Saisko vielä neuvoa semmoselle mixtapelle, jolla ei haluta karkoitaa ketään?Kuulostaa pätevältä mixtapelta!
Saisko vielä neuvoa semmoselle mixtapelle, jolla ei haluta karkoitaa ketään?Kuulostaa pätevältä mixtapelta!
No tähän mulla ei oo vinkkejä. Mut luulisin, että esim Bitchilta löytyy hyviä.Saisko vielä neuvoa semmoselle mixtapelle, jolla ei haluta karkoitaa ketään?
Itse suosin ememmän Kakkaa lumella.No tähän mulla ei oo vinkkejä. Mut luulisin, että esim Bitchilta löytyy hyviä.
Ainiin yks vielä: Ella & Aleksi - ripuli on märkää kakkaa
Hei. Kehtaatteko pistää linkkiä/kuvaa hienosta talvitakista miehelle. Tarttis ideoita. Villakangastakkeja löytyy jo 2, joten ei ehkä lisempää sellaisia.
Itse tykkään tän tyyppisistä, miellyttää silmää. Toki sillä on vähän eroa, onko kantajana satakiloinen, rasvainen ja likainen peräkammarin poika vai tavallisen näköinen ja kokoinen mies. Haluan kuvitella sut jälkimmäiseen kategoriaan, niin suosittelen tätä. Paitsi noi karvat saa repiä helvettiin tosta hupusta. Oikeastaan karvat sais lailla kieltää kaikista vaatekappaleista.Hei. Kehtaatteko pistää linkkiä/kuvaa hienosta talvitakista miehelle. Tarttis ideoita. Villakangastakkeja löytyy jo 2, joten ei ehkä lisempää sellaisia.
Pusakka resorilla vois toimia.Joko tuollainen pidemmän mallinen tai sitten joku pusakkamallinen.
Tollasen.Mä teen joskus niin että otan kahta kokoa ja palautan toisen.
Tietty molemmat jos ei ole hyviä.
Millasen tilasit?
Ei pääse niin tuulikaan helman alta jos pusakkamallia miettis.Pusakka resorilla vois toimia.
Kiva, taisit tuota miettiäkin
Pistä tää vieläPanen tämän ajatuksen korvan taakse Siihen päälle viel Apulannan Poistuisitko mun elämästä ja Klamydian biisi, mis laulettiin et "sä oot niin ruma, sä oot niin ruma, sä oot niin ruma". Ja Nomyn Cola light: "you motherfucker son of a bitch why can't you die, i hate your fucking lies you fucking asshole".
Tänään pidin koulutusta yhdestä uudesta sovelluksesta. Periaatteessa sama kuin vanha versio mut erivärinen ja pari namikkaa on väärässä paikassa.@Bitch vois pitää sulle pomotuskurssin, se on aivan ristuksen nazi pomo
Alkaa vähän olemaan huoli majurista. Ei ole muuten majuri kirjautunut 10.11 jälkeen.
Joskushan on palstaillut vaikka olis ollut sairaalassakin.
Opeth ja Behemoth toimii aina. Joko yhdistävänä tai karkoittavana tekijänä.Millaisa biisejä mix-tapelle pitää laittaa? Pitääks niiden olla jotain rakkauslauluja ja "meidän biisejä", vai onks sen pointti vaan jakaa omia mielikappaleitaan toiselle? En tiedä.
Mulla on soittolista jota kuuntelen treenatessa tai fillaroidessa. Sen nimi on osuvasti Hilpeä KanttausMillaisa biisejä mix-tapelle pitää laittaa? Pitääks niiden olla jotain rakkauslauluja ja "meidän biisejä", vai onks sen pointti vaan jakaa omia mielikappaleitaan toiselle? En tiedä.
Olihan Tuitui viimeksikin kauan poissa ja sit jaksoi sairaalasta käsin paheksua. Toivottavasti äijällä on kaikki kunnossa.Alkaa vähän olemaan huoli majurista. 
Opetus/koulutus on suunniteltava koulutettavien lähtötason mukaan.Tänään pidin koulutusta yhdestä uudesta sovelluksesta. Periaatteessa sama kuin vanha versio mut erivärinen ja pari namikkaa on väärässä paikassa.
Toivottavasti huomisessa koulutuksessa on parikymmentä apinaa, ne omaksuu asiat nopeammin.
Juu. Lähinnä ens kesää ja cruisinkeja aatellen, mutta on myös samalla juhlava, niin menis neidin ristiäisissä sitte loppuvuodestaKiva, taisit tuota miettiäkin
Niin alkaaAlkaa vähän olemaan huoli majurista.