The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Suomennos:oops:
Rakas Joulupukkimme, joka syntyi 12. joulukuuta 1788 kuoli tänään Nordkappissa 3 joulukuuta 2015. Siunaustilaisuus pidetään Pohjoisnavan kappelissa maanantaina 28 joulukuutta klo 13.”

• Tykkää
Reactions: papumössö
IhQ
Huoh, ny on keittiöö ja vessaa siivottu.
Mies nukkuu vieläkin ja lapset leikkii huoneessaan. Tuntuu hippasen turhalta ees yrittää siivota kun tietää että kohta on taas kuin räjähdyksen jäljiltä kämppä. Sen lisäks, näiden näkyvien sotkujen, olis kaapin jos toisen tyhjennys/inventaario/siivous tms. pakko tehdä tässä jossain vaiheessa..

• Tykkää
Reactions: Kais
Mies nukkuu vieläkin ja lapset leikkii huoneessaan. Tuntuu hippasen turhalta ees yrittää siivota kun tietää että kohta on taas kuin räjähdyksen jäljiltä kämppä. Sen lisäks, näiden näkyvien sotkujen, olis kaapin jos toisen tyhjennys/inventaario/siivous tms. pakko tehdä tässä jossain vaiheessa..
Onneksi mä en jaksa siivota kun tulos ois kuitenkin, juuri niin, sekasotku parissa päivässä.

Tekee mieli taatelikakkua!

Olen ihan varma, että muinoin mulla oli ohje mihin tuli taatelipaketin lisäksi purkillinen kermaviiliä. Nyt löytän vain sellaisia mihin tulee korkeintaan desi kermaviiliä.

Ehkäpä hieman sovellan.

• Tykkää
Päivää :)
Mitäs täällä ?

Näköjään on edelleen eräälle vierailijalle kova pala pikku taivutusvirhe :D:LOL:

Pitäis mun / miehen vissiin tänään imuroija
Tekee mieli taatelikakkua!

Olen ihan varma, että muinoin mulla oli ohje mihin tuli taatelipaketin lisäksi purkillinen kermaviiliä. Nyt löytän vain sellaisia mihin tulee korkeintaan desi kermaviiliä.

Ehkäpä hieman sovellan.
Kuulostaa hyvältä :p

Hyi kun on kylmä. Paleltaa ja sornet ihan kylmät. :confused:
Kävin aamulla jo ennen kymmentä lidlistä ostamassa 2 konvehtirasiaa ja suklaatikkareita. :p

Halkopino pelastettu takaisin pressun alle ja raahattu sisään hiukkaverta märkiä puita. (n) No, onneksi vain päälimmät saivat myrskyn sateesta osansa... Ja kuivuvat ne käyttökelpoisiksi yön aikana takan päällä.

Pian ritisee ja paukkuu! Ja lämmittää. :love:

• Tykkää
Onneks oon lapseton, niin siivoaminen on helppoa. Tarvii vain päivittäin kerätä vaatteet, siivota kissanvessa ja tiskata. Kerran viikossa pesen pyykkiä, vessan, imuroin ja moppaan lattian :) Ja siistinä pysyy.
Mä taas olen huomannut, että sotkua kertyy enemmän ja nopeammin kun lapset eivät ole täällä. Me kun syödään töllön ääressä ja kaikki kipot sit jäävät sinne ja muutenkin... Kun koko pöytää ei tarvita ruokailuun, tulee siitä "laskupaikka".

Tietty hiekkaa sun muuta tulee vähemmän sisälle. Mutta se on vain eteinen...

Mä taas olen huomannut, että sotkua kertyy enemmän ja nopeammin kun lapset eivät ole täällä. Me kun syödään töllön ääressä ja kaikki kipot sit jäävät sinne ja muutenkin... Kun koko pöytää ei tarvita ruokailuun, tulee siitä "laskupaikka".

Tietty hiekkaa sun muuta tulee vähemmän sisälle. Mutta se on vain eteinen...
Täytyy opetella uus elämäntapa, että laittaa tavarat aina paikalleen heti käytön jälkeen. Elämästä tulee paljon siedettävämpää (y)

• Tykkää
Päivää :)*villasukkafiilistelee ja ryystää teetä kynttilänvalossa*

Tiiättekö, se on kuulkaas ihan kohta ulkosalla käsillä se ihana kaunis ja niin nopeasti ohikiitävä Sininen Hetki <3...kun semmonen salaperäinen sinisyyden huntu laskeutuu toviksi ennen kuin maisema muuttuu tummemmaksi pimeyden vallatessa alaa...mie niin tykkään siitä hetkestä, silloin tuntuu kuin kaikki pysähtyisi pieneksi ajaksi siihen kauneuteen ja sinisyyden toiveeseen...

Joo, menen hitaalla ja hattaralla ja pöwwöisyydellä huolella:notworthy:, on taas ollut sellainen päivä takana...oikeestaan koko viikko, että...no joo, antaapahan olla.

Mutta ettepä tiiä mitä??!! Nyt NE on täällä!! Ihan oikeina ja livenä eivätkä minään sekundoina!! Ja mie ihan hassuna hamstrasin:barefoot: mutta kyllä Majuri ois ollu niin ylpee jos ois nähny!!

Meillä on nyt isolla läjällä aitoja ja oikeita ja niin makeita klementiinejä :p!

Hassuja nuo harmaat vierailijat :LOL::LOL:Nyt siellä on toinenkin tai sillä ekalla on toinen persoona joka myös ahdistuu kirjoitusvirheistä :D
Eihän noille enää jaksa ku nauraa :ROFLMAO:
Varmaan sama joka kävi jouluruokaketjussa moittamassa mun jouluruokia. :p

Päivää :)*villasukkafiilistelee ja ryystää teetä kynttilänvalossa*

Tiiättekö, se on kuulkaas ihan kohta ulkosalla käsillä se ihana kaunis ja niin nopeasti ohikiitävä Sininen Hetki <3...kun semmonen salaperäinen sinisyyden huntu laskeutuu toviksi ennen kuin maisema muuttuu tummemmaksi pimeyden vallatessa alaa...mie niin tykkään siitä hetkestä, silloin tuntuu kuin kaikki pysähtyisi pieneksi ajaksi siihen kauneuteen ja sinisyyden toiveeseen...

Joo, menen hitaalla ja hattaralla ja pöwwöisyydellä huolella:notworthy:, on taas ollut sellainen päivä takana...oikeestaan koko viikko, että...no joo, antaapahan olla.

Mutta ettepä tiiä mitä??!! Nyt NE on täällä!! Ihan oikeina ja livenä eivätkä minään sekundoina!! Ja mie ihan hassuna hamstrasin:barefoot: mutta kyllä Majuri ois ollu niin ylpee jos ois nähny!!

Meillä on nyt isolla läjällä aitoja ja oikeita ja niin makeita klementiinejä :p!
Ai ja oi kun kuulostaa niin ihanalta ja rattoisalta :love::)

Ai ja oi kun kuulostaa niin ihanalta ja rattoisalta :love::)
No juu, ehken nyt on oikeesti rauhallista...liiankin:unsure::barefoot:..tässä osaa taas ollakaan kun multa lähti koko kolmikko toisaalle yökyläilemään ja veivät mokomat mennessään sen häsläys- ja kälkätyssettinsä, niin nythän tää hiljaisuus on jo aivan korville käyvää...sillä huonolla tavalla. Pitänee ruvetä itekseni tässä kiekumaan ja pölisemään että tulis tasapainoisuutta ja jonkinlaista tuttuutta kehiin:D

...ja heiiii, ihan kohta, näillä näppäimillä on Se Hetki....iiiiihhh...:love:

Mutta ei tässä, häröilen ja paikkailen nuita tekemättömiä hommia edelleen kasaan viikolta, huudatan musaa ja hoilaan mukana kovaa ja korkeelta :D

Muuten - tänään kävi semmonenkin outo ilmiö, että pikkasesti näkyi aurinkoa ja sinistä taivasta - voi kiesus, että sekin sai aikaiseksi mielettömät sävärit ja läikähdykset (juu-u, hörhöfiilistä pukkaa isosti, pahoittelut siitä jo etukäteen...tässä on suuresti riskinä se, että meikäläisen pulinat menee ihan pumpulihöttöosastolle enitisestään mutta - sielläpä on se magic näppäin jolla voi vaikka surutta estää, niin ei tartte niin kovin kärvistellä(y)) :)...

Nautitaan lauantaista :)!

• Tykkää
NYT:love:!!

...voi, ollapa sitä lunta maassa, se ois just nyt semmosta sinistä....ja mä niin helposti voin nähdä ja tuntea ne siniset taikahippuset mitä tuolla ulkona nyt satelee joka paikkaan....<3

Mun on kuulkaas niin pakonpakko vielä joskus jossain vaiheessa tavalla jos toisella päästävä Lappiin....mistä hiiestä tuokin nyt tähän samaan settiin tuli mutta tuli nyt kuitenkin...tuntuu vaan siltä, että siellä on mulle joku palanen....<3

Otetaanpas vielä vähän lisää teetä :)

• Tykkää
Reactions: epek ja Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä