The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No, tietty ketjulaiset - kaikki te ihanat ja heii, oikeesti tärkeiksi tulleet ihmiset :)

...ja onhan nuita mielenkiintoisia ihmisiä :)...Echo, Miuski, Mörköäiti, Minni:)...ja tässä tullaankin sujuvasti siihen kuinka hiien huono nikkimuisti mulla onkaan:notworthy:...

Mutta aina, aina on kyllä ihana saada eloonsa uusia tuttavuuksia :)

Keitä ois muuten ketä haluaisitte tavata irl noista (meistä) palstaihmisistä? Siis sellaisista joita ette ole tavanneet ennen?
Mie haluaisin tavata lisputin, routamisun kun kumpikin on niin ihania ja kivoja, sit ruutiksen koska luulen palstariidoista huolimatta että tullaan hyvin toimeen sekä kolmen tähden jallun eli aakoon. Sitten tibiksen että voisin antaa halin, sit echon koska en voi uskoa että kukaan voi olla oikeasti noin idi****, niin luulen että hieno ihminen hänkin on oikeasti.
Oikeestaan kaikki. Ihan vaan että näkis, millaisia ovat.

Tytöllä onkin huomenna iso esitys. On se jännä miten häntä ei yhtään jännitä. Ihan tohkeissaan on menossa satojen ihmisten eteen.:)
Mamin pikku diiva.:love:

Sit tytön signature on sellainen kunikaalinen tervehdys loppuun, kun mennään kiitoksille. Se yleensä jatkuu ja jatkuu, jopa verholle mennessä. Sitten sieltä vielä kurkataan katsomoon ja vilkutetaan.:D
Enno viitsinyt puuttua kun ei se opettajaakaan häiritse.:D
Tyttö tekee sen joka kerta.:D:love:

No eipä siinä, ittekkään haluais tavata ittiäni. Vituttaa aamulla partaa ajaessa jo katella peiliin niin mites muilla sitten. Meleko kusipää olen sillepäälle satuttuani ja vittuilen kyllä kaikille tasapuolisesti.
Paitsi en lapsilleni, vieläkin peittelen heidät iltaisin hyvää yötä jne enkä tolle tulevalle koiralle, onpahan sit ees yksi joka on oikeasti iloinen kun tulen kotiin. Tosin ei pidä paikkaansa, lapsetkin on iloisia kun tulen kotiin.
En tiijä mulla taitaa olla vain paska peili

No eipä siinä, ittekkään haluais tavata ittiäni. Vituttaa aamulla partaa ajaessa jo katella peiliin niin mites muilla sitten. Meleko kusipää olen sillepäälle satuttuani ja vittuilen kyllä kaikille tasapuolisesti.
Paitsi en lapsilleni, vieläkin peittelen heidät iltaisin hyvää yötä jne enkä tolle tulevalle koiralle, onpahan sit ees yksi joka on oikeasti iloinen kun tulen kotiin. Tosin ei pidä paikkaansa, lapsetkin on iloisia kun tulen kotiin.
En tiijä mulla taitaa olla vain paska peili
..just meinasin tulla sanomaan, että sulla on poishuono peili siellä, ei muuta kuin mattamustaksi koko hökötys vaan :D

Tää ketju on siitä kiva, että itelleen tuntemattomat ihmiset voi oikeasti piristää päivää ja tuottaa iloa, vaikkei koskaan niitä ole nähnytkään eikä edes tiedä niiden nimeä tai ikää. Yleensä netissä puretaan raivoa toisiin. Ketju on kuin temppeli sotatantereen keskellä.

• Tykkää
Reactions: Lunatic ja Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä