HyväItseasiassa ostin tänään kun olin hakemassa Saiturinpörssistä ruuveja
HyväItseasiassa ostin tänään kun olin hakemassa Saiturinpörssistä ruuveja
Farkuissa tarkenee vieläMajuria on tosissaan ikävä! Ei huvita edes napsia pilsuja yksikseen.
Ja miesten talvitakit... Sellainen, että persus jää kuitenkin näkyviin! Jos on kaupunkivaatteesta kyse. Metsään on pare pukeutua kunnolla.
Siinä välissä täytyy pohtia koko työyhteisön kanssa onko se lapsen seurustelukaveri lapselle tai äidille ihan sopivaEiku venatkaa, tässä iässä vielä parempi on se, kun siitä kolmesta kympistä ylöspäin olevat naiset puhuu että "no odotas kun sulla on niitä lapsia, sitten vasta onkin väsymys/kiire/rahat lopussa!!1" Mulla ei voi nyt siis olla mikään näistä tilanteista päällä, koska lapsellisilla on näitä vielä enemmän tms. Sit kun omat lapset on isoja, niin sit on niin rankkaa ku ON PAKKO kaitsea lastenlapsia.
betoniuraudotuksiin vissiin jos on vielä jaloillaan.Mihinkäs sähköpiuhaan toi yks poras, kun porakoneen terä alkoi hehkua punaisena?
ei osunu välttis mihkään roikkaan, saattaa se terä kuumittua kitkastakinMihinkäs sähköpiuhaan toi yks poras, kun porakoneen terä alkoi hehkua punaisena?
Jahas, okei. Noh. Ei sit kai verhokiskoa kattoon.betoniuraudotuksiin vissiin jos on vielä jaloillaan.
Alkaa punottaa jos liian kuivaa poraaei osunu välttis mihkään roikkaan, saattaa se terä kuumittua kitkastakin
käske porata viereen, ei niitä rautoja ihan vierivierässä ruukaa ollaJahas, okei. Noh. Ei sit kai verhokiskoa kattoon.
Saa tehdä sen huomenna ku mä en oo kuuntelemassa.käske porata viereen, ei niitä rautoja ihan vierivierässä ruukaa olla
tai jos haluut että se tehään kunnolla niin teet itteSaa tehdä sen huomenna ku mä en oo kuuntelemassa.
En ylety ees a-tikkailla kattoon... liian painava porakonekin.tai jos haluut että se tehään kunnolla niin teet itte
luojankiitos maailmassa on vielä tommosia kädettömiä naaraitaEn ylety ees a-tikkailla kattoon... liian painava porakonekin.
Se on tosi laadukas, hyvä ja lämmin. Omalle miehelle olen ostanut Fjällrävenin talvitakin sekä Joutsenen untsikan. Tykkää molemmista.Oo paljon siitoksia! Toi canada goose onkin uus tuttavuus. Mä arvasin että kannattaa kysyä.
Tuonne ja loppuu kaikki tuommoiset vaivat.Voiko korvat venyä korvatulpista? Mulla ei toisessa korvassa pysy enää tulppa, ei kumpikaan näistä mutta toisessa pysyy. Pidän usein tätä puolta päästä tyynyllä, jossa ei enää pysy
Se on myös karseen epäeettinen valintaSe on tosi laadukas, hyvä ja lämmin. Omalle miehelle olen ostanut Fjällrävenin talvitakin sekä Joutsenen untsikan. Tykkää molemmista.
Ei hitsi! Laitan työnantajan maksamaan.Tuonne ja loppuu kaikki tuommoiset vaivat.
http://www.oticon.fi/products/elacin_comfort/Kuulosuojaimet/yksilolliset-kuulosuojaimet.aspx
Oli sitten astetta suolasempaa glögiäEn Mies runnoi sen sinne pulloon...
Ei ole.Se on myös karseen epäeettinen valinta
Niitä kettuja vai mitä se karva onkaan, kun pyydystetään siihen niin nätisti. Tai ylipäätään pyydystetään.Ei ole.
lainaa yhtä nimimerkkiä. aivan sama.epäeettinen valinta