Joo ja tuota kun saa muunneltuakin jos haluaa jollain huivilla/bolerolla tms.Juu. Lähinnä ens kesää ja cruisinkeja aatellen, mutta on myös samalla juhlava, niin menis neidin ristiäisissä sitte loppuvuodesta
Joo ja tuota kun saa muunneltuakin jos haluaa jollain huivilla/bolerolla tms.Juu. Lähinnä ens kesää ja cruisinkeja aatellen, mutta on myös samalla juhlava, niin menis neidin ristiäisissä sitte loppuvuodesta
Koulutusmateriaali oli tehty sen mukaan että koulutettavana on tyyppejä jotka ei pääsis esikoulua läpiOpetus/koulutus on suunniteltava koulutettavien lähtötason mukaan.
Toisille riittää että nakkaa opuksen eteen ja sanoo et kato sieltä, kysy jos tulee kysyttävää. Toisille.. ei riitä
Ilmeisesti heille kuitenkin vielä liian korkealentoinen?Koulutusmateriaali oli tehty sen mukaan että koulutettavana on tyyppejä jotka ei pääsis esikoulua läpi
Nää on ihmisiä jotka haikailee sitä kun ennen oli kaikki niin kätevästi arkistokaapissa paperina, nykyään on niin hankala etsiä tuolta tietokoneelta skannattunaIlmeisesti heille kuitenkin vielä liian korkealentoinen?
on yhteiskunnallisesti iso vahinko että toimistokuukkelit on niin pirun pitkäikäsiäNää on ihmisiä jotka haikailee sitä kun ennen oli kaikki niin kätevästi arkistokaapissa paperina, nykyään on niin hankala etsiä tuolta tietokoneelta skannattuna
Eli asennevammaisia. Meille on tulossa työpuhelimiksi älypuhelimet, ja siitäkös alkoi aivan törkeä itkuNää on ihmisiä jotka haikailee sitä kun ennen oli kaikki niin kätevästi arkistokaapissa paperina, nykyään on niin hankala etsiä tuolta tietokoneelta skannattuna
Meillä ne vieläki ihmettelee miksi mun sähköposteissa joskus lukee "lähetetty windows phonesta" ja joskus eiEli asennevammaisia. Meille on tulossa työpuhelimiksi älypuhelimet, ja siitäkös alkoi aivan törkeä itku
Onneksi nää on myös kivulloisia. "Ootas kun tuut tähän ikään niin alkaa sullakin kremppaa olemaan" " sä oot jumalauta kolme vuotta vanhempi kuin minä"on yhteiskunnallisesti iso vahinko että toimistokuukkelit on niin pirun pitkäikäsiä
sihteeriköt ym. on parhaimmillaan alle kolmekybäsinä
Mä oon vähän kyllästyny kuulemaan vanhemmilta siivoojilta sitä, että "kyllä sullakin alkaa vaivat, ja kyllä suakin pitää alkaa korjailemaan veitsellä kun oot vanhempi". No siinä on mm. se ero, että näistä naisista kukaan ei oo liikunnasta ja muusta kehonhuollosta kuullutkaan, ja lisäksi mun ikäpolven maailmassa nainenkin voi edetä sieltä ruohonjuuritasolta tekemään muutakin kuin pelkkää fyysistä työtä. Ja nykyään kaikki siivousvälineet ja muut on todella ergonomisia verrattuna joihinkin 80-luvun mäntysuopa+juuriharjakomboihin.Onneksi nää on myös kivulloisia. "Ootas kun tuut tähän ikään niin alkaa sullakin kremppaa olemaan" " sä oot jumalauta kolme vuotta vanhempi kuin minä"
ei ole.Onks teil koskaan sellainen olo, että katotte lentoja, jonnekin pitkälle, ja ajattelette lähtee ihan tosta noin vaan?
rukousmatto mulle ihan selvästi.
Ostin muuten kirpparilta parilla eurolla tällasen vilttimattojutun. On kaksinkerroin kuvassa. Ajattelin et Peyote osaa arvostaa En vaan tiedä et mihin ton nyt laitan, pitäiskö pitää vaan päiväpeiton päällä somisteena vai hankkia liukueste ja käyttää mattona. On tosi ohut, mut ei kuitenkaan sit sellanen torkkupeittomainen.
Tuota on hyvä asetella Mekkaan päinei ole.
rukousmatto mulle ihan selvästi.
jos oot ostanu pienempiä tulppiaVoiko korvat venyä korvatulpista? Mulla ei toisessa korvassa pysy enää tulppa, ei kumpikaan näistä mutta toisessa pysyy. Pidän usein tätä puolta päästä tyynyllä, jossa ei enää pysy
Mun pitää harjoittaa korvanpohjalihaksiajos oot ostanu pienempiä tulppia
toisaalta, kun p*mppakin venyy niin miksei korvakin
pikaliimalla pysyy.Mulla ei toisessa korvassa pysy enää tulppa,
noeiku, normi palstamamman lääke on isontaa tulppaaMun pitää harjoittaa korvanpohjalihaksia
Saitko korkin tuolla irti?Naapurit rakastaa meitä ku ollaan about joka päivä porattu tai hakattu jotain. Eilen paiskoin sitä glögipulloa kengän kans tuuletuspartsin seinään niin, et naapuri lähti rappuun kuljeskelee ja ihmettelee, että mistä se ääni tulee.
En Mies runnoi sen sinne pulloon...Saitko korkin tuolla irti?
Ostoslistalle viinipullonavaajaEn Mies runnoi sen sinne pulloon...
Itseasiassa ostin tänään kun olin hakemassa Saiturinpörssistä ruuvejaOstoslistalle viinipullonavaaja