onks kepardi juurikaan kovin rasvasta?Päiväkaffet! Rikoin juuri mun kolmen kuukauden putken, kun en ostanut lihaa. Söin vain, jos joku tarjosi. Teki niin mieli jotain oikein rasvaista mättöruokaa, niin kävin ostamassa kebua. Nyt on masu täys ^^
onks kepardi juurikaan kovin rasvasta?Päiväkaffet! Rikoin juuri mun kolmen kuukauden putken, kun en ostanut lihaa. Söin vain, jos joku tarjosi. Teki niin mieli jotain oikein rasvaista mättöruokaa, niin kävin ostamassa kebua. Nyt on masu täys ^^
Tosta se tervehtyminen toivottavasti lähtee. Hirveesti voimia ja jaksamista.Hiiiik! Nyt jo vähän jännittää.
Lounaan jälkeen lääkkeet tiputukseen. Sit huomenna, ylihuomenna, voinnista riippuen kotin. Ja mukaan jotain mitä pitää itse piikittää!
Mulla on piikkikammo mut opinpahan taas jotain uutta... ...ylitän itseni suorastaan! (tai sit pyörtyä pöksähdän)
Mie syön,samoin isäntäni. Ne reunat on hyviäEi kai kukaan niitä reunoja yleensäkään syö.
Tai no minä syön, mutta ainakin ravinteleissa näkee, että muut jättää ne lautasen reunalle.
Gepardista en tiiä, mutta kepappi ainakin ononks kepardi juurikaan kovin rasvasta?
Putsaus ja tiivisteiden vaihto. Ei kuulu lorista.Hitsi tuota veskipönttöä, jää joskus lorisemaan vetämisen jälkeen. Ärsyttävä ääni, varsinkin jos aamulla aikaisin kuuluu.
En rupee tuohon hommaan ite,saa huoltomies tulla tekemään,kuuluu tietääkseni vuokranantajalle. Ilmotus tehty.Putsaus ja tiivisteiden vaihto. Ei kuulu lorista.
En sanonut, että sinun pitäis tehdä. Kunhan joku tekee. Ja jos sinulla on huoneistokohtainen vesimittari, niin kannaltasi parempi mitä pikemmin.En rupee tuohon hommaan ite,saa huoltomies tulla tekemään,kuuluu tietääkseni vuokranantajalle. Ilmotus tehty.
Ei ole huoneistokohtaista mittaria,vesilaskua ei ole. Joo huoltomies hoitaa,toivotaan kyllä ettei montaa päivää tarvii ootella.En sanonut, että sinun pitäis tehdä. Kunhan joku tekee. Ja jos sinulla on huoneistokohtainen vesimittari, niin kannaltasi parempi mitä pikemmin.
Toivotaan et hoituu. Tommoinen loristava pönttö on paitti ääneltään ärsyttävä, mut myös kuluttaa vettä tusinan teinin tahtiin. Onneksi ei sentään lämmitettyä.Ei ole huoneistokohtaista mittaria,vesilaskua ei ole. Joo huoltomies hoitaa,toivotaan kyllä ettei montaa päivää tarvii ootella.
Joo taloyhtiölle huono juttu ja vuokrat saattaa nousta kun kuluttaa turhaan vettä. Eiköhän hoidu.Toivotaan et hoituu. Tommoinen loristava pönttö on paitti ääneltään ärsyttävä, mut myös kuluttaa vettä tusinan teinin tahtiin. Onneksi ei sentään lämmitettyä.
Mulla kans vaihtunut yön aikana ak vanha avatarMulle näkyy edelleen aakoolla vanha avatar.