sua ei varmaan ookkaan ennen porattu pienellä poralla siihen pieneen viiltoos?Sentin viilto ja pieni pora.
sua ei varmaan ookkaan ennen porattu pienellä poralla siihen pieneen viiltoos?Sentin viilto ja pieni pora.
*halaan varovasti*Töttöröö.
Venkula olo. Mua on porattu luuhun ja imetty luuydintä ja yngh. Ei varsinaisesti sattunut mutta ajatus on ihan kamalan inha.
Mä voisin lisätä ostoslistaan motivaation. Ihan sama mihin motivoi kunhan johonkinHei, jos joku tietää paikan mistä sais ostettua lisätunteja vuorokauteen tai lisäparin vaik käsiä niin vinkkaisitko miulle pliis..
Huoh. Ahistus iskee taas kun ei saa mitään järkevää aikaseks. Samalla kriiseilen iästä, painoasioista, siitä miten olla hyvä äiti/vaimo/kaveri jne.jne. Kun en vaan osaa.
Aamen. Tee tilaa, tuun viereenHyvää yötä. Herättäkää ku joulu on ohi ja lunta mielellään maassa. Kiitti.
Älä töni!!!Aamen. Tee tilaa, tuun viereen
Tuuksää meiän väliin?Älä töni!!!
Joo jos lopetat ton potkimisen.Tuuksää meiän väliin?
HerättyTaas nosto.
Koittakaahan ny herätä.
Mä en potki. Ihan varovasti saatan tuupata jos liikaa viet tilaa.Joo jos lopetat ton potkimisen.
NamunenHerätty
Mikä ja monesko päivä tänään on ja mikä kuukausi
*menee keittään kahvia*
Mä saatoin joskus vähän jalkaankin potkiaMä en potki. Ihan varovasti saatan tuupata jos liikaa viet tilaa.