The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Äyyyyhhhh.....mä jäin tässä suustani kiinni puhelimen kanssa kun se herkes tässä pitämään yhtäkkiä meteliä...kun yhdestä pääsin eroon, niin eikun toinen kaveri soittaa perään...jajajajaja....:barefoot::oops:

Meni sitten tämänkin pieruverkkari- öllötysmöllötys- lauantain suunnitelmat semmoselle syherölle että mä oon pienessä hepulissä säntäillyt torpassa suihkussalotraamisen tiimoilta:notworthy:...ja mua tullaan ihan kohta kuulema kurpitsavaunuilla hakemaan pikkujoujoujoulutuksiin:eek::confused::barefoot::D!!!

Hiukan ois tässä tarvista sille toisellekin käsiparille, jo ihan tän pöwwön kuivaksi saamisen kanssa:barefoot:....mutta käääk, tää menninkäinen lähtee kohta kylille vähemmän valmistautuneena - potkikoon mut pellolle jos en näineen kelpaa! - melkein yhtä hyvään seuraan kuin mitä täällä on :)...sanomista tästä tulee ja runsaasti :D

*ihan tärinöissään ja villasukissaan.....villasukissaan!!! öööyyyy nöyyyy...*

• Tykkää
Reactions: IhQ
Äyyyyhhhh.....mä jäin tässä suustani kiinni puhelimen kanssa kun se herkes tässä pitämään yhtäkkiä meteliä...kun yhdestä pääsin eroon, niin eikun toinen kaveri soittaa perään...jajajajaja....:barefoot::oops:

Meni sitten tämänkin pieruverkkari- öllötysmöllötys- lauantain suunnitelmat semmoselle syherölle että mä oon pienessä hepulissä säntäillyt torpassa suihkussalotraamisen tiimoilta:notworthy:...ja mua tullaan ihan kohta kuulema kurpitsavaunuilla hakemaan pikkujoujoujoulutuksiin:eek::confused::barefoot::D!!!

Hiukan ois tässä tarvista sille toisellekin käsiparille, jo ihan tän pöwwön kuivaksi saamisen kanssa:barefoot:....mutta käääk, tää menninkäinen lähtee kohta kylille vähemmän valmistautuneena - potkikoon mut pellolle jos en näineen kelpaa! - melkein yhtä hyvään seuraan kuin mitä täällä on :)...sanomista tästä tulee ja runsaasti :D

*ihan tärinöissään ja villasukissaan.....villasukissaan!!! öööyyyy nöyyyy...*
Nyt vähän rotia tohon hommaan!:D
Eikö niitä vaatteita olis voinu kattoa aiemmin(n):sneaky::ROFLMAO: ja tukkakin pitäis olla ihan priimaa.:coffee::D Mitä ne muutkin muuten ajattelee.:coffee::D:ROFLMAO:

No hehhe, kattinen on paras just sellasena ku on.:love:

Nyt vähän rotia tohon hommaan!:D
Eikö niitä vaatteita olis voinu kattoa aiemmin(n):sneaky::ROFLMAO: ja tukkakin pitäis olla ihan priimaa.:coffee::D Mitä ne muutkin muuten ajattelee.:coffee::D:ROFLMAO:

No hehhe, kattinen on paras just sellasena ku on.:love:
:notworthy::barefoot:...no kun mut ihan justäskön vasta kutsuttiinpyydettiin mukaan jouluttelemaan!!...mitenkään voinu kuvitellakaan että noin napakkaa käskyä käy, vaikka kyllä mä jo yhdelle ehdin vastaannikotella liian hätäpäistä ilmotusta mutta sitten mun korviin jo joikattiin ja möristiin niin murealla äänellä, että siihen ei oo muuten mitään sanan puolikastakaan laittaa väliin....ja tuo kööri tulee väkisin vaikka hakemaan, sitä kait ne oottikin :D...

Joo, priimaa musta ei saa tekemälläkään eikä hyvällä mielikuvituksellakaan ja tää pöwwökin on nyt miten on, ihan karmeessa kikkurasotkussa - mitäs menin ja kuivatin hätäpäissäni tirpanan HelloKitty- kuivaajalla kun mä mitään semmosta edes ite omista:oops::barefoot::notworthy:....mutta nyt saa luvan kelvata tällein :)

Eikä tartte mitään poskipuniakaan, kun näemmä ovat hyvinkin jo kohdallaan tässä kouhottaessa - mulla on muuten pikkulaukkukin vielä Jossain:eek::confused:!!! - enkä mä sitä varmaan osais etes oikeeseen kohtaan laittaakaan :D:barefoot:...ja on se muuten hyvä, että toi DiiDiikin on kameroittensa kanssa muualla zoomailemassa, muuten ois tullu vallan kaoottista kuvausmateriaalia :ROFLMAO:

Voi morjens sentään.....mä oon ihan vaiheessa ja hukassa mutta kohta hilpeessä seurassa :)!

..heiii, nyt tuli hälärisoittoa, että kenkulit jalkaan ja let's party!!

Eli - tuituisäisäit teille kukkutimurusille, pitäkää ihunaa lauantai- iltaa :)*vilkuttaa*......

Avaimet muuten!!! Mitähän muuta mä oon unohtanu......mutta nyt meen :) - muimuit!!!

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä