Meillä oli viime pyhänä koko nuorisolauma eli shakaalit syömässä. Teen konkurssin jos kovin usein käyvät.mulla on ollu tänä pyhänseutunu koko sortin sakki paikalla ja ruuan menekki on ollu jotain ihan järkyttävää
koko ajan sais olla kokkaamassa jotain ja talon isoimmilla kattiloilla
täällä ei ole vielä tullut lunta niin paljoa että olis pitänyt kolataHyötyliikuntaa lumitöiden, autopaikan ja auton putsauksen parissa. Puuh.
Onneksi on vain pieni piha
Ovelle on myös muutama "rappunen" ja ne on ärsyttävät putsata lumesta.
varo ettei käy niinku mustal... kansallispukuisen ravivalmentajan hevoiselleNyt on kotouduttu kyläilystä pikkukaupungilla! Juteltiin henkeviä kaverin kanssa ja mentiin kävelylle hylätyille vanhoille taloille pienessä lumipyryssä. Oli kaunista ja ehkä hiukan karmivaa Harmi kun ne oli laudoittanut alimmat ikkunat. Olis ollu kiva käydä sielä sisälläkin. Sit käytiin pikaisesti baarissa. Ja vihdoin pääsin kotiin syömään ja kissan luo! Viime ruokailusta 21 tuntia
Mihinkäs se kuoli?varo ettei käy niinku mustal... kansallispukuisen ravivalmentajan hevoiselle
kuoli juur kun oli oppinu olemaan syömättä
mun tiedossa ei ole että mikä oli tämän suuren mysteerin loppuratkasuMihinkäs se kuoli?
Täällä on tullut ihan kivastitäällä ei ole vielä tullut lunta niin paljoa että olis pitänyt kolata
tai enhän enää juur kolaa kun naapuri laitto helkatin hienon pihatraktorin...
Tiimarissa oli, mutta sitähän ei enää ole.Löytyykö muuten mistään kaupasta sellasia paperisia lahjapusseja enää ? Sellaisia missä ei ole niitä naruja/ käsikahvoja.
Pipareita meinasin sellaisiin laittaa, siwasta eikä prismasta löytynyt.
Ainakin netti sanooLöytyykö muuten mistään kaupasta sellasia paperisia lahjapusseja enää ? Sellaisia missä ei ole niitä naruja/ käsikahvoja.
Pipareita meinasin sellaisiin laittaa, siwasta eikä prismasta löytynyt.
Jep, niin oli aikoinaan. Harmi kun lopettivat.Tiimarissa oli, mutta sitähän ei enää ole.
Ei oo meijän prismassa, katsoin jo. Limen väriset löysin. Noita limen värisiä pitää vähän tuunata, jos ostan.Ainakin netti sanoo
Paperiset lahjapussit vaaleanpunainen 12 kpl - Prisma verkkokauppa
Pitää uudestaan mun katsastaa prisma, eilen ei viellä löytynyt. verkkokaupan mukaan limenvärisiä löytyy ainakin.Mä ostin just Prismasta tummansinisiä lahjapusseja. Sellaisia, millaisissa ala-asteella oli omppu ja rusinoita ja pipareita joululahjana.
Joillekkin on normaalia ja toisille ei. En miekään ottais miehen exiä facekaveriksi.Eihän muuten oo ihan normaalia, että miehen eksä pyytää feissarikaveriksi?
Minust ei ainakaan oo, hylkäsin pyynnön.
en määkään ottasEihän muuten oo ihan normaalia, että miehen eksä pyytää feissarikaveriksi?
Minust ei ainakaan oo, hylkäsin pyynnön.
Mulla ei oo edes omia eksiä feissarikaverena, en keksi, mitä tekisin miehen eksällä.Joillekkin on normaalia ja toisille ei. En miekään ottais miehen exiä facekaveriksi.