The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Viikon päästä alkaa päivä taas piteneen, vähän mutta kuitenkin (y)

"Talvipäivänseisauksen jälkeen päivien valoisa aika alkaa pidentyä. Aluksi valo lisääntyy vain viisi minuuttia viikottain. Kevään edetessä päivän pidentyminen nopeutuu ja kevätpäiväntasauksen tienoilla 20.3. päivä pitenee Etelä-Suomessa jo 6 minuuttia vuorokaudessa."

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Millä muuten pursottelet pikeerin? Sama äkseeraus edessä täällä ensi viikolla pienen lapsilauman kanssa. Hullokomääoon? Sotkisivat omassa kodissa :D:eek:
Mie survosin sen sotkumönjän tommoseen minigrip- pussiin - olin sinne yhteen kulmaan ehtiny muistaa laittaa semmosen pyöreäreikäisen tyllan - ja sillä sitten töhötin menemään :). Ja kerran sulla on pieniä käsiäkin tiedossa, niin noi pikkuset minigrip- pussit on sellaseen touhuun ja kätöseen todella passelit.

Huh, täällä on yks hullu saanut ensimmäisen vaiheen tosta sotkemisesta päätökseen. Nyt vain yön yli kuivumista ja huomenna katellaan, että ei heviletti sentään - mitä sitä on taas tullu tehtyä ja ennen kaikkea luvattua:eek::D

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Mie survosin sen sotkumönjän tommoseen minigrip- pussiin - olin sinne yhteen kulmaan ehtiny muistaa laittaa semmosen pyöreäreikäisen tyllan - ja sillä sitten töhötin menemään :). Ja kerran sulla on pieniä käsiäkin tiedossa, niin noi pikkuset minigrip- pussit on sellaseen touhuun ja kätöseen todella passelit.

Huh, täällä on yks hullu saanut ensimmäisen vaiheen tosta sotkemisesta päätökseen. Nyt vain yön yli kuivumista ja huomenna katellaan, että ei heviletti sentään - mitä sitä on taas tullu tehtyä ja ennen kaikkea luvattua:eek::D
Juu, näitä löytyy. Kiitos vinkeistä (y)

Viikon päästä alkaa päivä taas piteneen, vähän mutta kuitenkin (y)

"Talvipäivänseisauksen jälkeen päivien valoisa aika alkaa pidentyä. Aluksi valo lisääntyy vain viisi minuuttia viikottain. Kevään edetessä päivän pidentyminen nopeutuu ja kevätpäiväntasauksen tienoilla 20.3. päivä pitenee Etelä-Suomessa jo 6 minuuttia vuorokaudessa."
Fucking hell yeah. 5 minuuttia viikossa pelastaa koko pimeyden.

Mä aloin palella marraskuussa ja olen kananlihalla huhtikuuhun asti. Pimeää kuin mörön peräsuolessa ja kylmää kuin itänaapurin pahimmassa painajaisessa. Ei pysty ihminen suoriutumaan tästä.
*halaaruttaa*

Sä oot kyllä niin kesäihminen kuin olla ja voi :)!

...mutta tiiätkö mitä, kyllä säkin pystyt ja kykenet selättämään tän talviajan ja näyttämään kumpi teistä olikaan se bitch(y), joka rouskuttaa menemään eteenpäin kelissä kuin kelissä!

• Tykkää
Reactions: ruuttis
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä