Onneksi mä en jaksa siivota kun tulos ois kuitenkin, juuri niin, sekasotku parissa päivässä.Huoh, ny on keittiöö ja vessaa siivottu.
Mies nukkuu vieläkin ja lapset leikkii huoneessaan. Tuntuu hippasen turhalta ees yrittää siivota kun tietää että kohta on taas kuin räjähdyksen jäljiltä kämppä. Sen lisäks, näiden näkyvien sotkujen, olis kaapin jos toisen tyhjennys/inventaario/siivous tms. pakko tehdä tässä jossain vaiheessa..
Tekee mieli taatelikakkua!
Pitäis mun / miehen vissiin tänään imuroijaHuoh, ny on keittiöö ja vessaa siivottu.
Mies nukkuu vieläkin ja lapset leikkii huoneessaan. Tuntuu hippasen turhalta ees yrittää siivota kun tietää että kohta on taas kuin räjähdyksen jäljiltä kämppä. Sen lisäks, näiden näkyvien sotkujen, olis kaapin jos toisen tyhjennys/inventaario/siivous tms. pakko tehdä tässä jossain vaiheessa..
Kuulostaa hyvältäTekee mieli taatelikakkua!
Olen ihan varma, että muinoin mulla oli ohje mihin tuli taatelipaketin lisäksi purkillinen kermaviiliä. Nyt löytän vain sellaisia mihin tulee korkeintaan desi kermaviiliä.
Ehkäpä hieman sovellan.
No minuu alkaa niin paljon ahistaa jossain vaiheessa (henkisesti enemmän ku fyysisesti) että on pakko. V*tuttaa vaan niin paljon kun kukaan muu ei tee mitään, tai no, sotkevat kyllä.Onneksi mä en jaksa siivota kun tulos ois kuitenkin, juuri niin, sekasotku parissa päivässä.
Mä taas olen huomannut, että sotkua kertyy enemmän ja nopeammin kun lapset eivät ole täällä. Me kun syödään töllön ääressä ja kaikki kipot sit jäävät sinne ja muutenkin... Kun koko pöytää ei tarvita ruokailuun, tulee siitä "laskupaikka".Onneks oon lapseton, niin siivoaminen on helppoa. Tarvii vain päivittäin kerätä vaatteet, siivota kissanvessa ja tiskata. Kerran viikossa pesen pyykkiä, vessan, imuroin ja moppaan lattian Ja siistinä pysyy.
Täytyy opetella uus elämäntapa, että laittaa tavarat aina paikalleen heti käytön jälkeen. Elämästä tulee paljon siedettävämpääMä taas olen huomannut, että sotkua kertyy enemmän ja nopeammin kun lapset eivät ole täällä. Me kun syödään töllön ääressä ja kaikki kipot sit jäävät sinne ja muutenkin... Kun koko pöytää ei tarvita ruokailuun, tulee siitä "laskupaikka".
Tietty hiekkaa sun muuta tulee vähemmän sisälle. Mutta se on vain eteinen...
kaikki mukaan siivoukseen,ni ei tarvii yksin touhuta.No minuu alkaa niin paljon ahistaa jossain vaiheessa (henkisesti enemmän ku fyysisesti) että on pakko. V*tuttaa vaan niin paljon kun kukaan muu ei tee mitään, tai no, sotkevat kyllä.
Ai ja oi kun kuulostaa niin ihanalta ja rattoisaltaPäivää *villasukkafiilistelee ja ryystää teetä kynttilänvalossa*
Tiiättekö, se on kuulkaas ihan kohta ulkosalla käsillä se ihana kaunis ja niin nopeasti ohikiitävä Sininen Hetki <3...kun semmonen salaperäinen sinisyyden huntu laskeutuu toviksi ennen kuin maisema muuttuu tummemmaksi pimeyden vallatessa alaa...mie niin tykkään siitä hetkestä, silloin tuntuu kuin kaikki pysähtyisi pieneksi ajaksi siihen kauneuteen ja sinisyyden toiveeseen...
Joo, menen hitaalla ja hattaralla ja pöwwöisyydellä huolella, on taas ollut sellainen päivä takana...oikeestaan koko viikko, että...no joo, antaapahan olla.
Mutta ettepä tiiä mitä??!! Nyt NE on täällä!! Ihan oikeina ja livenä eivätkä minään sekundoina!! Ja mie ihan hassuna hamstrasin mutta kyllä Majuri ois ollu niin ylpee jos ois nähny!!
Meillä on nyt isolla läjällä aitoja ja oikeita ja niin makeita klementiinejä !
No juu, ehken nyt on oikeesti rauhallista...liiankin..tässä osaa taas ollakaan kun multa lähti koko kolmikko toisaalle yökyläilemään ja veivät mokomat mennessään sen häsläys- ja kälkätyssettinsä, niin nythän tää hiljaisuus on jo aivan korville käyvää...sillä huonolla tavalla. Pitänee ruvetä itekseni tässä kiekumaan ja pölisemään että tulis tasapainoisuutta ja jonkinlaista tuttuutta kehiinAi ja oi kun kuulostaa niin ihanalta ja rattoisalta
Voi, mitä herkkuja !Päiväkahvi & raparperi-toscakakku ja vaniljakastike
Palsta tökkii ja jumii,ainakin mulla.
Joo,eilen piti leipoo tollanen herkku ja ai vitalis ku oli hyvääVoi, mitä herkkuja !
Sullakin tökkii, kun mä tässä jo aattelin että vaan meikäläisellä, kun meinaa heittää ulos ja viskoo vaikka ja minne...no, maltilla, maltilla mennään