The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Spencer Hastings
Naapurit rakastaa meitä ku ollaan about joka päivä porattu tai hakattu jotain. Eilen paiskoin sitä glögipulloa kengän kans tuuletuspartsin seinään niin, et naapuri lähti rappuun kuljeskelee ja ihmettelee, että mistä se ääni tulee.
 
Spencer Hastings
Onneksi nää on myös kivulloisia. "Ootas kun tuut tähän ikään niin alkaa sullakin kremppaa olemaan" " sä oot jumalauta kolme vuotta vanhempi kuin minä"
Mä oon vähän kyllästyny kuulemaan vanhemmilta siivoojilta sitä, että "kyllä sullakin alkaa vaivat, ja kyllä suakin pitää alkaa korjailemaan veitsellä kun oot vanhempi". No siinä on mm. se ero, että näistä naisista kukaan ei oo liikunnasta ja muusta kehonhuollosta kuullutkaan, ja lisäksi mun ikäpolven maailmassa nainenkin voi edetä sieltä ruohonjuuritasolta tekemään muutakin kuin pelkkää fyysistä työtä. Ja nykyään kaikki siivousvälineet ja muut on todella ergonomisia verrattuna joihinkin 80-luvun mäntysuopa+juuriharjakomboihin.
 
Onks teil koskaan sellainen olo, että katotte lentoja, jonnekin pitkälle, ja ajattelette lähtee ihan tosta noin vaan?:confused:
ei ole. o_O


Ostin muuten kirpparilta parilla eurolla tällasen vilttimattojutun. On kaksinkerroin kuvassa. Ajattelin et Peyote osaa arvostaa :D En vaan tiedä et mihin ton nyt laitan, pitäiskö pitää vaan päiväpeiton päällä somisteena vai hankkia liukueste ja käyttää mattona. On tosi ohut, mut ei kuitenkaan sit sellanen torkkupeittomainen.
rukousmatto mulle ihan selvästi. (y)
 
Spencer Hastings
Eiku venatkaa, tässä iässä vielä parempi on se, kun siitä kolmesta kympistä ylöspäin olevat naiset puhuu että "no odotas kun sulla on niitä lapsia, sitten vasta onkin väsymys/kiire/rahat lopussa!!1" Mulla ei voi nyt siis olla mikään näistä tilanteista päällä, koska lapsellisilla on näitä vielä enemmän tms. Sit kun omat lapset on isoja, niin sit on niin rankkaa ku ON PAKKO kaitsea lastenlapsia.
 
Spencer Hastings
Voiko korvat venyä korvatulpista? Mulla ei toisessa korvassa pysy enää tulppa, ei kumpikaan näistä mutta toisessa pysyy. Pidän usein tätä puolta päästä tyynyllä, jossa ei enää pysy :D
 
Spencer Hastings
Hitto kun mä olisin tajunnu sanoa uuteen kohteeseen mennessäni, että oon kuuro. Osaan lukea valikoivasti huulilta, ja mulla on nää kuulokkeet ihan vaan suojaamassa korvia pölyltä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä