Outoa porukkaa.mä puhun kanttikivistä ja kukaan ei täälläpäin tajua selittämättä mitä tarkotan.
Outoa porukkaa.mä puhun kanttikivistä ja kukaan ei täälläpäin tajua selittämättä mitä tarkotan.
se muuntajalle virrat toimittava linja voi mennä osittain poikki jollon muuntajan kaikki sydänpylväät ei magnetoidu oikein ja asiakkaiden jännitteet on mitä sattuuJoku oli ihan taatusti poikki ja saatiin vain osa sähköstä perille asti. Mä en noista mitään ymmärrä, mies vaan höpisi jotain vaiheista.
TexWillerit ON aikuisten sarjiksia.Ok Onko siellä aikuisten sarjiksia?
Tän alueen piuhat ovat muutenkin vähän työn alla kun toi kaapeli on tulossa koko seudulle. Ehkä sekin hieman sotki ja vaikeutti korjaajien työtä. Vai oisko toi systeemi niin fiksu, että voivat siirtää katkenneen ilmajohdon jo olemassa olevaan kaapeliin?se muuntajalle virrat toimittava linja voi mennä osittain poikki jollon muuntajan kaikki sydänpylväät ei magnetoidu oikein ja asiakkaiden jännitteet on mitä sattuu
Monellako on alkusammutuskalustoa kotona?Eikö ihmiset osaa ite sammuttaa pientä tuikkua
Lahden Mukkulassa Maklöörinkadulla lauantaiaamu alkoi palon alulla, kun kerrostalon toisen kerroksen huoneistossa kahvinkeitin syttyi palamaan.
Huoneiston asukkaat olivat palon aikaan paikalla, mutta heille tai huoneistolle ei sattunut suurempia vahinkoja.
Pelastuslaitos sai palon nopeasti sammutettua, eikä uhkaava palon alku ehtinyt levitä.
Mun käsittääkseni on pakollista, että on joko jauhesammutin tai sammutuspeite. Ja jälkimmäisellähän moisen ois sammuttanut hetkessä.Monellako on alkusammutuskalustoa kotona?
Nii.Omalla autolla harjoittelin taskuparkkia. Peruutin ja takapyörän pölykapseli meni naarmuille, koska osui siihen kanttireunaan. Hittoako tollasia kiviä laitetaan tien reunaan
20000 voltin ilmajohtoa ei kestä jatkaa 400 voltin kaapelillaTän alueen piuhat ovat muutenkin vähän työn alla kun toi kaapeli on tulossa koko seudulle. Ehkä sekin hieman sotki ja vaikeutti korjaajien työtä. Vai oisko toi systeemi niin fiksu, että voivat siirtää katkenneen ilmajohdon jo olemassa olevaan kaapeliin?
Sähköt ovat täällä olleet veks paimmillaan kolme vuorokautta mutta tää oli kyllä pätkimisen ja välkkymisen ja omituisuuden ennätys.
onMonellako on alkusammutuskalustoa kotona?
Palovaroitin on pakollinen. Sammutuspeitteen saa piiloon keittiön seinälle vaikka verhon taakse.Mun käsittääkseni on pakollista, että on joko jauhesammutin tai sammutuspeite. Ja jälkimmäisellähän moisen ois sammuttanut hetkessä.
Siinä muuten hyvä joululahjavinkki! Niitä saa nykyään ihan näteissä kuoseissakin ellei halua perinteistä punaista köökin seinälle roikkumaan.
Hyvä,mkun on. Paras oli, kun huomasin kerran kyläillessäni kyläpaikan palovarottimen olevan ilman patteria. Se ei siis vilkkunut. Syytä kysyessäni vastaus oli pysäyttävä. Koska se voisi alkaa hutaa keskellä yötä ja siinä on niin hirveä ääni. Ok.20000 voltin ilmajohtoa ei kestä jatkaa 400 voltin kaapelilla
on
Kerrostalossa valvonta jää taloyhtiön vastuulle ja harvapa sitä vahtii huvikseen.Mut kun palotarkastaja käy, se syynää noi kaikki ja laittelee rukseja listaansa, onko vai ei. Meiltä löytyy kaikki kun mä en halua että vahingon sattuessa vakuutusyhtiö pääsee vastuustaan väittämällä että jotain oleellista puuttui.
Teillä toivottavasti versio, joka reagoi myös häkään?Mut kun palotarkastaja käy, se syynää noi kaikki ja laittelee rukseja listaansa, onko vai ei. Meiltä löytyy kaikki kun mä en halua että vahingon sattuessa vakuutusyhtiö pääsee vastuustaan väittämällä että jotain oleellista puuttui.
Kivaa ohjelmaa kuitenkin tiedossa?Huomenta!
sattuu sattuu sattuu . hetkeksi ehtii istahtaa ja käydä ketjussakin sitten onkin loppuviikonloppu taas menoa sinne sun tänne.
Meillä on tavalliset palohälyttimet ja hälytysjärjestelmässä on palovaroittimet myös. Se huutaa jopa "tulipalo havaittu kellarissa" ja tekee ilmoituksen suoraan häkeenMut kun palotarkastaja käy, se syynää noi kaikki ja laittelee rukseja listaansa, onko vai ei. Meiltä löytyy kaikki kun mä en halua että vahingon sattuessa vakuutusyhtiö pääsee vastuustaan väittämällä että jotain oleellista puuttui.
ON!Teillä toivottavasti versio, joka reagoi myös häkään?
Peukkua tälle.Meillä on tavalliset palohälyttimet ja hälytysjärjestelmässä on palovaroittimet myös. Se huutaa jopa "tulipalo havaittu kellarissa" ja tekee ilmoituksen suoraan häkeen
No kivaa ja kivaa mutta pakollista. On mulla 30min nyt vielä armonaikaaKivaa ohjelmaa kuitenkin tiedossa?