Iltaa! Arvatkaas, muka lähtee kauppaan ostoksille ja jättää listan kotiin? Ostin sitten lapselle vaatteita, kun en muistanut oikeita ostoksia tehdä. Toisin sanoen, saan mennä uudestaan kauppaan
Näh, taktikoit vain eli pääset uudemman kerran shoppailemaan ja ihastelemaan ja hypistelemään ja kuuntelemaan joululauluja ...tai siis mä oletan että nyt kuuluu noissa ostoskeskuksissa nuita viisujakin, ite en oo vielä moista ehtinyt kokea...Iltaa! Arvatkaas, muka lähtee kauppaan ostoksille ja jättää listan kotiin? Ostin sitten lapselle vaatteita, kun en muistanut oikeita ostoksia tehdä. Toisin sanoen, saan mennä uudestaan kauppaan
Dinggeli tangeli vaan. Joudun siis kärsimään tätä uudestaan. Yhden hyvä ostoksen tein, sekin ekstemporee. Piipahdin apteekkiin ja ostin itselleni uuden naamarasvan, jota en ole kokeillut aiemmin. Näin varttuneen Toffeen pitää alkaa harjoitella pikkuhiljaa yövoiteen käyttöä ettei vallan nahistu ja rypisty kesken parhaimman käyttöiänNäh, taktikoit vain eli pääset uudemman kerran shoppailemaan ja ihastelemaan ja hypistelemään ja kuuntelemaan joululauluja ...tai siis mä oletan että nyt kuuluu noissa ostoskeskuksissa nuita viisujakin, ite en oo vielä moista ehtinyt kokea...
No katos vaan, ilmankos mulla hehkuikin tänään posket oikein extrapunaisina ja korvissa soi säkkijärvenpolkkaa stereona ....muahan on sitten tänä päivänä ajateltu vallan urakalla, tosin tässä kohtaa pukkaa nyt pientä kysymysmerkkisyyttä että mitäsmitäs kummaa....Ai nii. Tos taannoin kun kysyin Routamisulta osoitetta... niin ei mun mieleeni edes juolahtanut et se vois olla turhan intiimiä tai tungettelevaa. Anteeksi siitä.
Ihan vilpittömin mielin voin vakuuttaa, et ainoa motiivini oli kysyä, et mihin voin laittaa kirjan postiin.
Tapohini ei taatusti kuulu keräillä naisten osoitteita, puhelinnumeroita ja vielä vähemmän häiriköidä heitä. Jos näin olisi, niin Peppi tykkäisi siitä ihan perkeleen matalaa.
Mulla kait toi pyöriminen ja ihmettely ja hipistely vasta onkin edessä, ei lahjan lahjaa missään kenellekään...ja jotekin tuntuu siltä että aika on vastainen...mutta. On sitä ennenkin paniikissa jos toisessa saatu täystuhon lisäksi ihan asiaakin aikaiseksi, joten - toivossa on hyvä porskutella!Dinggeli tangeli vaan. Joudun siis kärsimään tätä uudestaan. Yhden hyvä ostoksen tein, sekin ekstemporee. Piipahdin apteekkiin ja ostin itselleni uuden naamarasvan, jota en ole kokeillut aiemmin. Näin varttuneen Toffeen pitää alkaa harjoitella pikkuhiljaa yövoiteen käyttöä ettei vallan nahistu ja rypisty kesken parhaimman käyttöiän
..mäkään en potki mutta en taija osata olla nukkuessanikaan hiljaa vaan saatan pöpistä yölläkin....eli annanpa teille nukkumisrauhan ettei tartte tulppien kanssa ährätä ...Mä en potki. Ihan varovasti saatan tuupata jos liikaa viet tilaa.
Mutta mä inhoon käydä kaupoissa ja yleensä en joulun alla sinne mene. Musiikkia pthyi. Ihmistungosta pthyi. Nyt vaan jäi muutamat hankinnat budjetillisista rajoituksista johtuen aika viime tippaan. Isälle täytyisi laittaa uudet Reinot, mutta joku saman koon omaava on hamstrannut kaupoista juuri sen koon.Mulla kait toi pyöriminen ja ihmettely ja hipistely vasta onkin edessä, ei lahjan lahjaa missään kenellekään...ja jotekin tuntuu siltä että aika on vastainen...mutta. On sitä ennenkin paniikissa jos toisessa saatu täystuhon lisäksi ihan asiaakin aikaiseksi, joten - toivossa on hyvä porskutella!
...ja pistä se Mister Toffonen töihin siellä eli kunnon pusutuksilla pysyy kaiken maailman purkkimaakarit loitolla ...tuon purkin nyt saat harjoitella, muutoin vain sitä pääkköses suukottelua ja runsaasti kehiin
*halaaruttaan*Mutta mä inhoon käydä kaupoissa ja yleensä en joulun alla sinne mene. Musiikkia pthyi. Ihmistungosta pthyi. Nyt vaan jäi muutamat hankinnat budjetillisista rajoituksista johtuen aika viime tippaan. Isälle täytyisi laittaa uudet Reinot, mutta joku saman koon omaava on hamstrannut kaupoista juuri sen koon.
Unikuvia toffolaan *pus*Väsyttää. Fiilistelen vielä hetken aikaa joulukoristeita, otimme ne jo esille. Öitä!
Joo no tämäkin vielä..Mä voisin lisätä ostoslistaan motivaation. Ihan sama mihin motivoi kunhan johonkin
Voi eikä....todella pikaista paranemista moisesta, toivottavasti kyseessä olis semmoinen äkäisen nopea versio...No voihan kele ja tana...tais nuoremmalle iskeä mahataudin.
Muutaman kerran ykännyt täs iltapäivän/illan aikana, ei ees vesi pysyny kovin pitkään.
Lauleskelkaa tätä kisun kanssaTiistaitissuttelut Fireball-viskillä! ^^) Huomenna on vapaa.
Ja kämppis lähti just joululomaksi perheensä luo Isossa kämpässä vain minä ja kissa.
Ala kuvitella kaikkia haamuja nurkkiin, niistä on seuraaTiistaitissuttelut Fireball-viskillä! ^^) Huomenna on vapaa.
Ja kämppis lähti just joululomaksi perheensä luo Isossa kämpässä vain minä ja kissa.
Mut sitte tulee taas univelkaa.Ala kuvitella kaikkia haamuja nurkkiin, niistä on seuraa
Joo tuo taitaa olla mun muuten hienon ja kehityskelpoisen idean kökkö kääntöpuoli.Mut sitte tulee taas univelkaa.
Eihän tästä oo apua yksinäisyyteen Kauhian ankeaa.Lauleskelkaa tätä kisun kanssa
Vaikka ette ookkaan taipaleella
Et puhunut siitä mitn. Lauleskelkaa sitten iloisia joululauluja!Eihän tästä oo apua yksinäisyyteen Kauhian ankeaa.
Lattialle tippuminenkaan ei niin koske ku pitsi vaan hellästi pukkaseeMä en potki. Ihan varovasti saatan tuupata jos liikaa viet tilaa.