Kai myös kerroit sen pojalle? Sillai "No, jos nyt alotat niin..."Poika laitto viestin että oisko parin tunnin kuluttua ruokaa. Mistäs minä tiedän, riippuu siitä miten innokkaasti hän kokkaa
Mun äiti varmaan sanos niin
Kai myös kerroit sen pojalle? Sillai "No, jos nyt alotat niin..."Poika laitto viestin että oisko parin tunnin kuluttua ruokaa. Mistäs minä tiedän, riippuu siitä miten innokkaasti hän kokkaa
Ihan ohi mennyt eilen tää.. Damn!Hei hei hei lapsukaiset. Poistukaahan hoitamaan nämä asiat toisaalle.
Voi sentään. En usko että tarjous on enää voimassa. Tai mistä sen tietää kun on lipsisestä kyse.Ihan ohi mennyt eilen tää.. Damn!
Voi sentään. En usko että tarjous on enää voimassa. Tai mistä sen tietää kun on lipsisestä kyse.
Mulla on parikin, ei häiritse.Eihän muuten oo ihan normaalia, että miehen eksä pyytää feissarikaveriksi?
Minust ei ainakaan oo, hylkäsin pyynnön.
Oikeat lääkkeet, parempi mieli
Hyvä juttu kun sait hyviä mömmöjäOikeat lääkkeet, parempi mieli
Karjalanpaistia ja pottujaUgh. Vatta täys.
Tein lohkoperunoita, kanantissiä, uunikasviksia ja paistoin yrttivoipatonkia. Juotiin hienosti viinilaseista poikien kaa kolaa
Annoin kaksi vaihtoehtoa. Joko kokkaa kotonaan ihan milloin huvittaa tai sit voi tulla tänne kokkaamaan ihan milloin huvittaaKai myös kerroit sen pojalle? Sillai "No, jos nyt alotat niin..."
Mun äiti varmaan sanos niin
Täällä nirsoillaan ihan olan takaa. Olen kyllä sanonut monta kertaa että jos ruoka ei maistu niin voi olla sitten syömättä, syömään en pakota. Aina on kuitenkin leipää hedelmiä yms mutta en ala tekemään pelkästään jauhelihakastiketta kun (yllämainittujen )lisäksi mikään muu ei käy kaikille. Maistamaan olen kehoittanut ja onpa joku joskus oppinut sitten syömäänkin sitä ruokaa. Silloin tällöin tehdään jonkun lapsen suosikkiruokaa silleen että edellisenä päivänä kysyn mitä haluaa. Usein tehdään yhdessä sitten se tai tekee ihan itse.Meillä on kans toi makaronilaatikko kyllä yks suosikkiruoista. Mut muutenkin kyl on kaikkiruokaisia lapsia ettei meillä paljo nirsoilla ku kaikki uppoo mitä tekee
Ei haittaa vaikka syömiset jää sillointällöin vähemmälle, kuha muistaa juoda.Söin aamulla paahtoleivän ja päivällä banaanin itekseen ollessa ei viitti kokata ja tänään on ollu kaikkea puuhaa jota ei oo viittinyt keskeyttää turhan syömisen takia