IVF
kiisuli80 1.IVF
Kettu81 2.IVF ? PAS
grey83 1.ICSI 3 PAS
epplu 1.IVF 2.PAS
Toiveikas81 1.ICSI
Joulukuu 2015
Suvipilvi 1.IVF
Lottainen 2.IVF
Mari32 5.ICSI (km)
Vilijonkka_ 1.IVF 4.PAS
frankie 1.IVF
Domi 2. IVF/ICSI 1. PAS (kem)
dimou 1.IVF

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos (y)

Hoblaa.. koitin taas päivittää listaa ja annoin sieltä nyt potkuja plussanneille :) Ei lie haittanne, luulen et tämä on paikka josta kuka vaan mielellään ottaa potkut! Se ei toki tarkoita ettettekö saisi ja olisi suorastaan suotavaa välillä tänne huudella ja jakaa kokemuksia meitä askarruttavissa asiaoissa ja luoda meihin uskoa ja toivoa. Kiitos siitä monelle, mm mandala, lottainen, vilijonkka_ (sori jos kenet unohdan)ja edelleen jos jotain väärin tai uutta lisättävää niin punaisella ja toki jokainen saa päivitellä itsekkin. Kielon-kukka onko 2013 teidän aloitus vuosi vai jo -12? Ja monetta yritätte?
Salama T en nyt vielä sua siirtänyt plussalle, kun et arvoa saanut.. ilmoita heti kun voi tehdä/siirrä itse! Onnea vielä, oletko muuten kotona testaillut? Onko viiva vahvistunut?
Nyt vaa uusia piinailijoita kehiin. Virvatuliakohan se kysyi minun jatkosta. Eli oli siis ilm. kemiallinen. Nyt sitten odotellaan seuraavaa vuotoa ja joo niiin peestä on odottelu, toivottavastii ei pidennä muutenkin hieman pitkää kiertoa.. ja kohan sit seuraava kierto niin sit taas luonnon kiertoo PAS, pakkasessa kait vielä 4 joista 3 ihanaa top alkiota, täytyy kai vaan uskoa et tämä pika plussa oli paremman alkua, eikä huippu kohta hoidoissa. Jotenkin vaan pessimisti ajattelee et jos ekaan plussaan meni 3,5 vuotta yli 2 hoidoilla niin tuskin niitä rupeaa nyt ropisemaan..
Sphinix tsemppiä hoitoon, mulla ei kyllä synarellasta, kuten ei kauheesti muistakaan tullut oireita, muistaakseni (oli ylivuosi sitten ekassa ivf) vähän lähinnä yöllä ns. kuumia aaltoja, ei paha. Mutta kaikki reakoi niin eritavalla.
Hipsunhöpsylle myös tsemiä keljuun tilanteeseen, mulla ei mitään kokemusta zumenoneista. Ja en kyllä osaa sanoa tohon primo asiaankaan oikeen mitään. Tosi ikävää että tuollainen muutenkin niin :poop: asia sotkee sitten veilä jatkoakin.
Sori jos jonkun/jotain unohdin, tulihan tuota taas tekstiä jokatapauksessa..
Hyvää/parempaa uutta vuotta kaikille, toteutukoon meidän suuri haaveemme!(y)

Joo Domi hyvä noin, en mä vielä uskalla muuttaa plussanneeksi... testasin aamuyöstä, on se ehkä vähän vahvistunut mutta ei niin paljon kuin olisin toivonut... pp14 nyt ja alkio oli tietty vain 2päiväinen. Eilen väsytti kyllä aivan sairaasti ja erilaisia tuntemuksia alavatsalla on vähän väliä. Onks kellään kokemusta noista one stepeistä, vahvistuuko ne hitaasti vai onks tää vaan ihan kiikun kaakun hipaisun rajalla..?

