The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ne on noi joulumirrit kun saa mun pääni sekaisin.

Toivottavasti toi mun jouluEemeli ei sekoita kenenkään päätä.

Toi Astrid Lindgrenin maailma kun on se johon mä uppoan ja ihan täysillä.
No mutta sehän on sitä ihunaa olotilaa, kun pääkkönen menee kivasti sekaisin:rolleyes:..ja sitten sitä on huoletta ja huolella ihan hattaralla ja höpisee hassuja ja jonninjoutavuuksia jajajajaja....

Että anna mennä vaan(y) - tekee hyvää itekullennii :)

Ja sun avatarkin on ihan...mitä hiisiä:confused:, just meinasin ylistämään lutuisen näköistä joulukuvaasi, niin johan meni vaihtumaan tuohon vallattomaan kesäkoikkaloikkalehtimiseen....:D

Mie halluun muuten toisenkin kirjan joululahjaksi...tosin en mä niin kilttinä kyllä oo ollu mutta saahan sitä toivoa..nimittäin ton Mio, poikani Mio- kirjan <3...

Mutta - mullapa on sotkulähmätahmamönjä valmiina :)! Jeiii...ja nyt mä voin olla paikoillani jopa vähän aikaa ennen kuin valloitan keittiön...

...veikkaan kyllä että mulla menee tänäänkin tonne kurpitsavaunuajankohtaan asti eli huomenna oon jälleen Hakkaraisena liikenteessä :D

Muutes- mä jopa ehdin kuin ehdinkin tähän joulukorttien lähetyshässäkkään mukaan! Viime tipallehan se tietysti meni, kun tänään oli se viimonen hetki sillä halvemmalla hinnalla - mutta ehdinpäs ennen Kustia laatikolle(y). Päivän hyvä työ siis tehty :)!

• Tykkää
Reactions: famipala ja Kais
Yhtään joulukorttia en lähettänyt.
No mä kuules paskartelin sunkin puolesta*rinta rottingilla ylpeilee*...oli kyllä hinkkaaminen sen liimasotkun tiimoilta minkä sain pöydän pinnalle aikaiseksi, vaikka kuin yritin varoa...ja muuten, ne hilepurkit on sitten ihan suoraan syvältä Jonkun pjärziistä - kun ne ei ensinnäkään aukee sillai kunnolla tai ainakaan noi purkit mitkä mulla oli käytössä..ja sitten - yritäpä sirotella ihan pikkiriikkisesti....

...kattoa tillität sitä purkin reunaa, että joo - kohtakohta hileet on reunalla ja ihan pikkasesti sitten, varovasti hyvin varovasti, etusormella vaan töppäset...OHO!!!!No kato kun tuli kunnon keko:eek::confused:!!(y)

Että kyllä - sitä hilettä on sitten aimoläjät sekä niissä korteissa että varmasti myös kirjekuorien pohjilla :D

Jos hyvä kirja saa loppusijoituspaikan hyvästä kodista missä sitä luetaan niin postimaksu siitä ei merkkaa hittojakaan.
Mun jouluihin on vissiin aina kuulunut tavalla tai toisella kirja :). Mä opin lukemaan neljävuotiaana ja siitä lähtien....no, on tullu luettua :)! Ja ihan tohkeissani oon siitä asiasta, että nää ipanatkin on koukuttuneet kirjojen maailmaan - meillä on aina luettu paljon ja vaikka nää kaikki osaakin jo itekin lukea ja lukevat vapaaehtoisesti itekin, niin yhä mä tykkään lukea heille ja he tykkäävät kuunnella mun lukemista :)

Hiukan oon kyllä yrittäny hillitä noita mun kirjaostoksiani, nehän on niitä mitä ei oikeesti lue listoissa mutta melko useasti mä aina osaan kaupasta tulla ulos kirjan tai kahden kanssa:barefoot:...

Eikä muuten tartte mikään joulukaan olla! Aina on hyvä aika kirjalle ja sen suomassa maailmassa viihtymiselle :love:

Mun jouluihin on vissiin aina kuulunut tavalla tai toisella kirja :). Mä opin lukemaan neljävuotiaana ja siitä lähtien....no, on tullu luettua :)! Ja ihan tohkeissani oon siitä asiasta, että nää ipanatkin on koukuttuneet kirjojen maailmaan - meillä on aina luettu paljon ja vaikka nää kaikki osaakin jo itekin lukea ja lukevat vapaaehtoisesti itekin, niin yhä mä tykkään lukea heille ja he tykkäävät kuunnella mun lukemista :)

Hiukan oon kyllä yrittäny hillitä noita mun kirjaostoksiani, nehän on niitä mitä ei oikeesti lue listoissa mutta melko useasti mä aina osaan kaupasta tulla ulos kirjan tai kahden kanssa:barefoot:...

Eikä muuten tartte mikään joulukaan olla! Aina on hyvä aika kirjalle ja sen suomassa maailmassa viihtymiselle :love:
Osoite puuttuu. Vaik kuinka olis hyvä tahto ja joulumieli niin hukkaan menee osoitteella routamisu ät kaksplus ät theketju.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä