The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Joku aika sitten oli joku ketju missä kysyttiin mitä ruokia teet useimmiten. En muista miten vastasin mutta kyllä se on spagettikastike elikkäs pasta bolognese. Kun mie tykkään siitä ja ennenkaikkea kaikki lapset tykkää siitä. Tosin sitäkään ei kovin usein ole, tään vuoden puolella varmaan 7 kertaa. Makaroonilaatikon ja ite tehdyn hernekeiton kanssa on takuuvarma "hitti" ruokapöydässä.

Tänään nuorin poikani teki kastikkeen ja nuorin tyttöni valmisti spagetit :)

• Tykkää
Reactions: famipala ja Kais
Meillä on kans toi makaronilaatikko kyllä yks suosikkiruoista. Mut muutenkin kyl on kaikkiruokaisia lapsia ettei meillä paljo nirsoilla ku kaikki uppoo mitä tekee :)
Täällä nirsoillaan ihan olan takaa. Olen kyllä sanonut monta kertaa että jos ruoka ei maistu niin voi olla sitten syömättä, syömään en pakota. Aina on kuitenkin leipää hedelmiä yms mutta en ala tekemään pelkästään jauhelihakastiketta kun (yllämainittujen )lisäksi mikään muu ei käy kaikille. Maistamaan olen kehoittanut ja onpa joku joskus oppinut sitten syömäänkin sitä ruokaa. Silloin tällöin tehdään jonkun lapsen suosikkiruokaa silleen että edellisenä päivänä kysyn mitä haluaa. Usein tehdään yhdessä sitten se tai tekee ihan itse.
Niinkun toissapäivänä poika paisteli hampurilaisensa ihan itse tai tänään toi spagettikastike.

Söin aamulla paahtoleivän ja päivällä banaanin :confused: itekseen ollessa ei viitti kokata ja tänään on ollu kaikkea puuhaa jota ei oo viittinyt keskeyttää turhan syömisen takia

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä