The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kääk, nyt se sitten iski, kesken työpäivänkin vielä - paheksun!! - mutta tää jouluhepuliolotilanen ei oo sitten nättiä ollenkaan....sinkoiluttaa, hermostuttaa, elli epätoivoinenkin meinaa väkisin tulla kylään...*sniif*

Sanokaa nyt joku järkevä ihminen, että mä vielä ehdin ja paljonkin tekeen joulun eteen??!:confused::alien::barefoot:

Minne hitoksiin nää päivät karkaa käsistä:cautious:?

@IhQ - mie halaaruttaan sua lämpimästi....hiukan on samansuuntaisia hajatuksia tässäkin suunnassa, varsinkin tossa "huono äiti"- osiossa mutta...

Tiiätkö - kyllä me tääkin selvitetään ja selätetään :)! Ollaan molemmat armollisempia itellemme, ei ne ipanatkaan loppujen lopuksi mahdottomuuksia vaadi, ja keskitytään vain siihen olennaiseen eli että rakkautta ja yhdessäoloa on riittämiin :). Pienet asiat on niitä, mitkä loppujen lopuksi merkkaavat kaikista eniten...

Joulunalusrentoutta sullekin :)*pus*....vaikka sitä itekin tässä etsin mutta kyllä tää sujuvaksi muuttuu....(kaitehkenvissiinluultavasti :barefoot::confused::D)

• Tykkää
Reactions: IhQ
Töttöröö.

Venkula olo. Mua on porattu luuhun ja imetty luuydintä ja yngh. Ei varsinaisesti sattunut mutta ajatus on ihan kamalan inha.
*halaan varovasti*

...mutta nyt sekin operaatio on onnellisesti ohi ja takanapäin (y)

Sä oot siellä hyvässä hoidossa ja hellässä huomassa, ottaen huomioon, että me kaikki ketjulaiset ollaan vielä henkisenä tukenasi....eli silitellään pääkköstä ja paijataan ja purist..rutistellaan :)

Ai nii. Tos taannoin kun kysyin Routamisulta osoitetta... niin ei mun mieleeni edes juolahtanut et se vois olla turhan intiimiä tai tungettelevaa. Anteeksi siitä.

Ihan vilpittömin mielin voin vakuuttaa, et ainoa motiivini oli kysyä, et mihin voin laittaa kirjan postiin.

Tapohini ei taatusti kuulu keräillä naisten osoitteita, puhelinnumeroita ja vielä vähemmän häiriköidä heitä. Jos näin olisi, niin Peppi tykkäisi siitä ihan perkeleen matalaa.

Ai nii. Laitetaas musiikkia. Ex- anopin mies oli ton partion perustajajäsen.

Tota kun veti haittarilla kuntoutussairaalassa niin ittellä tuli kyynel silmäkulmaan. Olkoonkin et ei oo sotabiisi, mut huonosti hanuroitunakin tolla sai pyörätuolit heittämään volttia.

Iltatuulen viesti, olkaa hyvät.

IhQ
Ja taas väsyttää. Pääsin tuos töistä kotiin ja mies oli tehny lasagnea. Ai jessus kun on maha täynnä..

Lapsilla on pari kaveria kylässä, hirvee mekkala lastenhuoneessa. Pitää täs toisella korvalla kattoa ettei ala tappeluksi käydä.

Mietin et onkohan meillä ees mitään joulukoristeita missään..joskus niitä oli, silleen muutama kynttelikkö ja jotain muuta pikkusälää mut ei myö oikeen olla ikinä joulua kotiin ees laitettu kun aina ollaan reissattu ees taas sukulaissa.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Hei, jos joku tietää paikan mistä sais ostettua lisätunteja vuorokauteen tai lisäparin vaik käsiä niin vinkkaisitko miulle pliis..

Huoh. Ahistus iskee taas kun ei saa mitään järkevää aikaseks. Samalla kriiseilen iästä, painoasioista, siitä miten olla hyvä äiti/vaimo/kaveri jne.jne. Kun en vaan osaa.
Mä voisin lisätä ostoslistaan motivaation. Ihan sama mihin motivoi kunhan johonkin

Aikanaan se oli äitikultani kun ”järjesti” joulun. Silloin kun ikäni oli yksinumeroinen.

Isommalla iällä sit ex- rouvakultani ” järjesti” joulun.

Viimeiset viis vuotta jouluni ovat menneet sillai, et pikkulisko soittaa ja sanoo, et sä saatanan kusipää tulet tänne viettämään sitä vitun joulua.

Jonain vuonna mä vastaan hänelle, et sorry kulta, noucänduu.

Mä en oo ikinä ollu jouluihminen. Mitä lähemmäs joulua mennää, sitä suuremmaksi mun vitutus kasvaa. Suurimman osan pakollisista lahjoista oon ostanu, lauantaina loput. Aatto menee taas ajellessa ettistakas niinku aina, mut emmä jaksa sitä vinkumistakaa kuunnella kuukautta ennen ja puol vuotta jälkeen joulun.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä