The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:barefoot:...kiitos :), mie nyt oon tämmönen *heiluttelee sohvan reunalla jalkojaan sukat mutturalla ja jauhot suussa*....haravat pöwwössä menijä:D...saapi muuten Joulupukki tuoda meille molemmille - tirpanalle ja mulle - mooonta monituista pulloa tommosta selvityssuihketta, mä oon meinaa tyhjentänyt tirpanan pulloa tässä aika huolella:notworthy:...ärsyttävän itepäiset kikkurasotkut:mad:
Tuttu tunne. Aamuisin kun yrittää suoristaa, ei tarvita kuin säätiedotuksessa lupaus sadekuuroista ja suortuvat napsahtaa pöwwöksi ihan saman tien :mad:
 
Tuttu tunne. Aamuisin kun yrittää suoristaa, ei tarvita kuin säätiedotuksessa lupaus sadekuuroista ja suortuvat napsahtaa pöwwöksi ihan saman tien :mad:
:D - totta!

Meikäläisen kikkurat on kyllä niin savolaiset ettei tosikaan, ikinä ei kyllä tiiä että mitenkä asettuvat olemaan :D...jotenkuten nyt selvitettynä mutta sen tiiän jo valmiiksi, että aamusella kun herään niin saatanpa toivoa että olis toi peili mattamustana :D...
 
No uppsiedaisies vaan, tässähän ois pitäny olla jo aikapäivää sitten pehkuissa...ennustan hyvin mielenkiintoista uuden aamun vastaanottamista :D

Mie lähden sihkuttelemaan peiton alle, josko se kalutus vaikka tulisi ja lennättäis mut unilaivaani :)

Vaan sitten kun on sun aika mennä tuutilullaileen, niin - hyyveli yyteleitä, nuku rauhassa :)*pus*
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä