Ei auta, on se mentävä turvalleen vaakatasoon. Muutoin huomisaamu taas saa nauraa räkättää meikäläiselle ja "sujuvalle" aamulle...
Hyyveli yytelit sulle sitten kun. *pus*
Hyyveli yytelit sulle sitten kun. *pus*
Tuntuu vaan että täälläpäin tuo sydäntalvi on ehkä kenties mahdollisesti tammi-helmikuussa.mun mielestä kaikissa vuodenajoissa on puolensa, en raskis nukkua talvisydämmen ohi
Vitsit, sinnekkö asti se kellui?Joku kyllästynyt vaimoonsa
Seksinukke aiheutti poliisioperaation - katso kuva
Mereen heitetty seksinukke aiheutti viranomaisoperaation Helsingissä maanantaiaamupäivällä.
Merivartioston vene, kaksi poliisipartiota sekä neljä pelastuslaitoksen yksikköä hälytettiin Lauttasaareen Veneentekijäntielle pelastamaan veden varaan joutunutta ihmistä.
I hear you sister.Mä aloin palella marraskuussa ja olen kananlihalla huhtikuuhun asti. Pimeää kuin mörön peräsuolessa ja kylmää kuin itänaapurin pahimmassa painajaisessa. Ei pysty ihminen suoriutumaan tästä.
Ei se kyllä valaise yhtäänei muutaku pässinpökkimää alle ja sarkapukua päälle
jo vain tarkenee
Siellä on kylmää sillon ku pitäs olla kesäI hear you sister.
Pitäsköhän muuttaa Australiaan
Äläpäs höpsöttele heti aamusta. Kyllä sä osaat.Huoh. Ahistus iskee taas kun ei saa mitään järkevää aikaseks. Samalla kriiseilen iästä, painoasioista, siitä miten olla hyvä äiti/vaimo/kaveri jne.jne. Kun en vaan osaa.
Mitä muuta hotellitreffeillä voi tehdä?mulla olis muuten tänäiltana rehvit hotellissa yhen itteeni nuoremman naisen kanssa
ties vaikka pukin kassit tyhjenis
ei hajuakaanMitä muuta hotellitreffeillä voi tehdä?
liekkö tehneet isonkin holetsekin?Töttöröö.
Venkula olo. Mua on porattu luuhun ja imetty luuydintä ja yngh. Ei varsinaisesti sattunut mutta ajatus on ihan kamalan inha.
Hui kamala! Tais olla tujua puudutusta. Haleja sinne!Töttöröö.
Venkula olo. Mua on porattu luuhun ja imetty luuydintä ja yngh. Ei varsinaisesti sattunut mutta ajatus on ihan kamalan inha.
Sentin viilto ja pieni pora.liekkö tehneet isonkin holetsekin?