Mulla se one steppi vahvistui siitä pp12--pp15.. vaikka vuosin ja sit rupes haalistumaan.. mutta ei se siis missään vaiheesaä läheskään yhtä vahva ollut kun kontrolli viiva. Ja ku ei mitään aijempia plussa kokemuskia millään niin en osaa verrata. Ja siis ihanhan nää on henkilökohtasia. Jos vaan tummempi ja vuoto poissa niin se hyvä! (y)(y)(y)

Mulla one stepit vahvistui aika hitaasti. Eroa huomasi parhaiten kun vertasi joka toisen päivän tikkuja keskenään (säilytin siis tikut ja tuijottelin niitä pitkin päivää tietty :D ). Vahvistumisia sinne Salaman tikuille! (y)

Ja oikein mahtavaa ja plussarikasta vuotta kaikille tänne :love::love:

• Tykkää
Kielon-Kukka
Hoblaa.. koitin taas päivittää listaa ja annoin sieltä nyt potkuja plussanneille :) Ei lie haittanne, luulen et tämä on paikka josta kuka vaan mielellään ottaa potkut! Se ei toki tarkoita ettettekö saisi ja olisi suorastaan suotavaa välillä tänne huudella ja jakaa kokemuksia meitä askarruttavissa asiaoissa ja luoda meihin uskoa ja toivoa. Kiitos siitä monelle, mm mandala, lottainen, vilijonkka_ (sori jos kenet unohdan)ja edelleen jos jotain väärin tai uutta lisättävää niin punaisella ja toki jokainen saa päivitellä itsekkin. Kielon-kukka onko 2013 teidän aloitus vuosi vai jo -12? Ja monetta yritätte?
Salama T en nyt vielä sua siirtänyt plussalle, kun et arvoa saanut.. ilmoita heti kun voi tehdä/siirrä itse! Onnea vielä, oletko muuten kotona testaillut? Onko viiva vahvistunut?
Nyt vaa uusia piinailijoita kehiin. Virvatuliakohan se kysyi minun jatkosta. Eli oli siis ilm. kemiallinen. Nyt sitten odotellaan seuraavaa vuotoa ja joo niiin peestä on odottelu, toivottavastii ei pidennä muutenkin hieman pitkää kiertoa.. ja kohan sit seuraava kierto niin sit taas luonnon kiertoo PAS, pakkasessa kait vielä 4 joista 3 ihanaa top alkiota, täytyy kai vaan uskoa et tämä pika plussa oli paremman alkua, eikä huippu kohta hoidoissa. Jotenkin vaan pessimisti ajattelee et jos ekaan plussaan meni 3,5 vuotta yli 2 hoidoilla niin tuskin niitä rupeaa nyt ropisemaan..
Sphinix tsemppiä hoitoon, mulla ei kyllä synarellasta, kuten ei kauheesti muistakaan tullut oireita, muistaakseni (oli ylivuosi sitten ekassa ivf) vähän lähinnä yöllä ns. kuumia aaltoja, ei paha. Mutta kaikki reakoi niin eritavalla.
Hipsunhöpsylle myös tsemiä keljuun tilanteeseen, mulla ei mitään kokemusta zumenoneista. Ja en kyllä osaa sanoa tohon primo asiaankaan oikeen mitään. Tosi ikävää että tuollainen muutenkin niin :poop: asia sotkee sitten veilä jatkoakin.
Sori jos jonkun/jotain unohdin, tulihan tuota taas tekstiä jokatapauksessa..
Hyvää/parempaa uutta vuotta kaikille, toteutukoon meidän suuri haaveemme!(y)
Olemme tosiaan silloin 2013 aloittaneet, minulla on edellisestä suhteesta 7v tyttö. Uudet vuoden juhlat tuli ja meni. Puhhuih.. mutta toivotan meille kaikille plussatuulia, iloa ja toivoa tälle uudelle vuodelle :):love:

Kiitos Mandala testimetoroinnista! Vaihdoinkin merkkiä ja testasin pregcheckillä tänä aamuna: tosi selkeät, melkein saman vahvuiset viivat Nyt kyllä hymyilyttää... tosin ehkä jatkan kuitenki vertailuja .

Sorry, kun oon niin omanapainen koko ajan... en vaan uskonut et tää voisi ikinä tapahtua.

Kielon-Kukka
Kiitos Mandala testimetoroinnista! Vaihdoinkin merkkiä ja testasin pregcheckillä tänä aamuna: tosi selkeät, melkein saman vahvuiset viivat Nyt kyllä hymyilyttää... tosin ehkä jatkan kuitenki vertailuja .

Sorry, kun oon niin omanapainen koko ajan... en vaan uskonut et tää voisi ikinä tapahtua.
Ihanaa!! Toivotaan että pääset siirtymään plussanneiden puolelle! :love:
Ja ihan varmasti itekkin olisin ihan hehkutus fiiliksissä :D

• Tykkää

Yhteistyössä