The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hiiiik! Nyt jo vähän jännittää.

Lounaan jälkeen lääkkeet tiputukseen. Sit huomenna, ylihuomenna, voinnista riippuen kotin. Ja mukaan jotain mitä pitää itse piikittää!

Mulla on piikkikammo mut opinpahan taas jotain uutta... :ninja: ...ylitän itseni suorastaan! (tai sit pyörtyä pöksähdän)
Tosta se tervehtyminen toivottavasti lähtee. Hirveesti voimia ja jaksamista.

• Tykkää
Reactions: Kais
Päivää muruset :love:
Famipalalle halaus :(

Majurista on miekin huolissani :(toivottavasti olis hengissä viellä. Jospa olis päässy sinne keuhkoleikkaukseen ja liian väsyny palstailemaan,toivottavasti pian kuullaan majurista.

Tibii tsemppiä ja halaukset sinne. (y)

Oli kiva kävellä pikkupakkasessa kirjastoon sekä mustiin ja mirriin. :love:

Hitsi tuota veskipönttöä, jää joskus lorisemaan vetämisen jälkeen. Ärsyttävä ääni, varsinkin jos aamulla aikaisin kuuluu. :mad::devil::poop::cautious:

No nii. Ton yhden ketjun palstafaktan mukaan miehet ei muuta tee kuin piereskelee ja haisee pahalle.
Tulipahan todistettua, et näin se taitaa olla. Hetki sitten pieraisin ja jouduin lähtemään parvekkeelle röökille karkuun sitä löyhkää. Nyt on tuuletus päällä ja toive siitä, et kait toi haju joskus lähtee sohvasta?

...mun nassutaulun keskiössä kököttävään nessuuni, tuoksui muuten tänään ihan selkeesti lumi :) <3!

Ei sitä kyllä tänään näkynyt kuin nimeksi, just sen verran hipsitteli toooosiiii hiiitaaaasttiiiii parit hassut hiutaleet alas, että pääsin kuin pääsinkin hoilaamaan .."...hiljaa leijuu maahan hiutaleet, kimmeltäen matkallaan.."...ja eikö heti sitten mua huudettu jouluhörhöksi:confused::D

Mutta - pikkiriikkisesti ollaan pakkasen puolella, jee - se jo lupailee hyvää. Ja kyllä mä vaan edelleenkin liputan sen valkean joulun puolesta, lunta saadaan tännekin :)

Mie oon kyllä ihan törkeen väsykin. Taas:barefoot:. Ja tässä vaiheessa päivää:notworthy:...yöunet meni ihan harakoille sujuvasti, ja sitten kun erehdyin nukahtamaan, niin mulle oli näemmä tilattu joku horrorfilkka(n)...missä luuraa se mun mörönkarkotin silloin kun mä sitä tarviin?!

Muikeeta maanantain jatkoa vaan jokaiselle :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä