Minun on helppo ymmärtää sinua! En ole lesbo... Minun kokemuksiini vaikuttavat pitkälti huonot miessuhteet. Isäni ja veljeni ovat kuitenkin positiivisia miehiä elämässäni.
Arvostan ydinperhettä ja uskollisuutta sekä rehellisyyttä yli kaiken. Aviomieheni on toisaalta hyvä isä ja hyvä puoliso. Huomioi minua, auttaa kotitöissä, hoitaa lapsia ym. Mutta, miksi vi....a suurimpaan osaan miehistä liittyy jokin ylivoimainen paska piirre myös???? Itseäni pidän kohtalaisen kauniina naisena joka yrittää pitää huolta oikeasti itsestään kaiken arjen pyörityksen keskellä. Silti mieheni on jäänyt kaksi kertaa kiinni pettämisestä tai sen yrittämisestä... Sitten itkee vollottaa kun en enää jaksa oikein häntä sietää enää.
Olen vahva nainen. Minä tiedän näkeväni punaista siitä kaikesta jolla tavalla mies sortaa naista ja lapsia. Tämä ei todella tarkoita sitä että kaikki miehet tekevät näin. Olen monesti uutisia lukiessani kironnut että maailma olisi paljon parempi paikka asua jos miehistä 80% häviäisi tältä maapallolta kuin tuhka tuuleen. Sodat, raiskaukset, pedofilia, insesti ja väkivalta on varmasti yliedustettuna miesten tilastoissa. Viis siitä satuttaako muita ihmisiä kun mies jotakin haluaa. Minä pystyn tältä kantilta niin ymmärtämään sinua!!!
Mutta, mutta... Voi nenä kuinka arvostankaan niitä miehiä jotka ovat ns.kunnollisia. Eli mies jolla on samat arvot ja miestä joka pystyy keskustelemaan muutenkin kun kyllä ja ei, tai minä haluan, minä vaadin jne. Kunnioittaa naisia, lapsia, perhettä. Tiedän että näitäkin miehiä on olemassa mutta luulen etten koskaan pääse täysin miesvihastani eroon (ainakaan niin kauan kuin kuin sodista, väkivallasta ym.mediassa puhutaan).